2. 3. 2012

Čajíky

Protože bylo dneska nádherně, doufám, že si každý užil svoji chvilku s nabíráním vitamínu D venku.

A protože je pátek a určitě všichni sedí někde v hospodě, trsají na disco nebo sedí doma s filmem, mám pro vás článek takřka o ničem a přece o něčem. Jsem milovnicí čajů, kafe nepiju a jeho chuť se mi hnusí (nepiju ani cappuccino, ale latté, prostě cokoliv s kávou nemám ráda – ani cokoliv s kávovou příchutí mi nechutná, kromě Kofili Veselý obličej s otevřenými ústy) . Velkou část svého středoškolského života jsem strávila různě po čajovnách. U nás ve městě máme jednu kouzelnou, kde jsem nebyla dobrého půl roku určitě. Byla to oáza klidu, dalo se tam super učit (tedy předstírat, že se učíte), zatahovat nudné hodiny (pořád si někdo myslí, že jsem svatoušek ?) a kecat s kamarády. Když se k tomu přidala ještě šíša (vodní dýmka), přidali jsme si hned víc cool. Ráda na ty časy vzpomínám a nejsem ráda za to, že se čajovna vytratila z mého života, ale asi už nejsem tím správným člověkem pro tahle místa.

No a to je místo, kde jsem se učila to málo věcí, kterou znám o čajích (třeba, že se nesladí a kdo požádá v čajovně o cukr, je považován za vetřelce ). Takže uznáte, že tohle video je barbarstvím na téma čaje, protože ty pytlíkové náhražky a sesypané parodie čaj.lístků nejsou ve skutečnosti tou manou, kterou bychom měli považovat za zdroj klidu, požitku a slastné chuti.

Formspringme        Youtube       Facebook

Vaše Bezega

19 komentářů:

  1. díky ) také miluji čaje, ale nejraději mám černý, který si ovšem sladím :D :) jsem barbar :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog mám hrozně ráda, ale pořád mi nějak zlobí sledování, zrovna u tebe mi to pořád blbe, buď mi tě to samo "vyhazuje" v bloggeru a teď ani na bloglovinu se mi neukázal tenhle nový příspěvek... :) Je to nějaké začarované :)))

    Jinak já jsem čajový maniak, takže mě video potěšilo :) Máš bezva témata :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky přeju hezký večer :)
    nejprve chci říct , že se mi moc líbí tvůj hrníček *_____*
    já jsem asi mega barbar ale nikdy jsme snad ani sypaný čaj nezkoušela :D jsme prostě pohodlná , ale pytlíkový čaje mi příjdou o dost praktičtější :)
    jinak já miluju pickwick mango se zázvorem a limetkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja milujem tie tvoje videa ...dokazala by som ich pozerať dokola ...
    No hneď som si aj spravila čajík pijem ich vačšinou v zime a na jeseň v lete ani tak nie i keď niektoré druhy sú vyslovene na leto
    Ja milujem tie čaje Mistral a tiež moje obľúbené sú presne tie čo tvoje ...Milujem Rooibos tea ...mám ho doma si 5 druhou jeden s jablkom a škoricou druhy len z limetkou ďalší len čisto rooibos ...pak máme doma už vačšinou len zelené alebo čierne čaje a pár tých ovocných ale my sme skorej na čierne alebo zelené ....
    Alica

    OdpovědětVymazat
  5. Neee vždyť MagicMoments je skvělý, vánoční, dávám si jej vždycky v zimě :)
    Jinak mám ráda ovocné čaje od Pickwicku, zelené a bílé čaje od Teekane(zbožňuji ZenChai, výborný ke studiu).
    Doma si sušíme šalvěj, mátu, lípu a květ bezu, takže to si občas dávám, když mám chřipku. Mátu hlavně na zažívací potíže.
    Ale ze všech nejoblíbenější mám ibiškový. Nakoupili jsme veeelkou tašku sušených květů v Egyptě a mohla bych jej pít pořád :)

    No, a teď si jdu připravit šálek ibiškového nejspíše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ibiškovy je neskutočne dobrý jeden z najlepších

