29. 1. 2012

Plesací random

Chtěla jsem sice udělat trošku jiné video, ale tohle se mi zdá lepší. Je to takové opravdu random video. Ostatní záběry a videa jsou jaksi nepublikovatelná další veřejnosti a myslím, že už jenom za tyhle záběry mě minimálně jedna z kamarádek uškrtí (dělám si srandu, ví o tom).
Můžete vidět můj účes, který bych řekla, že se mi opravdu povedl a byl mi chválen. Část mých šatů. Jsou krátké černé, rovný střih a mají na sobě hotfix korálky. Silonky jsem nechala doma (nesnáším je a je u mě div, když už si je vezmu). Měla jsem jednoduché černé psaníčko a nude lodičky uzavřené. Líčení nebylo tvrdé, takové přirozenější a decentnější. Chtěla jsem něco jiného, než budou mít všechny slečny (tudíž bud nenamalované, nebo černé linky a nebo variace lépe či hůře povedených koučových očí). Bohužel se mi nepovedlo ho zachytit.
Večer byl prima. Zatančila jsem si, potkala pár starých známých, seznámila se s pár novýma lidma, pokecala si a hlavně viděla svoje ,,stará,, zlatíčka. Afterpárty byla v provedení maturantů pojata ve velkém. Přijeli si každá třída limuzínou až na diskotéku a tam měli pronajatý taneční parket atd. Ale mě to tam už pak moc nebavilo a raději jsem šla dřív spát. No dřív….
Poznatky večera: V. má větší prsa, ale stále jí to sluší. Majka má nádhernou slovenštinu a krásné šaty. M. je roztomilá jako vždy. Druhé M. je k nedostižení jako vždy. Po hodině čekání na nástup mě začínají bolet v podpatkách nohy. Pushkin je pořád stejně hnusný pití, jako v mých 17 letech, kdy jsem ho pila naposledy. Taxikáři v ranních hodinách rádi povídají o svém životě, když vám se chce úplně nejvíc spát a neodpovídat na nic.
Vaše Bezega

9 komentářů:

  1. Slušelo ti to! :-) nechceš ještě ukázat botky? O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, je to vážně zase něco jiného a zajímavého.. :) Moc se mi líbí tvůj účes, jsi šikula! Já bych to sama nezvládla :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Účes se ti moc povedl a líčení sice tolik nevidíme, ale řekla bych že ti udělalo pěkný tvrar obličeje :).Jinak video úžasné zase něco nového .

    OdpovědětVymazat
  4. účes se ti opravdu povedl, a moc se mi to video líbí, celkově ten článek je osvěžující:)

    OdpovědětVymazat
  5. Upovídané taxikáře znám taky moc dobře :D Jéé jak já ti závidím, hned bych taky na nějaký ten ples vyrazila :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé, moc se mi líbí Tvé vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný :) a jestli se můžu zeptat kdy bude nějaké nové video ??

    OdpovědětVymazat
  8. ten účs ti moc sluší... ach jo, já chci bejt taky šikovná! :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....