29. 2. 2012

Essence nové produkty únor/březen 2012

Vím, že budu asi miliontá, která o tomhle bude vyprávět a vy mě zavraždíte alespoň rituálně virtuálně , ale když já musela Veselý obličej s otevřenými ústy.

Nové doplnění stojí za povšimnutí u produktů, které již používáte a fungují vám. Třeba se vám bude hodit nový odstín atd. Ale nové z totálně super nových produktů nejsem skoro vůbec nadšená, respektive se mi osvědčila jen nová omyvatelná kos.taštička těchto rozměrů a lak.

O čem budu ve videu mluvit:

  • Rozjasňovač – dle Essence zvýrazňovač Veselý obličej s otevřenými ústy - je určen na oči prý, respektive pro nadočnicový oblouk, ale já ho šoupla nad líčka. Rozjasní hezky, výdrž střední, rozmazatelnost dost špatná, dlouho jsem šroubovala a nic. Obsahuje nadmíru třpytek (což já neoceňuji, když jsem chtěla rozjasňovač a ne třpytkovač), takže vhodný spíše na párty a nebo jen na ty oči pro třpytivý vzhled.

Cena: 65,-

  • Báze Skin perfection – báze je do oranžova, divně se roztírá, smrdí a rozhodně pleť nesrovná. Myslím, že cement, který by mnohé slečny očekávaly v tubičce, se zde nekoná. Mě nijak nematoval, ale ani nevysušil. Oceňuji maximálně balení s pumpičkou a využiji ho asi jen v horkých dnech, pod lehký tónovací krém (jestli oranžový bratr nepojede do koše dřív, než vysvitne sluníčko).

Cena: 95,-

  • Štěteček na oční stíny – padají mu chloupky a je divně tvarovaný, ale nevím, jestli jsem na zmetečka narazila jen já, nebo je to záležitost celozávodní. Jako nouzovka či štětka na nějaké to domácí šmrdlání jde.

Cena: 40,-

  • Pěnová tvářenka soufflé touch – zmiňuji se o ní, ale ani jsem ji nezakoupila. Má skutečně chladící efekt, ale vítr mi pigment bohužel nepřihnal. Na ruce se dá hezky rozetřít, protože je na vodní bázi, ale taky vám po zaschnutí bude hezoulinky žmolkovat. Jak říkám, pigmentaci jsem zahlédla jen na prstě, na ruce se mi jaksi vytrácela s každým dalším rozetřením. Na nějaké to vrstvení jsem neměla náladu Veselý obličej s otevřenými ústy.  Takže spíše nic než něco.

Cena: 75,-

  • Lak na nehty Nude Glam – odstín 04 – klasika v lakách na nehty od Essence. Myslím, že není potřeba dále komentovat. Za mě ano.

Cena: tuším že 30,-

  • Gel na rychlé odstraňování kůžičky – mylně jsem si myslela, že se jedná o olejíček na nehtové kůžičky. Vzhledem k tomu, že obsahuje alkálie si ty ruce budu muset mýt Veselý obličej s otevřenými ústy.  Žádnou kůžičku mi to nepomohlo více odstranit, leda  za použití tyčinky, ale na to snad nemusím používat tohle ne ?

Cena: 50,-

 

 

Formspringme     Youtube       Facebook

Vaše Bezega

27 komentářů:

  1. Pěkná recenze! Líbí semi laky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsi mě překvapila, hrozně jsem se na novinky těšila a koukám, že to je celkem propadák, ale tak snad se alespoň něco z novinek najdu :) jinak obdiv za 20min video, je fakt dobré ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě také z té nové kolekce moc věcí nezaujalo, v Praze už jsou stojany doplněné.. Jediné co si pořídím jsou laky na nehty (těch není nikdy dost a jsem s nimi vždycky naprosto spokojená) a možná ten štěteček na oční stíny

    OdpovědětVymazat
  4. když jsem si přečetla tu psanou recenzi, která mě fakt bavila, chtěla jsem Ti rovnou napsat, ať se na videa vykašleš a píšeš, protože to mi přijde, že Ti fakt jde! :-)
    pak jsem si pustila to video a byla jsem mile překvapená, hezky to odsejpalo, ale pak už mi to přišlo taky dost zdlouhavý, ono 20min na asi 6produktů je opravdu moc, nehledě na to, že nechápu, proč to na konci utneš v půlce věty, to mě vždycky vytočí, protože čekám nějakej závěr a najednou NIC :-D
    rozhodně to bylo svižnější a povedenější než ta minulá videa, jen bych to ještě zkrátila. :-)
    jinak na produkty jsem zvědavá, i když mám na essence fakt smůlu. v Praze se na nové kolekce čeká fakt dlouho a pak jsou zase strašně rychle pryč :-( jinak mě asi nejvíc zaujala ta taštička :-D a nude laky ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jsem ráda, že se z tvého pohledu lepším ;).

      Vymazat
  5. Bezego ..ja tak zbožňujem tieto tvoje videa dokázala by som na ne pozerať aj keby si plácla nezmysli ... vždy mi na nich prídeš tak inteligentná a milo

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi taštička.

    Ta oranžová báze je teda drsná, to bych asi nerozetřela nějak pořádně.

