1. 3. 2012

Cítím jaro 2012

Vím, že spousta z vás říká, že tyhle články plné obrázků, ukradených z jiných serverů jsou o ničem a že se v nich neukazuje kreativita autorky….ale když tohle je tak super inspirace a navíc, komu by se pořád chtělo filozofovat nad nesmrtelností brouka, řešit silikony v krémech a na celebritách, dívat se na Bezegy trapná videa ? Takže moje rada, vypněte všechny ostatní blogy (dělám si legraci, ale musím si nějak nahnat čtenáře ne Mrkající veselý obličej) a kochejte se, protože následující obrázky se líbí mě, tudíž se musí líbit i vám, aby bylo jasno!!!

Jak jste si jistě u módních gurus všimli..na následující jaro 2012 je jedním z trendů mint barva (pamatujete, jak všichni sháněli mint laky a každej byl odvařenej z toho, že našel levnější variantu v Essence sekci ?). Jop, tak tohle šílenství je zpět, tentokrát ovšem na oblečení. Nicméně u mě tuhle barvu asi moc neuvidíte. No a pastelové barvičky (další trendík), mám moc ráda a jelikož pink bitch (ou jééé) období u mě stále trvá, je to voda na můj mlejn.

A na tomhle obrázku je jedna z věcí, nad kterou začínám silně uvažovat Mrkající veselý obličej. Hádejte co bych chtěla ? Že by podobné ponožky ?

Všechny obrázky z weheartit.com – doufám, že mě nikdo neodšťaví za to, že jsou pro jednou bez konkrét.zdroje.

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. hm, ruzove vlasy? (na otazku, co sa ti paci na poslednom obrazku) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, přišla si na to jako první ;)

      Vymazat
  2. jo, tak přesně tohle jsem měla na mysli v komentáři u minulého článku - za mě DOKONALÉ!!! super text, nádherné fotky... :-)
    že by sis nechala udělat růžovou hlavu? teda vlasy? :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) a jj, jsou to vlasy :)

      Vymazat
  3. Krásný barvičky...to já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo ty barvy jsou něco, moje gusto :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bez, tohle mi nedělej,. Ty umíš i k obyč inspiraci napsat skvělej text. rozčiluje mě to :D

    já miluju pastelové barvy úplně všude, takže tohle jaro/léto bude moje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    moc děkuju za inspiraci ;)
    Zrovna jsem si v takové barvě, jako je ta kabelka pořídila jeany ;) Tak jsem moc ráda, že jsi mě vlastně utvrdila v dobré volbě! ;)
    Těším se na další články ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle tvoje články fakt žeru :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mint barva je báječná, ta růžová a lososová a další pastelky taky! Tohle jaro potřebuju hodně peněz. :D

    Jinak růžové vlasy? To bys byla hooodně odvážná! ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....