17. 1. 2012

Tipy na seriály

Jelikož jsem nemocná a nejsem ten tip, který by vydržel nečině v posteli 24 hodin, hledám nějakou zábavu. Po tom, co jsem si z postele probrala veškeré kosmetické věci, zahrála si dvě hodiny The Sims 3 (páni, koukali by jste, jak má můj fešák krásnou vilku – jo, když je čas se hrát Veselý obličej s otevřenými ústy) , lákala Ozzyho, aby mi nosil míček a já mu ho házela (je to krize, jindy mě s tím totiž otravuje), snědla a následně vrátila půlku kuřete Veselý obličej s otevřenými ústy ( jsem nechutná, já vím)..jsem soudila, že fakt nemám co dělat. A  protože nesnáším televizi a jejich nabídka filmů, seriálů apod. mi přijde vážně k smíchu (krom pár pol.diskuzí, zahran.kanálů), to je asi i důvod proč jsem si stále nepropojila počítač s televizí, ikdyž mám nový počítač asi měsíc, jsem nucena hledat na internetu zdroje zábavy v podobě seriálů. Rozumějte..přeci jen mám horečku a všechny filmy jsou na mě dlouhé, protože v polovině usnu a pak jsem na sebe naštvaná, že nevím, jak to dopadlo a pouštět na díly se mi to nechce. Zvládám tedy jedině krátké epizody seriálů. Ale jelikož mé oblíbené seriály ( Upíří deníky, True Blood, Game of thrones, apod. měli či zase mají pauzu, nebo dlouze čekám na další díly, hledala jsem něco nového (pro mě nového).

Hot in Cleveland – tak na to se popravdě teprve chystám.

Trojica žien z L.A. núdzovo pristáva počas letu do Paríža v nádhernom Clevelande. Najprv si myslia, že nič horšie ich nemohlo stretnúť, ale keď prichádzaju na to, že muži ich tam majú za návnady, sú nadšené. V hlave jednej hrdinky sa navyše nájde idea, presťahovať sa tam úplne. A tak im nezostáva nič iné, iba sa veselo zabývať v dome, ktorý obýva aj nevyhoditeľná nájomnička Elka (Betty White), ktorá súka z rukávov hlášky a niekedy dáva aj oceniteľné rady.

Drop Dead Diva – taky teprve uvidím Mrkající veselý obličej.

Mladá, krásná, úspěšná a lehce naivní. Taková je hlavní postava Deb Dobkins. Její život jako z pohádky plný nákupů, cvičení, modelingu a debat o módě ukončí autonehoda, po které se dostává k nebeské bráně a svému "nebeskému úředníkovi" Fredovi, který má rozhodnout, zda je Deb vhodný kandidát pro nebe či peklo. Po vášnivé diskuzi však Deb na Fredově nebeském počítači odklikne návrat na Zemi a dostává se do těla právničky Jane Bingum. Do těla poněkud většího, než na které byla zvyklá.

Once upon a time – pohádkové.

Pohádky existují. A v jedné z nich zlá čarodějnice všechny postavy z pohádkového světa zaklela a uvěznila ve skutečném světě, kde si už nikdo z nich nepamatuje kým původně byl.

Switched at birth – tak tohle se mi moc líbí. Zkoukla jsem už všechny díly na zkouknito.cz.Bohužel nějak nemůžu najít další, takže asi první sérií končíme?

Když dvě dospívající dívky, Bay a Daphne, zjistí, že byly při narození vyměněny, obrátí to jejich životy vzhůru nohama. Bay žije s rodiči a bratrem v přepychové vile a neslyšící Daphne s matkou a babičkou v chudinské čtvrti. Přesto se však jejich rodiny dohodnou na společném bydlení, aby si tak všichni mohli vynahradit ztracený čas.

The secret circle – ze stejné dílny jako Upíří deníky, což pozorný divák pozná Mrkající veselý obličej. Jen mi tam nějak ti upíří chybí, ale na odreagování dobré. Bohužel jsem taky našla jen pár dílů ?! (ty otazníky na konci znamenají vždycky něco ve stylu – Hééj lidi, nevíte o dalších dílech ?)

Příběh o mladé čarodějce, která se přistěhuje do nového města, kde jak zjišťuje, není čarodějkou pouze ona. Navíc jak se zdá, je součástí tajemného klanu a hlavní postavou ve staletí trvající bitvě dobra se zlem.

Na motivy knižní série od L.J.Smith, která napsala také Upíří deníky. A stejně jako u Upířích deníků, za převedením na televizní obrazovky stojí Kevin Williamson.

 

The Nine Lives Of Chloe King – tak tohle mi přijde docela nudné, ale když už musím být v té posteli a potit se Veselý obličej s otevřenými ústy.  Naštěstí to nemá moc dílů.

