24. 1. 2012

Revlon colorstay makeup

Slíbená recenze. Video je trochu ošmikané, protože jsem nějak neměla svůj den Veselý obličej s otevřenými ústy. Jedná se o druhý nejsvětlejší odstín pro smíšenou a mastnou pleť – odstín 150 Buff. Nejsvětlejší odstín pro suchou/normální pleť je v odstínu Ivory, stejně tak pro smíšenou/mastnou (díky Viennettko ;).
Plusy:
  • Krytí
  • Výdrž
  • Matný finish
  • Neoxiduje
  • Nelesknete se
  • Velký výběr odstínů
Mínusy:
  • Rychle zasychá
  • Manipulace
  • Balení bez pumpičky
  • Špatně dostupný u nás
  • Cena u nás (okolo 240,-)
NYX český obchod – tady ho mívají taky, ale teď mají jen ten Photo ready
Heureka porovnání cen
Formspringme       Youtube       Facebook
Vaše Bezega

27 komentářů:

  1. Jak si mi chýbala Bezego ...ty si tak prirodzená a máš tak milí hlas aj vyjadrovanie ..škoda že nebývaš bližšie ...musím tu chodiť častejšie
    Alica:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko jen choď :). Už jsem ti to říkala, že škoda, že tě nemám blíž :). Děkuju moc, udělala si mi radost.

      Vymazat
  2. Video je hezké, jen doufám, že to není náhrada za slíbené Otázky a odpovědi...To by mě mrzelo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, neboj. To video už mám taky připravené, jen dá trochu víc práce :).

      Vymazat
  3. Ještě než se mi načte celé video, musím ti něco říct: Vypadáš sakra DOBŘE, sluší ti to!!! Vážně, závidím...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, děkuju :). A nemáš co závidět Evi, vždyť jsi krásná :).

      Vymazat
  4. Já bych jen opravila informaci nad videem - i varianta pro smíšenou a mastnou pleť má nejsvětlejší odstín 110 Ivory, na tom Aukru nemají všechny dostupné odstíny. Jinak s recenzí naprosto souhlasím, taky mám tenhle makeup ráda, akorát ho teda považuju za hodně krycí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já všude našla jen tyhle možnosti. Ale to i na nějakých zah.webech. Tak děkuji :).

      Vymazat
  5. Fakt, mám ho doma :-) http://www.revlon.com/Revlon-Home/Products/Face/Foundation/ColorStay-Makeup-with-SoftFlex-for-Combination-Oily-Skin.aspx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, díky. Já jsem blbá :D. Hledám všude možně a na ofíčo stránky Revlonu mě nenapadlo se podívat :D. Už jsem asi vážně přepracovaná :D. Díky....

      Vymazat
    2. Není vůbec zač, stane se :-))

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší. Mám úplně ten stejný, jak odstínově tak i typově. Je to Pan make up. Bohužel má jedno mínus- tento typ docela vysušuje. Po pár měsících užívání je má pleť spíše suchá. A při nanášení musím mít pleť spíš mastnější, takže bez báze ani krok. Taky používám stipple a roztírá se mi perfektně. Těším se na další recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ho mám zatím týden. Takže uvidím :). Zatím mě nevysušuje a hlavně, já když už ho odlíčím, tak se pořádně namažu krémem pak, tudíž zatím nic nepozoruju. Ale když mě makeup vysušuje, tvoří se mi šupinky a u tohohle zatím nic musím zaklepat :). Bázi používám skoro pokaždé. Ale já jsem spíš mastnější :). Jo a děkuju :)

      Vymazat
  7. Skvělé video, make-up vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím, jako levná varianta makeupu je super!

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za video, úplně ses mi trefila do noty, poslední dobou nad tímto make-upem přemýšlím, tak jsem ráda, že jsi ho zhodnotila. Pořád se teda nemůžu rozhodnout nad odstínem, studuju fotky, videa a nevím, jestli Buff nebo ten Sand něco...S tou výdrží mě právě hrozně láká, na netu to chválí všichni.

    Jinak ti to v tom videu moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc ;). Radím se podívat spíš na videa na youtube. Kolikrát mají slečny přesně odstín, nad kterým váháš a tam uvidíš, jestli má slečna stejný odstín pleti jako ty a jak jí makeup sedí.

      Vymazat
  10. Buff je nejsvětlejší pro mastnou a smíšenou? Já myslela, že také Ivory.. No každopádně, "ukecala" jsi mě k tomu, abych si ho také koupila, mám na kosmetiku úplně stejné názory jako Ty, tak snad mi bude také vyhovovat jako Tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nejsvětlejší Buff, nejsvětlejší je Ivory. Nejde o ukecávání :D. Snad ti bude vyhovovat stejně jako mě. Já jsem z něj nadšená :).

      Vymazat
    2. jo, myslela jsem Ivory... A jistě, že nejde, to je jasný:)) Máš skvělé recenze ! :)... Jinak také doufám, že mi bude vyhovovat stejně jako Tobě, bojím se vlastně jen odstínu... ale snad to bude ok :) Měj se krásně !:)

      Vymazat
  11. no šaty už se přeci nezmění :D
    krajka vede až za krk, takže jinak jsou jednoduché
    A vlasy budu mít jen sepnuté a vyžehlené :)

    OdpovědětVymazat
  12. http://www.flickr.com/photos/71024093@N05/6765941235/sizes/l/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/71024093@N05/6766033479/sizes/l/in/photostream/

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá lákavě, tvoje videa mě baví :)

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj kdyby měl někdo zájem prodám jednou vyzkoušený Make up Revlon Colorstay odstín 150 Buff (pro normální/suchou pokožku) je na mě moc světlý. Cena 220,- vč. pošty.

    http://www.omlazeni.cz/make-up-revlon-85-229592-0.html

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....