27. 3. 2012

Blog shromažďující blog gamblery

Dnes mám tip pro všechny, kteří milují giveaways. Za účelem informovanosti ostatních bláznů, kteří rádi soutěží, vznikl blog, na kterém se snaží autoři (za pomocí majitelů blogů) zveřejnit všechny probíhající giveaways. Jsou zveřejněny jak Dej to pryč z České republiky, tak ze zahraničí. Fantazii se meze nekladou a tak je zde směsice nejrůznějších her a výher. Info o probíhající giveaway u vás na blogu sem můžete také vložit a hned se vám nažene více soutěžících. Otázkou zůstává, zda-li ti stálí čtenáři vydrží na vašem blogu i poté, co nic právě oni nevyhrají.

ADRESA BLOGU:

Blog Giveaways-024011

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

9 komentářů:

  1. ...a právě proto nedělám giveaway (z vlastní iniciativy).

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci Bez, jdu se na to mrknout :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už jsem tam mrkla...no pro ty co tyto soutěže vyhledávají, se to určitě hodí:) Sledovanost od zúčastněných...to už je zase druhá věc...

    OdpovědětVymazat
  4. no já jsem tenhle blog objevila až potom co mi autorka napsala,že vložila post o mém překvapení z Paříže bez mého souhlasu. A teď se mi tam přihlašují lidé,co nikdy muj blog nevideli, pritom to neni giveaway,ale spís odmena za dosavadni cteni meho blogu, protože jsem slavila 400. ctenaru.....

    OdpovědětVymazat
  5. tak ted jsem zjistila,že to není tento blog,takze se omlouvam,adresa je jina,ale obsah v podstate stejny..

    OdpovědětVymazat
  6. tohle mi přijde jako pěkně stupidní nápad! blog píšu pro radost a jsem ráda, že mám čtenáře, kteří blog sledují proto, že je baví. "kupovat" si čtenáře nějakou výhrou a zajímat se pouze o číslo lidí, kteří blog sledují, aniž by ho vůbec ještě někdy navštívili a ještě to takhle propagovat, je podlě mě dost hloupé! (nebo vlastně spíš naopak - vychytralé, protože ze sledovanosti blogu občas plynou jisté výhody... :-/)
    takže za mě: giveaways ano, ale buď jen pro stávající čtenáře nebo neomezeně, protože jinak to fakt nemá smysl... a to se bohužel moc často nevidí...
    pak se to krásně projevuje třeba v komentářích. blog má 11257 followers, ale komentářů u článků třeba jen 5, protože Ti ostatní chtěli jen vyhrát...
    a z toho vyplývá i můj názor na ten blog - nelíbí! a stát se mi to, co píše Yell, tak budu fakt meganaštvaná!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju moc za odkaz :)

    Aby bylo jasno, tak já nedávám žádnou giveaway, o kterou nemá sám autor zájem!!! Takže prosím v žádném případě NEZAMĚŇOVAT s druhým blogem, který mi nejen po dvou dnech od založení mého blogu sprostě ukradl nápad, ale očividně má "zajímavé" morální zásady i v jiných oblastech, když zveřejňuje soutěže bez toho, že by autor souhlasil.

    OdpovědětVymazat
  8. myslím, že to Yell osvětlila! :-)
    jen chci podotknout, že jsem už dříve narazila na blog s podobnou myšlenkou, takže o kradení námětu by se dalo polemizovat (tím nechci nijak osočovat jen pozor na to! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. V ČR žádný takový dosud nebyl, o to jde :) Jinak vzahraničí takové blogy samozřejmě existují, ale ty jsou nám většinou na nic, hodně často bávají zaměřené třeba jen na USA.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....