1. 2. 2012

Plky starý Bezegy

Bohužel vám nenabídnu úžasné balzámy na rty, nebudu vás informovat o nejnovějších trendech pro Essence a Catrice (na které se ale těším), nevyfotila jsem vám žádnou fotku ve Starbucks, ani jsem nenavštívila milionkrát H&M kvůli slevám. Můj život by se zdál asi většině fádním.

Jen jsem si dneska stihla dát úžasný oběd v Jenči (naše oblíbená restaurace s mamkou), objednat lístky na Quasimoda (muzikál), zamluvit místo na bowlingový turnaj, napsat pár stránek bakalářky, obhlídnout seznam škol, prospat dvě hodiny přes den (což je u mě neobvyklé) díky bolesti hlavy (jo, počasí mi dává nějak zabrat), popřát babičce k narozeninám, zabalit balíčky (konečně se dostanu na poštu a tímto se všem milionkráte omlouvám), vypít hektolitry zázvorového toniku (asi jsem se na něm stala závislá a to jsem ho dřív nesnášela) a naplánovat dění na příští týden ohledně práce.

Mám pro vás připraveno na několik článků a slíbeno několik videí (nezapomínám, jen není čas). Slintám nad kvalitou videí některých beauty gurus na youtube (ne českých většinou) a tajně si přeji lepší technickou podporu. Jak já závidím slečnám, které před kamerou skáčou do hudby na nějakou čupr písničku, prdnou to na youtube v HD kvalitě a mě uteče sledováním pár minut života, abych zjistila, že pointa je nikde. Neustále bych předělávala vzhled blogu, protože přesně vím, jak chci aby vypadal, ale nedaří se mi to zrealizovat. To proto časté měnění designu. Nikdy nejsem na sto pro spokojená. Kdyby někdo věděl o šikovném grafikovi, dejte mi vědět (apropo některém, který by to dělal za reklamu tady na blogu, či můj úsměv,většina z nich to chce totiž nehorázně zaplatit, nebo požadují odměnu v naturáliích a já jako slušné děvče, nemohu přeci takto riskovat svoji pověst……).

PS: mám chuť cestovat…

PPS: mám růžové období …

PPPS: mám užívací období….

Formspringme 

Youtube  

  Facebook

Vaše Bezega

27 komentářů:

  1. Nějak teď nemám mozek na to napsat pořádný a smysluplný komentář ale reagovat musím :)
    Obdivuju, že tady neukazuješ "balzámy, novou kolekci H&M, super výrobky Essence a Strarbucks hrníčky", ale obdivuju, že jsi toho třeba dneska stihla hodně a Tvůj blog mám celkově moc ráda. A s tím vzhledem blogu jsem na tom stejně, pořád vymýšlím jak ho změnit, aby byl dle mých představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda za takové reakce. Musíme to nějak vymyslet :D při nejhorším si zaplatíme nějakého vrchního designéra pro blogerky :D.

      Vymazat
  2. Bezi, moc milý článek :) Tvoje PS na mě sedí taky, jak já bych někam jela, hned teď! Už teď spřádám plány nejen na tyhle letní prádniny, ale i na ty další ;) Jen budu muset ještě zkouknout znova tvý video o šetření když o tom tak přemýšlím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D momentálně bych si měla svoje zásady asi trochu připomenout :D. A díky ;). Kampak se chystáš ?

      Vymazat
    2. Zatím jsem cestovatel v mapách, tuhle etapu miluju;) Můj největší cestovatelskej sen je Indie, ale ta letos nebude určitě, zatím se musím "spokojit" s Evropou, váháme mezi Skotskem, Irskem, Pobaltím, Moskvou:D, Norskem... a samozřejmě bych se hned sbalila do Paříže, Říma, Barcelony... Asi začnu o nějáký zájezdy soutěžit nebo sázet, jinak to nevidím ;) Kam bys ráda ty?

