7. 1. 2012

Nákupní vycházka

Ale ne oblečení, kosmetiky…nýbrž jídla, protože lednice zeje prázdnotou. A já dostala šílenou chuť na rajčata s mozarellou. Držte mi palce, protože zkouškové se chýlí ke konci. Tedy alespoň to moje, protože jsem šikula a udělala jsem jich pár v předtermínech.

SAM_9005SAM_9014SAM_9015SAM_9018SAM_9019

Na sobě mám:

  • Tričko – second hand
  • Svetřík – H&M
  • Jeggins – H&M
  • Boty – Reserved
  • hodinky – Casio
  • Náhrdelník – Gate

PS: kdo chce vidět detailněji tohle líčení ?

Formspringme Youtube Facebook

Vaše Bezega

9 komentářů:

  1. Chceme! :D Máš super náhrdelník! Ten sis kupovala, už dávno nebo teď někdy?

    OdpovědětVymazat
  2. Dáša: díky :) ten jsem si kupovala už před delší dobou.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to zkouškový taky zrušila :/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne čižmy a hodinky ..si kočka

    OdpovědětVymazat
  5. Ten komentář, zveřejněný u Evy na blogu v posledním příspěvku, je opravdu trefný! Líbí se mi tvůj názor.

    OdpovědětVymazat
  6. Eve: tak to už bych se nedokopala ale k ničemu :D
    Lubka: díky :)
    Jany: děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju ke zkouškám líčení je moc hezké, působí na mě lehce a přirozeně-detail proč ne?:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....