15. 2. 2012

Recenze plná Ryoru

 

Podařilo se mi navázat jakýsi sponzoring s kosmetickou firmou Ryor a díky ochotné spolupráci jsem mohla natočit tohle video (všechny výrobky nejsou dodané, některé mám zakoupené a některé jsem dostala dárkem od blízkých). Firma souhlasila s objektivním posouzením výrobků a s tím, že pokud se mi nebude daný produkt líbit, můžu o něm říci i negativní věci, což se mi moc líbí a děkuji tímto za tuhle možnost celé firmě Ryor.

Video je rozděleno do tří ,,bloků,,. Na produkty, které mě velmi potěšily a staly se mými stálicemi v boji za krásnou pleť, na ty, které používám, ale znovu bych si je asi nepořídila a v poslední řadě na ty, které mi vůbec nesedly. Upozorňuji, že jde o moje osobní dojmy a vyjádření, nikomu nic nevnucuji a už vůbec nemíním poškozovat jméno firmy. Naopak jsem z větší části s produkty spokojená, ceny mi přijdou adekvátní, obaly mají velmi pěkný design, jsou bytelné a dobře se s nimi manipuluje. Ceny ve videu jsou brány z oficiálního eshopu Ryor firmy, v drogeriích, kde je kosmetika dostupná, se mohou mírně lišit, nemluvě o různých akcích na výrobky, kdy je seženete mnohdy o moc výhodněji. Uvedla bych asi ještě diskuzi např. na omlazeni.cz, kde se dozvíte více názorů a zkušeností s výrobky.

Tímto přeji Ryoru mnoho dalších úspěchů.

Čeho se video týká:

  • oční gel
  • calming sérum
  • matující krém
  • krém s fytosfingosinem
  • bylinné tonikum
  • gelová slupovací maska
  • hydratač.krém s 24h. účinkem
  • bylinné tonikum na prob.pleť
  • tělové mléko s černým rybízem
  • dvousložkový odličovač
  • aknestop roll-on

 

 

Formspringme     Youtube       Facebook

Vaše Bezega

38 komentářů:

  1. Super video Bez :))

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé video plné skvělé kosmetiky,recenze i video se ti moc povedlo,
    těším se už na další video :))

    OdpovědětVymazat
  3. Výborné video! Ryor patří mezi mé oblíbené a taky mám teď objednané nějaké jejich věci, tak se už moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli bych mohla poprosit příště tam prosím tě nedávej tu hudbu, jsi slyšet už tak špatně a ta hudba tam strašně ruší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. už mi to psal někdo na youtube. Problém je v tom, že při upravách v movie makeru jsem měla muziku o hodně tišší a až při nahrávání jsem si všimla, že konečný výsledek na youtube je jinačí.Snad mi to pro jednou prominete, příště už se polepším ;).

      Vymazat
  5. S tou hudbou musím musím souhlasit, taky mě celkem rušila, ikdyž to je možná můj problém :) Jinak super video, těším se na další! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už chci strašně dlouho Ryor zkusit, tak se k tomu snad brzy dostanu.. :) čtu o nich samou chválu!

    OdpovědětVymazat
  7. video mi vůbec nesedlo, ty produkty by mě zajímaly, ale ani jsem to nedokoukala... je fakt, že přes hudbu jsi špatně slyšet a asi by sis měla předem ujasnit, co chceš vůbec říct, protože ty skoky po tom, co to "okrájíš" tady dost ruší... celkově bych to zestručnila a uhladila!
    prostě mi z toho videa nepřijde, že by tě to bavilo. spíš vypadáš, že Tě to otravuje a pak to nemůže zaujmout ani mě... ale čtu v ostatních komentářích v podstatě jen samou chválu, tak je možný, že to nesedlo jen mně, nevim proč... každopádně se těším na další video! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mar, vůbec nevadí kritika, jsem za ni ráda ;). Ale video mě rozhodně bavilo, jinak bych to nedělala :), škoda, že to působí na tebe jinak. S tím okrájením máš pravdu, ale je to tím, že video mělo původně asi 25 minut a já se to tímhle snažila zestručnit.