      Vymazat
    3. :) plánování je nejlepší část. Bomba, já mám totiž největší sen taky Indii a pak Nový Zéland. Láká mě taky hrozně Japonsko a Čína. Bohužel to vidím letos na nějaké stanování u Mácháče nebo tak :D.

      Vymazat
  3. já vzhled měním skoro pořád a pořád nejsem spokojená =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, už se cítím méně divně, dík :D

      Vymazat
  4. jej,Quasimoda jsem viděla =) já si zas včera objednala lístky na Edith Piaf a Lucrezia Borgia =))) Už se těším! =)
    Já mám pořád růžové období, ač pořád se zkouškovým :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé a jaký byl ? Rozhodovala jsem se mezi ním a Lucrezií.

      Vymazat
    2. povedený! =) nejlepší bych Jan Cina! =) Jen me trochu mrzí,že jsem mela Radku Pavlovčinovou =( Ta podle mě líp tancovala než zpívala...

      Vymazat
    3. Ou, ani jsem nekoukala na obsazení. No uvidíme :).

      Vymazat
  5. Na jeden den toho zvládáš strašně moc! Závidím to "pár stránek bakalářky", já totiž plodím pár odstavců třeba i celý týden :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u mě je to z donucení pár stránek a stejně už mám po termínu odevzdání první části :D

      Vymazat
  6. Ty jo ty máš ale bohatý život...až sa čudujem že vravíš ze je nudný ...teda ten nudný vobec nieje

    OdpovědětVymazat
  7. tým som si tiež prešla, neustále som menila dizajn ale nikdy som nebola spokojná :D akurát header som mala stále ten istý... a práve vtedy keď som ho zmenila zrazu vyzeralo všetko úplne inak, a konečne som našla to pravé orechové :)
    ..poradiť neviem bohužiaľ, no držím ti palce!

    OdpovědětVymazat
  8. V Jenči bydlím :) Příště dej vědět.

    Jinak moc hezky napsaný článek. Tvoje PS na mě sedí úplně přesně, mám po pololetním vysvědčení a nejradši bych někam prostě vypadla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoda :D. Ale vaří vám tam výborně :P. Děkuju :)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Bez zrovna před chvilkou jsem si něco podobného jako je první odstavec tvého článku přečetla u Yell a musím s Vámi souhlasit :). Ty jo ty jsi dobrá, tolik věcí stihnout. Já jsem líná, takže jsem zatím jen po příchodu ze školy sedla k počítači :D

    P.S.: Povedlo se mi už poslat ti tu adresu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já jsem ten první odstavec taky u Yell komentovala na FB ;). Měla jsem dneska vysoce odpočinkový den, který jsem už váážně moc potřebovala.
      Adresa dorazila, zítra posílám !!

      Vymazat
  11. Moc hezký blog!:-))
    http://janyany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Další osvěžující článek :) opravdu mě to baví číst! A jinak jsi toho opravdu stihla moc....tak si říkám, že tvůj den měl asi víc hodin než ten můj....:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem naopak za každý takový článek ráda, číst podesáté o jednom a tom samém balzámu mi přijde nanejvýš komické, :-) tak jsem ráda, že si můžu přečíst něco jako postřehy všedního dne. Stíháš toho opravdu hodně, a tvoji chuť po cestování s nadšením sdílím - už několik dní trávím zahrabaná v katalozích (co jiného v takové zimě dělat) a plánuju si vysněnou letní dovolenou. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Taky nejsem nikdy spokojená, jsem od přírody perfekcionista a prostě raději vše stokrát předělám, jen abych byla opravdu spokojená. Máš krásný bohatý život a děkuji za milý komentář :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky..:) Nejsem sice blogerka, ale strašně ráda sleduju blogy českých holek (hlavně ty blogy, které stojí za to) :) A tvůj patří mezi ně.. S tím designem - studuji čtvrtým rokem grafickou školu, a proto si myslím, že něco snad umím :D ..Kdyby si chtěla header či něco takového dej kdyžtak vědět na military.matches@gmail.com :).. Měj se pěkně - papa

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....