26. 2. 2012

Odpovědi na vaše otázky

Tohle video jsem slibovala asi věčnost a protože se konečně uklidnila situace a mě se po blogu začalo stýskat, rozhodla jsem se pro návrat s tímhle videem.

Nicméně tohle video by mělo dohromady přes 30 minut určitě, proto je rozděleno do dvou. Nevím, proč je to takhle pitomě na 10 minut a 20 minut, když v movie makeru mi to ukazovalo obě části na 15 minut každou zhruba, ale bohužel, už to neřeším. Kdyby tedy někoho přestalo po pár minutách bavit to první, může se dobrovolně zabít druhou delší částí Veselý obličej s otevřenými ústy. Nečekejte zázraky, je to prostě a jednoduše moje bla bla bla  na vaše všetečné otázky. Docela jsem se bála, co si na mě vymyslíte, ale v rámci možností, jste byli hodní (až na pár výjimek) .

Tedy přistoupíme k činu:

A druhá část:

Formspringme Youtube Facebook

Vaše Bezega

13 komentářů:

  1. Ty jo, to jsem moc ráda, že už je video. Jen co budu mít čas, určitě zkoukni ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha, no tak Bezego, musím se tu učit, už tak nestíhám a ty mi tu podstrojuješ videa? Styď se! :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stydím se :D kaju se :D ba ne, jen hezky koukej a pak šup zpět na učení ;)

      Vymazat
  3. jé! strašně mě potěšilo, že si mě v tom videu zmínila! :) Já ani nevím ,ale jakmile jsem slyšela svý jméno, tak jsem se usmála! :)

    původně jsem se chtěla učit, ale pak jsem se koukla na mobil na internet, tam jsem viděla, že máš nový článek s videem, tak jsem si zapla počítač a teď se jdu už učit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač ;). Vždyť si zmínku zasloužíš :). Děkuju, jsem ráda :).

      Vymazat
  4. jinak jsem moc ráda, že zase budeš aktivní na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý video, bavilo mě....jen mám takovou blbou otázku, četla jsem i tvůj předchozí blog a řešila jsi tam poměrně osobní věci a teďka ti třeba přijde jako osobní otázka, s kým bydlíš? Nechci, aby to znělo nějak rejpavě, nebo tak, jen mě to docela překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, blbá není ;). Právě proto, jsem zrušila svůj předchozí blog. Poznala jsem, že řešit intimní věci na veřejnosti není dobrá cesta a přineslo mi to hodně problémů, takže teď už si střežím své soukromí :). Hlavně nechci mluvit o blízkých atd.protože pokud nemám vyloženě jejich svolení a nevědí o tom, nerada bych, aby se jim to pak doneslo od někoho jiného. Doufám, že mě chápete alespoň trošku :).

      Vymazat
    2. Jj, chápu, díky za vysvětlení, teď už aspoň chápu, proč sis založila novej blog, což jsem předtím nechápala :)

      Vymazat
    3. Nemáš zač ;). Jsem ráda, že mě chápeš :).

      Vymazat
  6. ahoj jsem ta ''mrcha'' co ti psala minule o tom jak málo sem píšeš a usmíváš :D... měním názor a posílám obrovskou pochvalu! strašně moc pozitivně jsi mě překvapivě. Seš tak strašně hezká když se usmíváš takže jen tak dál!
    ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D prej mrcha :D. Děkuju moc :) takovou chválu si snad ani nezasloužím.

      Vymazat
  7. Jsem taky Katka :D
    krásná videa, dneska jsem tvůj blog na šla a nemohu se vynadívat :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....