15. 1. 2012

Kosmetická předsevzetí

Tak ta novoroční lifestylová už tu byla a co si dát předsevzetí i v oblasti kosmetiky/parfémů/líčení a odličování ? Tak dámy, která tyhle věci nedodržuje a chtěla by ?

  1. Najít svou vůni !!  - splněno Gucci II.
  2. Peeling obličeje a těla alespoň jednou týdně. – tak vzhledem k pozůstatkům per.dermatitidy s tímhle musím opatrně co se obličeje týče
  3. Nekouřit cigarety. – splněno
  4. Nenípat ani nevymačkávat tvořící se akné.
  5. Každý, opravdu každý den! se odlíčit před tím, než jdete spát.
  6. Najít svou osobní barvu rudé rtěnky, protože ta je klasika.
  7. Naučit se zvládat svůj každodenní makeup rituál do méně než deseti minut.
  8. Vyhazovat průběžně svou prošlou kosmetiku a hlídat její expirační dobu. – splněno
  9. Jednou za týden udělat štětcům velkou očistu. Každý den je po použití přestříkat dezinfekcí/čistidlem.
  10. Zaexperimentovat si se styly,které bych jste si nikdy nedala na obličej.
  11. Přestat si nadměrně trhat obočí. Tenké linky nejsou hezké na nikom. – splněno
  12. Nepoužívat nadměrně žehličku na vlasy. kulmu nebo fén.
  13. Nedotýkat se během dne příliš často obličeje.
  14. Nekousat si nehty/kůžičky. – můj velký problém s kůžičkami
  15. Spát každý den nejméně 6 hodin, nejvíce 8. – tak to o zkouškové ani nejde ne?
  16. Vypít každý den nejméně 2 litry neperlivé vody.
  17. Narovnat se při sezení a chození. – kolik z vás se po přečtení narovnalo ? Veselý obličej s otevřenými ústy
  18. Nesahat si často na vlasy.
  19. Používat krém na ruce pravidelně. Jednou týdně si udělat zábal na ruce a nohy.
  20. Pravidelně si dělat pedikúru a postarat se o ztvrdlou kůži na chodidlech.
  21. Skladovat vše z dekorativky a pečující kosm. na místě bez přímého slunečního dopadu, kde není vlhko a kam se nepráší.
  22. Používat na nanesení krému špachtličku a nesahat dovnitř prsty.
  23. Alespoň jednou týdně si udělat masku na obličej.

Tak dámy, která bude mít nejvíce splněno ?

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

13 komentářů:

  1. zrovna tvořím podobný článek.:D největší problém mám s omatláváním si vlasů, obličeje a trhání nehtové kůžičky(či odkusování). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodička ;)jj, nehtová kůžička je moje slabina :D

      Vymazat
  2. co se týče nípání nezralých pupínků a nípání strupů je můj velký problém! musím se toho zbavit...prakticky všechno co tam máš bych taky chtěla splnit (až na to kouření a tu rudou rtěnku, to se mě netýká) :)) tak snad se mi to povede ;)

    OdpovědětVymazat
  3. když to tak čtu tak mi to nedá se nezatat :) čím čistíš štětce?:) a taky mám problém s vytrháváním obočí .. nějak jsem se já blbá naučila ho vytrhávat na tenko a teďka se to nemůu odnaučit protože vždycky když mi začne dorůstat tak musím prostě ty přebytečné chloupky vytrhnotu aby to nevypadalo ještě víc blbě nějaký tip na odnaučení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mám radu :D. Požádej někoho, ať ti někam schová pinzetu a je to :D. Štětce čistím buď dětským šamponem, nebo olejíčkem, nebo čističem od makeup for ever.

      Vymazat
  4. Nedotýkat se během dne příliš často obličeje, no to fakt nedávám :D Zjistila sem, že si na ksicht šahám v jednom kuse :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, ale určitě nemáš ksicht, ale obličej ;)

      Vymazat
  5. Možná ještě chodit pravidelně na kosmetiku.

    A jaktože máš už něco splněno takhle na zač. roku? To se spíš projeví až na kionci, ne? :-). Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak na kosmetiku bych chodila, kdyby u nás někde byla dobrá kosmetička. Je to šílené tady ve městě.
      Něco mám splněno, protože to dělám či nedělám už delší dobu, takže pro mě to neplatí ;).

      Vymazat
    2. Aha, myslela jsem, že začínáš od nového roku a bylo mi divné, že jsi to už za ty dva týdny zvládla :-)

      Vymazat
  6. U 17ky jsem se nenarovnala, ale u 14ky jsem si přestala okusovat kůžičku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych brala nějaký ten "recept" na zábal pro ruce a nohy :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....