1. 1. 2012

Novoroční makeup + přání + vyhlášení giveaway

Jak jste slavili ?

Já jsem ten případ, který letos slavit vůbec neslavil. Dostala jsem několik nabídek, jak trávit poslední noc tohoto roku, ale mě se nějak žádná stoprocentně nezamlouvala ..no a nakonec se vše vyřešilo za mě. Přepadla mě únava, bolest hlavy, ke které se dnes přidala teplota, můj obvyklý problém s hlasivkami a rozbolavělost celého těla.  To znamená …postel, večer si symbolicky jen ťuknout s mamkou mátovým čajem :D a půjdu zase spát.

Tudíž vám nenatočím připravované video na můj novoroční makeup, jelikož bych se teď neukázala ani největšímu nepříteli.

Přinesu vám inspiraci alespoň, z čeho jsem čerpala já. Prďte na kočičí oči a kouřové stíny, ty bude mít každá !! Trošku se odvažte a věřte, že vždycky vás při nejhorším zachrání odličovák. Omlouvám se, že neuvedu zdroje obrázků, které dávám normálně jako klikací odkaz na obrázky, ale je jich tolik, že už jsem zapomněla, kde všude jsem je našla. Dolů mi můžete napsat, jak jste nakonec vypadali ?

 

A nějaká inspirativní videa:

 

Přála jsem vám včera už na FB, ale kdo mě nesleduje, popřeji mu opožděně i tady.. Přeji úspěšný celý nový rok, nejen ten jeden slavící a vystřízlivější den. Hodně sil do boje s životnímu překážkami a hodně radosti z maličkostí a úspěchů. Ať si jdete za svými sny, všechny se vám splní a jestli ne, věřte, že to tak nemělo být a že vám život přinese jiné možnosti.

 

No a protože mě asi ukamenujete, jestli konečně nevyhlásím vítěze, nechala jsem si tohle překvapení až po novém roce, ať tím udělám výherkyni malou radost.

Vítězem vánoční giveaway video soutěže se stává s neuvěřitelným počtem hlasů (157) Klér!!

Prosím tedy výherkyni, aby se mi ozvala na e-mail a poslala mi svou adresu.

 

 

6 komentářů:

  1. To je milé :)! Díky :)! Skvělé vkročení do Nového roku :)! Tobě tedy přeji vše nej a brzké uzdravení...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přidávám se, přeju všechno nejlepší do nového roku, spoustu klidu, pohody a neopakovatelných zážitků... brzy se uzdrav....a gratuluji výherkyni!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju všechno nejlepší do Nového roku a hlavně brzké uzdravení :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásný a šťastný Nový rok, brzy se uzdrav!
    Já jsem se s líčením moc nepiplala, jenom hnědé stíny a řasenku, nic moc- Silvestr nijak zvlášť neslavím :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj podívej se na muj blog prosím ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....