    Jinak dobré video, sleduju Tě ráda, jsi sympatická :) Konečně se někdo umí normálně, inteligentně vyjadřovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. To video! To je prostě PARÁDA! Pouštěla jsem si ho hned dvakrát za sebou ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. :) díky moc všem, takové reakce jsem nečekala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že věci z nové kolekce takhle ohodnotíš, určitě v tom pokračuj, je to super ;) Na novou kolekci taky mrknu :)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ta taštička je krásná! Sice jich už mám doma nejmíň milion :-D, ale jak vidím něco, co má puntíky, tak se neznám. :)
    Poslední dobou mi tvůj blog přijde vtipný, jen tak dál.. :) Ale ten utnutý konec mi taky rve uši.. hlavně ta hudba strašně řve, při srovnání s tvým příjemně decentním hlasem. :(

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, tak po téhle recenzi jsem zavrhla tu bázi. :D I když možná zkusím, ale tu rozjasňovací... :)
    Jinak - úžasná recenze, skvělé video. :)
    Jinak mě nejvíc zaujaly z nových výrobků laky (:D), jinak je sice pravda, že jsem produkty moc nezkoumala, protože mi u nás v Rossmannovi vadí očumující hlídači, ale přišlo mi to všechno tak o úroveň níž, než jsem očekávala...
    Takže docela zklamání. Ale nechci moc soudit, je na to asi brzo, musím něco ještě vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se musím přiznat, že mám Essence ráda.. ale zase úplně jiné výrobky.. :D z těhlech bych si nekoupila až na laky (na které jsem dnes koukala a horko těžko odolávala) asi nic.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Poslednú dobu ma dosť výrobkov od nich sklamalo, a preto som obchádzala ich paletku..a asi budem aj tieto nové výrobky.. zaujali ma možno len nude laky :-)
    Každopádne veľmi nápomocné video..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. dneska jsem byla v drogerii, vzpomněla jsem se na tvoje video a zavítala jsem k essence..zkusila jsem tu tvářenku a měla jsi pravdu! na prstu mi zůstala a na ruce po tvářence ani pamatky..ty nude laky by mě zajímaly jak vypadají na nehtech. Jinak souhlasím s Mar, taky mi někdy příjde, že zbytečně dlouho povídáš o nějakém produktu.Jinak mám tvé videa ráda a těším se vždy na další:) jooo a ten štětec, schválně jsem ho rozdělala a nebyl takový jak popisuješ. Ale nějak mě nezaujal, protože byl takový tenký, pár chlupů..asi máš špatný kus

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já z tvých videí nejsem odvařená vůbec. Připadá mi, že všechno nepodstatné 100% opakuješ a co by bylo důležité, tak neřekneš. Tím pádem mi ty recenze přijdou úplně zbytečné. Hlavně když, jak vidím, některé výrobky (změkčovač) používáš jinak než se má, a pak se divíš, že to nefunguje. No ještě aby to fungovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem tady na blogu pak vysvětlila, že jsem si spletla odstraňovač kůžičky s olejíčkem na nehty. Ale já nikomu necpu svoje recenze, pokud se ti nelíbí, tak dobře :).

      Vymazat
  16. Parádní video, bavilo mě! :) Ale musím se přiznat, že jsem ti celou dobu hypnotizovala nehty, hrozně se mi líbí ta barva, co je to za lak prosím? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabriella Salvete - kombinace dvou laků - 102 a 131 ;) děkuju :)

      Vymazat
  17. Máš hrozně hezký videa a jsi moc sympatická..:) Jenom chci říct že s tím "rozjasněním" a "rotřpytěním" máš pravdu. Koupila jsem si Illuminating make-up base která je na rozjasnění. Chtěla jsem jí používat pod pudr místo make-upu, protože si s make-upem přijdu taková hrozně umělá a přeplácaná. Tak jsem si řekla že vyzkoušim něco nového. Ta báze je docela příjemná, světle růžová, docela hezky voní ale je v ní hrozně moc třpytek takže když si to dám na obličej tak se strašně třpytím. Já přes to dávám pudr takže to pak ani neni moc vidět ale problém je, že to nejde umýt..:D:D Obličej si odlíčím ale když si dám trochu na hřbet ruky tak to nejde vubec dolu třeba mýdlem nebo tak..:D Takže se mi třpytí obličej i ruce..:D
    A jen tak dál, budu se těšit na další videa..:)

    OdpovědětVymazat
  18. Fakt moc pěkné video!!..Ráda na tebe koukám a vždy mi dáš nějaký nový tip:)Můžu se zeptat co bude příště??:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuju a do toho mi vždycky vleze jiný nápad :D takže už radši neříkám, co bude dál :D

      Vymazat
  19. Tvoje videa mám moc ráda:)...Můžu se zeptat, jaké máš stíny?:)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny tady ve videu mám quatro od Essence netuším, jak se jmenujou, ale jsou tam odstíny hnědé :)

      Vymazat
  20. Mám na Tebe otázku ohledně Essence laků na nehty :
    Dají se sehnat v DM ? Pokud víš , napiš mi prosím .
    Děkuji.
    Také Ti chci napsat , že Tvoje videa jsou naprosto úžasná , zajímavá a vždy se něco dozvím.
    Měj se pěkně .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujůů :). U nás v DM mají celý stojan Essence, takže i laky. Ale nevím jestli i u vás. To si musíš očíhnout sama :). Nebo si najít adresu na prodejnu a napsat tam ;).

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....