      Vymazat
    2. nebylo by tedy bývalo lepší rozdělit to na více videí? :-)

      Vymazat
  8. Achjo, je škoda, že ty recenze spíš nepíšeš, protože neber si to zle, ale tvoje videa jsou vždycky potichu, tak si musím dát repráky naplno, pak na to zapomenu a všechno mi tu řve :D a hlavně mi vadí, že 10 vteřin mluvíš o tý věci, který se to video má týkat a pak 3 minuty o něčem úplně jiným :D takže se na ty videa nekoukám, ale kdybys třeba pod to video napsala nějakou sumarizaci, bylo by to fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ryor mám ráda, ale taky bych radši byla za článek nebo za sourodější video... Nechci, aby si to vzala zle já mám ráda blogerky, které seberou odvahu a natáčí videa, ale tvá videa mi příjdou aspoň pro mě zbytečně zdlouhavá a přestene mě to bavit a pak jak jsem už "otrávená" působíš na mě dost nechci říct nesympaticky, ale nesedíš mi, všechno hrozně zdržuješ (ne jen u tohoto videa) a plno věcí co říkáš jsou zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  10. Příště hudbu pls vůbec, myslím, že to není potřeba, mě tam strašně rušila.

    Také obdivuju odvahu natáčet videa, ale tvoje videa se mi moc nelíbí, přijsou mi taková neucelená, nesourodá, sice mluvíš o jednom přípravku třeba 5 min, ale já ve finále nevím, jaký dojem vlastně na mě má házet. Nepomohla by ti třeba nějaká osnova, abys v bodech řekla důležité věci k výrobku a zbytečně nezabíhala do detailů a neříkala zbytečnosti třeba jako typu ale ten krém se nehodí na zimu, spíš na léto, jo no vlastně možná ani na léto ne, ale jestli máte takovou a takovou pleť, můžete ho používat atd...víš, co myslím?
    Taky mi chybí třeba pořádný zdůvodnění proč si (ne)myslíš, že, výrobek (ne)funguje...přijde mi to celkově takový zmatený...neber to zle, spíš jen jako námět, co můžeš vylepšit...

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná recenze, s kosmetikou od Ryoru zatím nemám moc zkušeností, měla jsem jen pár výrobků, ale ráda bych to do budoucna napravila.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nevim proc tady pises ze ti vubec nevadi kritika a jsi za ni rada kdyz si stezujes na fb. Mne se tvoje videa libi a blog mam rada. Dnes mi jen vadila hudba ale to uz si slysela dostkrat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si nikde nestěžovala a ten status na fb nesouvisel jen s tímhle videem, ale všeobecně s články, které píšu a s videi, které natáčím.

      Vymazat
  13. Bez, Tvá videa mám moc ráda, ale tohle na mě působilo trochu zmateně. Já bych doporučovala videa nestříhat, ty skoky jsou takové rušivé. Buď nahraj dlouhý celý video (kdo chce, tak dokouká a kdo ne, tak může přeskakovat (u některých videí to tak dělám), vyjde to nastejno jak "skákání" díky střihu a někomu to třeba nevadí) a nebo si neber tak velké sousto (nemyslím zle) a zhodnoť třeba jen pár produktů a další v jiném videu, to ti třeba pomůže držet čas :)
    Můžeš mi prosím prozradit, jaké stíny jsi použila? Hrozně se mi líbí a Tobě sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ?). Nechtělo se mi to kouskovat, ale pro příště už to asi tak udělám. Stíny jsem použila loréal infallible eyeshadow po celém víčku.

      Vymazat
  14. Díky moc za rady, alespoň se naučím lépe s videem pracovat a snad se vám budou příští videa líbit více ;).

