5. 1. 2012

Oblíbená kosmetika za prosinec 2011

Po peripetiích s natáčením videa jsem ráda, že z toho vylezlo alespoň tohle málo. Omluvte prosím kvalitu, můj vzhled a noo..radši se na to ani nedívejte !!

Formspringme      Youtube         Facebook

Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. Čím sis jí vypěstovala? Kortikoidy nebo přílišné střídání kosmetiky?

    OdpovědětVymazat
  2. Dejnicka: příliš drsná kosmetika. Říkala jsem o tom, jak jsem používala tři kroky od Clinique a ony mi udělaly na pleti šílenou neplechu, tak od toho to bylo !! Kortikoidy nechci ani vidět !!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je drsný, že přímo od Clinique:-o Ale máš kliku, že můžeš používat skoro hned a dál normální krémy, protože kamarádka jelito si to právě způsobila neodbornou "samoléčbou" kortikoidama a strašně dlouho mohla používat jen krémy od dermatoložky a už u toho dle jejích rad a i ze strachu zůstane asi do smrti...

    OdpovědětVymazat
  4. Moje mamka používá Jarishovku snad celej život, má citlivou pleť a nesnese na obličeji nic, ani vodu, jen tohle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, většinu věcí také používám a souhlasím se vším. Ten triple active mám denní a miluju ho. Noční jsem ještě nezkoušela, ale také se na něj chystám.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, k Vánocům jsem dostala dva krémy od Ryoru a jsem z nich nadšená=) Můžu se zeptat, zda máš zkušenost s jejich očním gelem? Jinak přeji brzké uzdravení =)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeny: teď jsem ti na tu otázku odpovídala na formspringu.

    OdpovědětVymazat
  8. joo, dermatitida je mrcha! kamarádka si jí vypěstovala po používání agresivní řady Pure zone od Lorealu, má s tim největší problémy hlavně v létě, kdy jí vždycky naskáčou šílený fleky. Jinak teda osobně nesouhlasím s tvrzením, že by hydratační krémy omrzaly v zimě na obličeji, to je jen mýtus, protože moderní krémy tohle nikdy neudělají :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonym: no to mi povídej, já s tím bojovala asi tři měsíce a stále mám na tváři pozůstatky. Ale asi jsem to neměla v tak šíleném stavu a podchytila jsem to správnou léčbou v čas. No vidíš, taky názor, ale mě se stalo, že když jsem si namazala tvář nějakým vysoce hyratačním krémem, tuším že to byl Loreál, tak mi ráno doslova namrzal ksichtík :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Jarishovku mám doma taky. napsala mi ji kožní, když jsem měla oči jak angorský králík a navíc hrozně vysušené, takže se mi oblast okolo očí hrozně loupala. dávala jsem si obklady a fakt to pomohlo. nehledě na tom, že jsem u toho většinou usnula.
    s pletí mám taky problémy. alergolog říká, že tu pleť mám citlivou a přitom se mi dělají pupínky. i když je možné, že to je vlivem kosmetiky...

    OdpovědětVymazat
  11. Až se zbavíš slova "jakoby" tak to bude ještě lepší :D..Já teda většinou tyto slovní berličky moc nekomentuju, ale tvého jakoby je opravdu moc, schválně si to zkus spočítat:D

    Ale myslím to v dobrém :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....