Chloe je normálne dievča, ktoré život výrazne nudí. V momente, keď sfúkne sviečky na svojom narodeninovom koláči, si podobne, ako ostatní jej rovesníci želá, nech sa všetko zmení a príde čosi vzrušujúce. Vzápätí zisťuje, že patrí do starobylej, posvätnej rasy a dokonca aj medzi nimi je výnimočná. Je totiž vyvolená a okrem rýchlosti, obratnosti i pazúrikov jej osud nadelil aj deväť životov. Nemá to však len samé výhody. Existujú totiž ľudia, ktorí by ju radšej videli mŕtvu

Obsahy seriálů převzaty z: http://www.csfd.cz

 

Formspringme                        Youtube                                Facebook

Vaše Bezega

19 komentářů:

  1. do Once upon a time jsem se zamilovala. :-) musela jsem si teda zvyknout na moderní pojetí pohádek, ale je to velice originální! :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem viděla zatím první díl. No, občas mě to zaráželo a je to pojato, jak ty říkáš, moderně, ale docela dobré ;).

      Vymazat
  2. Bez, perfektný výber, rozhodne si ma primäla, aby som si pozrela Drop Dead Divu a snáď aj Hot in Cleveland :)))
    Inak čo sa týka SAW, už sú dva ďalšie diely:

    http://www.wupload.com/file/2636893582/Switched.at.Birth.S01E11.HDTV.XviD-ASAP.avi
    http://www.wupload.com/file/2640780752/Switched.at.Birth.S01E12.HDTV.XviD-ASAP.avi

    + stránka s cz titulkami ak by si chcela a inf. - http://www.switchedatbirth.funsite.cz/

    Maj sa pekne, točíš skvelé videá :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Baru, za videa i pochvalu :).

      Vymazat
  3. Tebe, jako blogerku, mám celkem ráda, ale proboha, fakt je takovej problém chvilku googlit, místo toho, abys ze sebe dělala hloupou?

    Switched at birth - první sérií se nekončí, ale nemůžeš stáhnout další díly, když ještě nevyšly. Dneska vyšel třináctej díl.
    The Secret Circle - dílů je zatím jedenáct, pokud není pauza, vysílají se ve čtvrtek (tedy na stažení jsou u nás v pátek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to problém. Mám horečku a přiznala jsem se, že jsem to prostě nehledala. Hloupou ze sebe nedělám, ale vidíš, že když třeba ty to sleduješ, jseš schopna mi odpovědět. Ostatní mě třeba nezávisle na mých otázkách informují o jiných věcech, tak se snad můžu zeptat ne ? Nevím, proč mě tady hned musíš označovat za hloupou.

      Vymazat
    2. TSC zrovna sleduju, Switched ne, zabralo to ani ne minutu googlení. Svádět to na horečku, když najít to zabere podstatně méně času, než napsat článek.. Nevim, no.

      Vymazat
  4. The secret circle sledujeme aj so setrou ona ma na to upozornila poviem ti po zhliadnutí prvej časti som celú dve noci pozerala všetky časti ...jo je to fakt dobrý ...

    OdpovědětVymazat
  5. z tychto nepoznam ani jeden:DDD

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. miluju všechyn upířiny :D takže vampire diaries, true blood must see :D jinak tajný kruh je taky luxusní :) taky koukám na takovou tu klasiku jako je glee, gossip girl :D
    jinak bych ti doporučila Being human (usa) je to taky upířina :D navíc je to krátké serie má jen 13 dílů ;) ze začátku sice moc nezaujme ale později jsem už začla být závislá a jsem ráda že už dávají i druhou serii :D
    btw: once upon a time je takové nezaujme ale zároveň neurazí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Drop Dead Divu mám doma pilotní díl už asi rok a ještě sem se k tomu nedostala :D tak už je možná na čase.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. The secret circle se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě TSC zatím moc nezaujal, asi to zkouknu z nouze někdy...
    Jinak všechna infa o seriálech najdeš pohodlně na imdb.com :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, vím, je to naprosto od tématu, ale nevěděla jsem kam napsat. Na ebayi jsem našla slečnu, která prodává kosmetiku NYX za dobré ceny, tak kdyby se ses chtěla kouknout - http://myworld.ebay.com/joy017/ :)

    -Kath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kath :) určitě se na to juknu ;).

      Vymazat
  11. Já se těším až budu mít po maturitě :-) zase budu moct sledovat seriály :D já koukám na Upíří deníky a Pretty little liars:-) u tebe mě zaujal seriál The secret circle, tak ten si pak taky stáhnu :-) díky za typy:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě, že zkouškový je jenom dvakrát za rok :D Stihla jsem znovu projet Veronicu Mars, koukat se na Simpsonovi, Bigbang theory, HIMYM a teď, na tvoji radu jsem se začala dívat na Switched at birth. Nejdřív jsem Bay neměla moc ráda, ale postupem času "nesnáším" Daphne, i když to není fér, ale proč chce Bay sebrat Emmeta, když ho mohla mít celou dobu? :D :D Jsem trochu seriálovej maniak, to přiznávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi můj člověk :D. Já to měla stejně. Teď mám ráda Bay :D.

      Vymazat
  13. K Hot in Cleveland, Once upon a time a The Secret Cicrle najdeš veškeré odkazy na stahování i titulky na cwzone.nfs-world.cz :-)
    Já za sebe můžu doporučit Haven (haven.sff.cz), Warehouse 13 (warehouse13.sff.cz)a Bones (bones.cz) :-)
    Jestli chceš další inspiraci, koukni se ke mně :-)
    http://zanets-world.blogspot.com/2011/10/me-serialy.html

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....