    OdpovědětVymazat
  15. 17 minut o nicem :D ,a to stridani barvy ve videu je hrozny

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Bezego,pro mě jsou tvá videa příjemným odreagováním a z některých si něco i "odnesu".Líbí se mi,že to nejsou vyumělkované reklamy.Beru to tak,jako kdybych seděla s kamárádkou u kafe a ona mi povídala jaké ma s čím zkušenosti.Dnes jsem měla ale problém s tím,že jsi strašně "máchala" asi se dvěma produkty před tvým obličejem a to mě rušilo,dívám se ti do očí když povídáš a ted jsem měla tendence u pc kroutit hlavou,abych tě viděla za např.krémem na akné :-),Tak na to pozor.Hezký večer Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Týno :). Jj, gestikulaci mám až přehnanou :D. Tak na to si dám taky pozor.

      Vymazat
    2. Vůbec ne,mě je právě tvá gestikulace sympatická,jen ten krém před obličejem ne.To narušuje.papa

      Vymazat
  17. Prosím video s písničkama už nee :)))) nejde tě vůbec slyšet a ještě mi ta písnička přišla hrozná :) tvoje videa mám hrozně ráda, takhle tě fakt nešlo vůbec slyšet :))

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím, příště šetřit se střihem videa v moviemakeru. A hudbu vynechat zcela. Byla hrozně nahlas a ještě pitomá, tak jsem to musela stopnout asi po 1,ř minutě. Tím tě ale rozhodně nechci odradit od dalších videí, ba naopak. mám tvůj blog hrozně ráda a dávám další šanci:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky, dovol, abych tě pozvala do svého mini-shopu, kde právě probíhá 20%-ní sleva na trička a košile!

    Určitě se někdy stav podívat, slevové akce budou pokračovat:)

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak teď jsi mě přesvědčila, abych si koupila ten matující krém s mořskými řasami :) Dlouho sháním krém, který by mi vyhovoval, tak snad se bude líbit i mě:) Trošku mě překvapil ten aknestop, kamarádka ho používá a je spokojená:) Tady je alespoň vidět, že né každému vyhovuje. Jinak Tě celkově za video moc chválím, jen tak dál!! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mám opravdu ráda tvoje videa, ale tentokrát jsem to musela po deseti minutách vypnout, protože ta otřesná hudba se poslouchat fakt nedá a působí tam strašně rušivě. Promiň :-D Ale ráda bych to teda viděla celý no...

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj mně se tvá videa také moc líbí a chtěla bych se zeptat kdy zase natočíš nějaké nové video ??? např ukázala bys nám třeba organizaci tvého kosmetického stolečku nebo třeba jak uskladňuješ svoji bižuterii atd..............????????????????? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco takového mám také někdy v plánu ;) ale děkuju za nápady :).

      Vymazat
  23. Tak s kritikou hudby se přidávám spíš tak do počtu,svůj názor prostě říct musím, ale díky za slib, že už ji tam nedáš:-)Jinak nemám jako ostatní potřebu otloukat ti o hlavu máchání rukama, protože mě zajímá hlavně obsah a sdělení. Tonikum na norm.a smíš. pleť i Aknestop mi fungujou výborně ač nemám extra mastnou pleť, ale ani extra citlivou, což bude asi tvůj problém,takže tady patřím k druhému stádu:-)No a po tvé vlažné zkušenosti s očním krémem bych doporučila kaviderm z nějaké té řady speciální péče, je výborný. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a máš pravdu, moje pleť je citlivá. Tedy přesně nikdy moc nebyla, ale poté, co jsem si s ní až moc hrála a přivodila si peror.dermatitidu, se pořád bojím dávat něco na obličej a navíc mi i produkty, které mi dříve vyhovovali přestaly vyhovovat. O kavidermu jsem slyšela už hodně pozitiva, takže díky, asi vyzkouším až mi dojde můj oblíbený od Ziaji.

      Vymazat
  24. od ryoru jsem si koupila z rady Aknestop tonikum a penu na plet..jsem spokojena :) vsechno krasne voni a je to bez alkoholu..jinak nemas zkusenost s caji?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....