4. 1. 2012

Nemocný pračlověk

Ano, tak se cítím. Stále ještě nejsem plně fit, ale včera mě vytáhl L. ven na procházku a kafčo (tedy on pije kafe, já nep.vodu). Jenže já jsem se po půl hodině cítila tak ospale, všechno mě bolelo, že jsem usoudila, že to asi ještě nebyl dobrý nápad. Musela jsem ale stejně něco zařídit a vyzvednout s kamarádkou, takže jsem zůstala venku až do podvečerních hodin, přišla domů zmrzlá a zpocená (asi 5x se změnilo počasí) a teď už zase polehávám a kašlu.

No a jelikož se mi můj pokus o video smazal Smutný obličej jsem nucena se chopit foťáku a natáčet to celé znova ( jsem trubka z hliníku a tak jsem si to neuložila samozřejmě).

SAM_8962SAM_8965

Na sobě mám: kozačky – Deichmann, kabát –F&F, šála+rukavice – ván.dárek. kalhoty Topshop

SAM_8967

Detail napřírodno nehtů,botek a šály

PS: omlouvám se za fotky před zrcadlem, v mizivé kvalitě, ale neměl mě zrovna kdo vyfotit a fotit se po venku se necítím.

A jsem nadšená, protože jsem si koupila gel.linky od Essence a konečně se mi pěkně daří udělat linky stejné, pěkně vykreslené (toť z  všedních maličkostí, které mě potěší).

Formspringme      Youtube         Facebook

Vaše Bezega

4 komentáře:

  1. krásný design :)! Brzy se uzdrav :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš tu hrozně přísně, nepoznala bych tě :) Brzo se uzdrav a těšíme se na video!

    OdpovědětVymazat
  3. Peťul: no vidíš :) náhodička
    Klér: děkuji ;)
    SlečnaLíná: ale to snad néé :D. Přísná jsem jen v práci :D. Díky a video bude snad ještě dnes !!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....