13. 1. 2012

Top 10 beauty award

Byla jsem nominovaná od Moničky,tímto jí velice děkuji a tak se pustím do menšího řetězáku.

 

Pravidla jsou  jednoduchá:

1. Poděkovat osobě, která Vás označila a vložit její link do postu.

2. Vložit logo na blog.

3. Seznam top 10 produktů v kategorii kosmetika/krása/zdraví.

4. Na závěr vybrat 5 bloggerů, kteří by měli udělat to samé.

Krém na ruce a tělo:

Na ruce  - Neutrogena

Na tělo – Alverde tělové máslo s makadamovým olejem, Ziaja kakao

Make up:

Astor mattitude, pěnový Loréal matte morphose

Řasenka:

One by one – Maybelline + The colossal volum, Hypnose Doll Eyes

Odličovač na make up a na oči: 

Ryor dvoufázový, Corine de farme

Rtěnka:

Dior Addict lipstick Nude 333, Astor rtěnky

Sprchový gel:

Sprchové gely z Milada kosmetika, Dove visible care

Parfém:

Gucci II. ….to asi navěky !!

Balzám na rty:

Klasický jelení lůj v suku, Blistex klasický + lip tone

Formspringme        Youtube                Facebook

Vaše Bezega

6 komentářů:

  1. ďakujem za pekné oslovenie :) veľmi milé!
    myslíš, že postačuje na kvalitné odlíčenie Ryor dvoufázový, alebo bez všade ospevovanej Biodermy to nejde?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Monica: na kvalitní odlíčení asi Ryor opravdu jen nestačí, ale já to myslím z hlediska odstranění opravdu všeho makeupu a jiných líčidel. Bioderma mi nesedla, nevím proč , ale necítila jsem se dobře po používání jejich odličovadla.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, Nechci se registrovat na formspring, ale jak jsi kdysi mluvila o maturaku, tak Tůča zacina prodavat listky toto pondeli na 27.1. (je to Ocko, Cecko) dalsi je v unoru.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezvadný článek, řasenku Hypnose Doll Eyes mám doma a jsem s ní maximálně spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Proč používáš takový jenom ty nejlevnější šunty?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....