6. 1. 2012

Šedivka

Tak tohle líčení bylo denní a nakonec bylo přetvořen dostínováním do více tmavé na večerní, ale to už jsem nestihla zachytit. Bohužel většinu barev mi sežral foťák a detail vypadá jen jako rozmazané cosi bez známky původního vystínování. Chtěla jsem efekt kočičího oka s výraznější linkou. Stíny jsou od šedivé po fialovo šedivou. Linka hnědo šedivá. Nemám doupravené obočí.

SAM_8987SAM_8990SAM_8992SAM_8993SAM_8994

Použité produkty:

  • podkladová báze Artdeco
  • Essence stíny – 47 Earl grey, 40 Mauve it, 02 Dance all night
  • Essence gelové linky – 02 London baby

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. Je pravda, že foťák trochu sežral barvy, ale i tak to vypadá moc pěkně a ve skutečnosti to určitě bylo ještě stokrát hezčí :) Nanáší se ti ty linky od Essence dobře? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Claire: díky :). Linky se nanáší tak průměrně. Jsou poměrně suché, takže se mi nikdy nepovede na jedno nabrání udělat celou linku a musím namáčet štěteček v linkách vícekrát. Dobré je si na ně dýchnout a nebo do nich mírně kápnout trošku vody (ale jen malinkato). Nebo doporučuji malinkato vazelíny a rozmíchat,budou tak více ulpívat na štětci a bude se ti s nimi lépe pracovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný, hlavně obdivuju ty linky :) Mám taky gelovky od Essence, ale to debilní cosi,co vydávají za štěteček jde použít maximálně na stíny. Koupila jsem jinej, tenounkej, ale až doma jsem na mini cedulce přečetla,že je na rty :/ No a na linky fakt nejde, je něják moc měkkej :( Nenapsala bys prosím článeček o používání gelových linek - jaký štětec, jak s nima pracovat, tvary linek...? Moc bych ho ocenila :) Dík a měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  4. SlečnaLíná: dobrý nápad :) jenže ono je to dost individuální :). No uvidím, asi něco spáchám. Já jsem si Essence štětec na gel.linky oblíbila. Pracuje se mi s ním dobře. Ještě mám jeden od Alverde, ale nevím, jestli se ještě prodává. Ten je do kulata, nahoře ztenčený a měkčí, docela dobrý.

    OdpovědětVymazat
  5. Aha,tak oni jich mají možná víc.Kupovala jsi ho asi samostatně, viď? Já mám totiž na mysli jen takovej úplně malinkej, kterej byl přibalenej v duo paletce "smoky eyes" stín + gel.linky,už se to asi neprodává. Jestli teda prodávají nějáký samostatně,tak na něj kouknu,třeba bude lepší...

    OdpovědětVymazat
  6. SlečnaLíná: tak ten k smokey eye setu je šílenej :D. Já myslela ten samostatně prodejnej od Essence. Tenhle: http://www.zkracovatko.cz/WgkLWL. Zkus ho !! Není drahej, myslím kolem 50,- maximálně.

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci taky umět nakreslit tak hezké linky! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. precizní linky. :)

    a mám ráda šedé stíny, pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se to líbí:) Decentní, nic přehnaného:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....