14. 2. 2012

Pro všechno co slaví A PRO TY, CO BOJKOTUJÍ !!

 

Radši než plyšové srdce se přestaňte hádat na veřejnosti a před dětma, zaplaťte si jednou třeba svoji útratu, přestaňte vykrkávat morseovku na autobusové zastávce (fakt nás nezajímá, že dáváte naše celé jméno), zvát nás na filmy, když se žádný stejně konat nebude Veselý obličej s otevřenými ústy, zkuste si alespoň na týden mluvit upřímně a pravdu, neotáčet se za každou sukní, dát nám přednost před fotbalem, vymyslet program na výlet, donést nám občas malý dáreček, říct nám, že nám to dneska děsně sluší, stát při nás, ikdyž máme oteklé oči, rýmou ucpaný nos a týden nemyté vlasy a brát nás jako ženy…a my vám na oplátku slíbíme, že se po celý rok budeme snažit chovat co nejméně jako …krávy.

Tohle sedí dámy ;)

ŠŤASTNÉHO VALENTÝNA

Vám přeje vaše Bezega

13 komentářů:

  1. super článek :D I tobě Šťastného Valentýna ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se smát, suprově jsi to napsala :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že jsem pobavila, děkuju

      Vymazat
  3. :D Zase ta písnička :D od víkendu kdy jsem ji slyšela poprvé mě neustále pronásleduje :D nevím jestli se u ní mám smát nebo brečet :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D smát, brekotu je habaděj, smích lidem chybí !!!

      Vymazat
  4. super video,skvěle jsi to napsala,taky ti přeju hezkého valentýna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé vážně, vážně moc pěkně napsané...pobavilas mě:)

    OdpovědětVymazat
  6. výstižné :-D a "krávu" teď poslouchám pořád dokola, už ani nepamatuju, co mě naposledy tak pobavilo. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    moc pěkně a výstižně napsané ;)
    Já osobně teda Valentýna bojkotuju :D

    OdpovědětVymazat
  8. Všem mockrát děkuji za přání a za pochvaly ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....