      Vymazat
  6. tenhle hrníček má taťka! :))

    no, nic jdu si uvařit čaj. z pytlíku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ha ha i Johnny to počúval ...v jednu chvíľu mi vraví citujem : Ale šak pred chvíľou vravela že škoricovo jablkový nemá rada a teraz zrazu hovorí že tento so škoricou je fakt moc dobrý ...
    Já mu to musela vysvetliť že si na kameru ukazovala konkrétny čaj ktorý ti nechutí presnej značky a že ten čo ti chutí je už zase úplne íná značka ...he he
    Každopádne zase skvelé video a tie čaje Nelsom myslím že ich majú v Lidl tiež kupujeme momentálne máme jeden a to vanilkový ktorý mam moc rada ...takže fakt dobré tipy
    Mimochodom ja raz pila strašne dobrý čaj ešte ako menšia keď naši neboli rozvedený a otec ako riaditeľ školy dostal jedne veľmi vzácny sypaný čaj ...bol to čisto vanilkoví čaj nádherne voňal a pil sa len tak že po zaliati sa zmiešal ešte z mliekom ...od vtedy milujem vanilkové čaje a tento som už nikdy nezohnala ale doteraz sa pamätám že bol bezkonkurenční a vinikajúci

    OdpovědětVymazat
  8. Dřív jsem čaje moc nepila, ale poslední dobou si je dávám čím dál častěji a pomalu už rozenávám kvalitní čaj od obarvené navoněné vody:)

    OdpovědětVymazat
  9. děkuju za tohle video, protože jsem si vzpomněla, že jsem od babičky dostala o víkendu banánovo/skořicový čaj London Fruit & Herb :)) a úplně jsem za něj zapomněla takže si ho jdu hned udělat!! :))
    A jinak co se týče čajů mám ráda zelený a nebo také mátový je výborný na žaludek! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem taky čajová a čajovny miluju :P taky zbožňuju bílý čaje a taky zelený, rooibos teda moc nee. Ten sporýš mě rozesmál :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    i já teď trávím hodně času v naší čajovně ;) A je fakt, že když jsem tam přišla poprvý, chtěla jsem hned cukr :D
    Já totiž sladím úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  12. taky mám moc ráda čaje :) skvělé video,jsi moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  13. Juch juch juch, mám radost. Hádej, kdo píše :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mám moc ráda Tvá videa, jsi příjemná a sympatická. :)

    Čaje zbožňuju, hlavně teda sypané (ale jen pokud je více času). Černé, zelené a bílé jsou nejlepší, ovocné už u mě zůstávají v pozadí.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné video,úžasný nápad ! :-D
    Na tvá videa se strašně ráda dívám :-) Někdy i dokonce (když nemám co dělat) se na tvá videa dívám pořád do kolečka ! :-) :-D Působíš na mne strašně sympaticky ! :-)
    A také mám strašně ráda čaje ! (hlavně ty ovocné) ! :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Chválím za originální video!!Já nějak nemusím ty levnější ovocné čaje,všechny jsou červené a chutnají stejně připomínají mi čaje ze školní jídelny a to už nikdy víc!Rooibos úplně zbožňuju...téměř jakýkoliv.Navíc docela oceňuju že je bez teinu,takže si ho můžu dát klidně i pozdě večer.Naví jsem slyšela že obsahuje spoustu minerálů a že je dobré omývat si jím jednou za čas obličej.Nevíš o tom něco?Z bylinných nedám dopustit na Lipton Extra Mint v pyramidových sáčcích,obzvlášť když mám angínu...Ze sypaných doporučuju japonský zelený čaj Gyokuro,neznám lepší čaj;) Těším se na další video! Lucía

    OdpovědětVymazat
  17. Dokážu se na tvá videa koukat hodiny, protože mě tvůj hlas uklidňuje :-) I kdybys mluvila o tom, jaké počasí je zrovna venku, koukala bych se. Moc děkuju za tohle video a prosím pokračuj v nich :-)

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem taky čajová :-) v poslední době jsem si oblíbila mátový čaj, jinak už dlouho mám ráda zelený čaj s ananasem a nebo ovocné čaje Loyd

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....