12. 2. 2012

Na muzikál

SAM_9196Včera jsem prožila moc pěkný den. Završením bylo navštívení muzikálu Quasimodo v divadle Hybernia. Ti co sledují můj fb, už vědí, že se mi muzikál moc líbil. V jednom okamžiku se ze stran mezi diváky vyřítí tanečníci (představitelé cikánů) a v tom krásném okamžiku jsem se já šíleně lekla (představte si zhasnuto, pozorujete tanečníka na pódiu a najednou k vám někdo skočí). Klučina, který tam  tancoval se asi leknul taky a řádně mě šlápnul na nohu. Skoro jsem vyjekla, protože to fakt bolelo a on se pak co začal zpívat jen podíval a skrz zuby řekl sorry Veselý obličej s otevřenými ústy. No zábava. Celkově si to dost tihle tanečníci užívali, protože tam pak vyváděli různé psí kusy i při děkovačce. Nejvíc mě zaujal zpěv matky Esmeraldy (Vanda Konečná) a Quasimoda (Csongor Kassai). Z tanečnic mě uchvátila Johana Hájková , která hrála kozu Džali a ještě jedna éterická myslím, že černoška. Musím říct, že Savka nám pěkně zhubnul a zmužněl Veselý obličej s otevřenými ústy a nejhorší mi přišla asi Radka Pavlovčinová v roli Esmeraldy (přišlo mi, že neutáhla zpěv, její pohyby se mi nelíbily). No a jako nejlepšího herce/tanečníka/zpěváka hodnotím Petra Vančuru (špindíra) – prostě se mi moc líbil Veselý obličej s otevřenými ústy.

Vyfotila jsem vám můj outfit, který berte s rezervou, protože hlavním úkolem bylo nezmrznout. Ale po tom, co jsem překousla pár pánů v džínách, slečnu v džínové minisukni a sportovní mikině, si myslím, že jsem na tom ještě nebyla tak špatně (neříkám, že je to Národní divadlo a každý musí mít róbu za tisíce, ale divadlo to sakra je). Kozačky mi prosím tolerujte, málem jsem si v nich rozbila ústa ve vchodě. Ještě, že mě zachytil hodný pan organizátor vnitřního hemžení Veselý obličej s otevřenými ústy.  No bylo to nádherné a celkově jsem si to moc užila. Už se těším na další….

SAM_9194SAM_9195SAM_9197

Asi ukamenuju svůj foťák. Takhle líčení vypadá jako dva velké monokly.

SAM_9198

Na sobě mám: kalhoty – Toshop, kozačky – Reserved, sáčko – Gate, top – F&F, tričko – H&M, psaníčko – NY

PS: slavnostně přísahám svůj návrat na blogovou a video scénu.

Formspringme      Youtube      Facebook

Vaše Bezega

44 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší, krásko!!! :)
    Opravdu nádherná

    OdpovědětVymazat
  2. Pání, tady vypadáš moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadala si nádherně! :) A koukám, že už Ti vlasy pěkně povyrostly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, no rostou mi celkem rychle :)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší !! Líbí se mi na tobě černá barva ! Jen tak dál a pro to psaníčko jdu hned v pondělí :)) ( teda pokud to není z nějaké starší kolekce :)) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to víš, černá je klasika a zeštíhluje :D. Je ze zimní kolekce tuším a já ho mám z výprodejů asi za 150,-. Ale bylo poslední na Chodově, tak pospěš ;).

      Vymazat
  5. nenormálne ti to pristane :) fakt vyzeráš skvele

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký outfit.Černobílá koombinace prostě nemá chybu.Jsi kočka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ono tam není nic bílého :D asi fotky zkreslují, ale tričko je krémové a top šedivý :)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší, jde vidět, že jsi zhubla. Krásné vlasy a líčení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) říká mi to víc lidí a mě to vůbec nepřijde :D

      Vymazat
  8. No sakra ty jsi kočka! Vážně ti to moc slušelo a nějak jsi pohubla! :)

    OdpovědětVymazat
  9. No Waau, moc ti to sluší, vážně :-)
    jde vážně dost poznat že jsi zhubla a je to super, navíc máš teď i nějak hezčí vlasy, super :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to, zajímavý líčení..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím tě, jak docílíš takhle krásně nadýchaných vlasů? Máš supr objem :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to z předchozího ostříhání. Jen je vyfoukám fénem (někdy). Mám dost husté vlasy pokud je nemám prostříhané, takže mi to takhle drží samo. Takový objem mám asi tři dny po umytí hlavy a pak si ji umyju zase. Používám šampony Kerastase a střídám je s šampony Loréal a nějaké přírodní bez silikonů, třeba od Alnatura.

      Vymazat
    2. Jestli mohu poradit, já mám vlasy dost jemné a víc mastící se. Proto mi byl doporučen šampon Bioderma Nodé G. Na mastné vlasy mi příjde, že to teda nezabírá, ale na ten objem a strukturu vlasů je SUPER. Jinak na objem jsou dobré i výrobky od Bed Head, také doporučuji. Jo a vlasy fénuju v předklonu:-) Tak něco třeba zkus..
      Dáša

      Vymazat
  12. Nemám co dodat ( opravdu moc hezké )

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně koukám, jsi tady ještě krásnější než jindy a to jsem myslela, že už ani nejde! :) Hlavně mě teda zaujaly vlasy, ty máš tady úplně nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty vlasyyyy !!! Toužím po příspěvku typu "jak se starám o své vlasy", protože tvoje vlasy jsou naprosto úžasný ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://duckshot.blogspot.com/2011/11/vlasova-pece-rutina.html ..tady máš video :).

      Je to víceméně pořád stejné, nijak moc se o vlasy nestarám. Mám to dané asi geneticky.

      Vymazat
    2. Jé ajó :o) Kouknu na to, díky :))

      Vymazat
  15. krásný outfit :). nenávidím lidi v divadle v džínách :D jednou takhle jela i jedna učitelka od nás :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjo, vypadala jsi super. Kočka, fakt :-) a musím souhlasit, také nenávidím, když jdu do divadla a ostatní jsou v mikině, džínách. Přijde mi to neslušné. Tvoje oblečení je bezvadné

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná kombinace, taky mi připadáš hubenější!

    OdpovědětVymazat
  18. Já myslím, že tohle je vhodné oblečení do divadla :) moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to slušelo, jsi čím dál krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  20. Achjo, tohle psanicko mam a miluju ho!!! Ale kdyz ho vidim u tebe a v tom outfitu:((((( Tak nekdy lituju, ze se neovladnu a koupim si neco v obchode jako je New Yorker.....

    OdpovědětVymazat
  21. Moc Ti to sekne a to psaníčko! ;)
    Jinak na to představení bych taky chtěla zajít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji!! Možná bych si ale vybrala jiný termín, kde je více ,,hvězdné,, obsazení.

      Vymazat
  22. No musím říct, že tady ti to sluší asi uplně nejvíc ze všeho, co jsi nám kdy ukazovala: líčení, oblečení, vlasy (ty mimochodem nosim uplně stejně :D ). Takže za mě velikánská 1 :-)
    Dáša

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....