8. 1. 2012

Na vás čeká a nemine ? (9.-15.ledna 2012)

Kdo sleduje můj Facebook, už zjistil, že jsem si připravila malou koláž toho, co mám tento týden v plánu zveřejnit na blogu. Nu a protože jste si psali/y o to, že byste rádi něco dopředu věděli/y, rozhodla jsem se, že vždy v neděli udělám nějakou zhruba koláž toho, co můžete očekávat pro nadcházející týden.

Tento týden to tedy bude:

Bez názvu

Dále mám v plánu:

  • Video na téma Cílené šetření peněz
  • Další kosmetické recenze z mých drogeriových zásob

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

5 komentářů:

  1. už se nemůžu dočkat dalších článků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Bezego, několikrát si nás všechny už přesvědčila ve svých videích, že kosmetice absolutně nerozumíš a tvé pokusy o líčení končí pokaždé strašně, tak bud tak milá a řeš raději svoje tři brady a tlustý břicho a uděláš líp :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milý anonyme a co kdyby sis ty řešil svoje problémy a nezajímal se o to, co já si tady publikuju ? Když ti to tak vadí a nerozumím tomu, nemusíš mě poslouchat a číst. A laskavě mě přestaň otravovat s tím, že nemám něco dělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Cílené šetření peněz....to zní fakt dobře:) No těšíme se:)
    Vážně, ale vážně miluju anonymy, kteří zatahují své mindráky na povedené stránky jiných...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....