8. 2. 2012

Fashion wishlist–spring 2012

Wishlist spring 2012



Protože mi už z psaní bakalářky jde hlava kolem, rozhodla jsem se trošku odreagovat a vytvořila jsem tenhle jednoduchý wishlist na jaro.
Je vcelku jednoduchý a asi jsem čím dál tím víc skromnější děvče….
Takže, dejte mi někdo tak 20 000,- a já jdu nakupovat. To by mi úplně stačilo..
Je rozdělen na sekci klasika a netradiční věci.


  1. Klasická trička z pěkného materiálu, bez potisku a veškerých serepetiček s dlouhým rukávem a nejlépe véčkovým výstřihem prosím..není jich nikdy dost, protože takové skoro nikde nevidím. A jestli mě někdo odkáže na H&M, tak ho uškrtím, protože tam jsem je sice viděla, ale po osahání jsem usoudila, že by vydržely pár vyprání a šup do koše. Tohle je klasika nad klasiky, tudíž do ní klidně investuji. 
  2. Džíny světlé slimky + modré (ne tmavě) s rozšířenýma nohavicemi dole
  3. Klasické černé lodičky, nejspíš semiš, hlavně ne lesklé a na širším podpatku
  4. Podobnou krásku jsem si našla v Mangu a už si na ni brousím zuby Mrkající veselý obličej
  5. Cokoliv se srdcem – nehledejte jakoukoliv spojitost, prostě se mi to líbí.
  6. Jarní či letní sáčko, krásné mám vyhlídlé v Ann Christine
  7. Doufám, že do té doby už budou mé vlasy zase do půli zad a s podobným střihem
  8. Nějakou roztomilou masku na spaní prosím…myslím, že ebay to zase jistí

    No a co je vaším přáním ?
Formspringme         Youtube         Facebook
Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. Roztomilé masky na spaní měli v Nanu Nana, odtud ji mám i já a už bez ní neusnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí lodičky a trička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. obyč trička s výstřihem do V měli v tally weijl

    OdpovědětVymazat
  4. Tak úplně stejné semišové lodičky mám ve svém wishlistu taky. :-) Jinak bych ráda ještě béžový kabát, úzké tmavomodré kalhoty, velkou béžovou tašku, béžové pouzdrové šaty, milion pouzdrových sukní atd atd. :-D Jinak s těma tričkama mám taky problém, protože kvalita h&mka je čím dál horší, ale napadá mě Calvin Klein - cena sice kolem tisícovky, ale opravdu kvalitní a vydrží. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. hezká přání, taky bych si určitě vybrala něco z Tvého seznamu. :) já mám svůj wishlist na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přidáš nějaké nové video ???

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....