8. 1. 2012

Kosmetický wishlist

Tenhle wishlist bude ryze povrchní. Nečekejte hluboké myšlenky o světovém míru (ikdyž by byl moc pěkný) a mé snahy o nakrmení ugandských dětí ( ikdyž bych si to přála). Jedná se o kosmetiku, popřípadě pomůcky, které bych si moc přála. Některé jsou dražší a upřímně budou asi na wishlistu déle, jiné levnější a třeba zase ne k sehnání tady v naší matince zemi.

Collage1

Takže se bude šetřit a nebude se vyhazovat za hadříky, protože těch už mám tolik, že se mi nevejdou do skříně a ano, může za to částečně malé nemluvně z jesliček ( Ježíšek, kdyby někdo nepochopil můj ostrovtip). No a protože perlím a nerada bych se tady ještě více ztrapnila, zeptám se raději vás na něco!! Co třeba ? Jak se máte ? A kdo by chtěl jako já YSL concealer ? Tak a teď, kdo by chtěl být milionář a mít tohle všechno jako pche, toho můžu mít tisíce ? Jáááá!!

Formspringme   Youtube     Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. maybelline bouncy blush a revlon lip butters jsou úžasnosti škoda , že nejsou k sehnání tady :/ stále doufám že aspoň tvářenka se k nám dostane :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veronika: díky ;)
    Winnie: ve tvářenku doufám taky ;) takže tak za rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. YSL Toucha Eclat-poprvé jsem ho v šestnácti ukradla mámě a od té doby ho nedám z ruky (tj. již šest let, jsme partneři) a upřímně raději měsíc nebudu jíst, nez bych byla jeden den bez něj, to je skutečná láska!

    OdpovědětVymazat
  4. Touche samozřejmě, rozvášňuje mě natolik, že ani nedokážu psát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na M. bouncy blush se už "koukám" dlouho.. asi si ji pořídím až pojedu za 2 týdny do Dubaje :)... Jinak Sigma štětce už mám naplánované taky :) netušíš jestli jsou k sehnání i v obchodech nebo jen na netu?

    OdpovědětVymazat
  6. Taky chci tu sadu štětců od Sigmy, bunny collection :) A mám se fajn, YSL bych taky chtěla a milionářkou chci bejt taky :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Nancy: chápu :D mě by taky rozvášnil :D. Už jsem ho jednou měla a byla to láska na první použití. Bohužel nějak od té doby se nedostávám k tomu, si ho pořídit.
    Teres: No, tak to ti závidím spíš tu Dubaj, než tvářenku :D ale jo, jestli ji pořídíš, dej vědět jaká je !! Sigmy jsem nikde na netu neviděla, krom jejich oficiálních stránek, ale ještě jsem to moc nezkoumala. Maximálně ještě ebay, aukro (ale tomu bych moc nevěřila) nebo od někoho.

    OdpovědětVymazat
  8. Já se těším, až k nám přijdou ty dlouhotrvající stíny/báze Color tatoo od maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty štětce od Sigmy su uplne božské .. akorát ta ceně je příliš vysoká

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....