27. 2. 2012

Inspirace v ilustraci

Miluji ilustrace něžné, jemné a pokud možno s blonďatýma slečnama, protože si představuji, že i já jsem tak krásná jako panenka z obrázku….tak mě nechte chvíli snít a teď zpátky na zem. Při procházení weheartit.com jako zdroje pro můj další článek, nalezla jsem jeden obrázek, který mě dostal.

Přesně tenhle :

Ani neumím přesně popsat proč, ale tyhle ilustrace se mi sakra moc líbí. Pátrala jsem, kdo je autorem a je jím příjemná mladičká slečna Ilse Valfrè. Kdo chce inspiraci v outfitech, pokochat se barevnými ilustracemi a v klidu si projít moc příjemné stránky…odkaz vám hodím níže.

BLOG ZDE

No a kdo se chce kochat dále..můžete zkusit třeba její paper dolls lookbook.

No a kdo je líný a chce naservírovat rovnou její galerii, tak zde prosím.

Formspringme   Youtube   Facebook

Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. Díky za pěkný a zajímavý tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky kreslí :) a nepiš jako bys nebyla krásná, ty jsi krásná a moc sympatická milá slečna!

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáte zač, jsem ráda, že se líbí stejně jako mě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt pěkně kreslí:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-)

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ilustrace jsou krásné, obdivuju lidi, kteří mají talent na kreslení:)

    OdpovědětVymazat
  6. páni, na jejím blogu mě dostala hned první fotka! <3

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....