20. 2. 2012

Poděkování

Jak jste si všimli, proběhly na blogu změny. Před pár týdny jsem psala, jak jsem nespokojená s blogem a jeho vzhledem a mé naříkání vyslyšela hodná Darinka, která vytvořila tento jednoduchý a myslím, že moc hezký design. PS: kdyby se vám něco špatně četlo, nebo nezobrazovalo, nefungovalo, směřujte všechny připomínky do komentářů.

http://www.darinky.blogspot.com/

19 komentářů:

  1. nemáš vůbec zač!
    strašně mě bavilo ti ho vytvářet :) a jsem moc ráda, že si s ním spokojená a líbí se ti ;)♥

    OdpovědětVymazat
  2. a jenom jsem tě chtěla upozornit, že v ikonce Formspring, tak ti chybí N a máš tam jenom Formsprig ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten header je skvělej! Pobavil mě :D Hezký design :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vtipný. Je to pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu moc hezký !!!!! a roztomilí v jednom

    OdpovědětVymazat
  6. Roztomilé,kdyby ti bylo 15 let.Aneta

    OdpovědětVymazat
  7. sladký design! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné a funguje všechno jak má :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Darinko, jsi šikovná,já bych nic takovýho nedokázala :) Nicméně by mi styl blogu pasoval spíš k mladší slečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl ,můj požadavek ;). Takže Darinka dělala jen dle mých pokynů :). A vy už mě znáte ne ? Infantilní a švihlá :D

      Vymazat
  10. Ty jseš švihlá! :D (myslím to dobře:)
    Povedený ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. dřív sem tvá videa a všeobecně blog měla ráda. Ted mi vadí jak málo přidáváš příspěvky. Jasně chápu, že nemáš asi tolik času ale já si nemůžu pomoct. Rozhodně nechci kritizovat i dál tvůj blog budu ráda navštěvovat jen sem měla potřebu ti to napsat. Jinak usměj se někdy taky v tom videu! :) držím palce M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc mě to mrzí. Vysvětlovala jsem svoji situaci na fb profilu. Přihodilo se něco v mém soukromí, takže na blog nejsou vůbec myšlenky. Ale já se vrátím v plné síle ;). Jen prosím chvíli o strpení, protože blog není život ;).

      Vymazat
  12. Ahoj chtěla bych se zeptat jestli bys na¨natocila nejake nove video ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě budu pokračovat, jen nevím, kdy přesně se vrátím ;)

      Vymazat
  13. Doufám , že brzy :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....