3. 3. 2012

Filmy na doporučení 1.

Tohle téma se hodí hlavně o zkouškové ne ? Ale třeba se hodí i někomu jinému Mrkající veselý obličej.Když bylo ještě v dávných dobách dost času, bývávala jsem filmový maniak. Miluju komedie se Sandlerem, horory s psycholog.podtextem (masakry alias parta jede někam, bum nejede auto, bum jsme v hajzlu, bum jediná rodina široko daleko nám pomůže a bum bác všichni jsme mrtví, mě nebere), dokumentární filmy, filmy ze života lidí, se kterými se běžně nesetkám ( asi jsem divná, ale baví mě tématika prostituce, drog, apod.).

Za poslední měsíce ovšem moc času není a tak so kradu něco ze spánku, abych vypnula mozek a odreagovala ho trochu jinou činností než jsou starosti, čísla apod.

Co doporučuji shlédnout (při kliknutí na obrázek se dostanete na obsah filmu z csfd):

1.Hanna

2.Solitude of Prime Number

3.The red shoes

4.Jack a Jill

5.Skin I Live In

6. Hugo

A do komentářů mi můžete napsat, jestli někdo z vás některý z filmů viděl a jaký na něj udělal dojem. Budu moc ráda za vaše názory Mrkající veselý obličej.

Formspringme      Youtube     Facebook

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. Ani jeden film jsem ještě neviděla, každopádně mám ráda stejné filmy jako ty :D Nejvíce mě pobavil výběr z možností bum ....... :D naprostý souhlas :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda hlavně komedie. Z tvého výběru jsem žádný neviděla, ale určitě to napravím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Osamělost prvočísel - Chystám se na to kouknout, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Hanna vyzera velmi dobre, diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. neviděla jsem ani jeden film, takže díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hanna - výborný film. Hugo mě, navzdory všem Oscarům a kladným recenzím moc nebavil. Hodně mě zajímají Červené střevíčky, mrknu, díky a je super, že je za tím názvem je číslo 1 :), takže bude pokračování. Už teď se těším.

    OdpovědětVymazat
  7. o víkendu jsem viděla Huga, docela se mi to líbilo ale zas žádná hitparáda to není

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....