19. 1. 2012

Konec nemoci–líčení

SAM_9078

Nedá se nic dělat, volají mě povinnosti a tak musím ven z postele a s rýmou jako jojo se belhat do knihovny, pošty apod.

Snažila jsem se zamaskovat uplakané oči. Navíc jsem konečně dostala svůj objednaný makeup a musela jsem ho vyzkoušet. Je perfektní, takže o něm určitě ještě uslyšíte.

Dnešní líčení bylo trochu inspirované tímhle obrázkem, ale nakonec z toho vyšlo asi úplně něco jiného Veselý obličej s otevřenými ústy, protože já mám poměrně zapadlé oči a ne moc velkou plochu na líčení.

5_182989531

 

No a můj výsledek: (omlouvám se, ale foťák zase sežral většinu barev, přechodů a detailů)

 

SAM_9080

Co jsem použila na oči:

  • Podkladová báze Artdeco
  • Pod oči – Garnier roll-on
  • Obočí – Essence eyebrow designer – 03 light brown + Essence gel mascara
  • Nejsvětlejší stín – She 150/040
  • Essence – Earl grey 47 na přechod
  • Tmavší část – Essence – Mauve it 40
  • Nejtmavší – černý stín z paletky H&M
  • Gel.linky – Essence – 02 London baby
  • Řasenka – Maybelline - One by one

SAM_9082SAM_9083

PS: mám umyté vlasy, takže proto jako zmoklá slepiceSAM_9086

Na obličej:

  • Pokladová báze Loréal Studio secrets
  • Makeup – Revlon colorstay – 150 Buff
  • Essence korektor – Stay natural 01 soft beige
  • Rimmel stay matte pudr – sandstorm 004
  • NYC tvářenka - Color wheel
  • Catrice – Multi colour blush – 010 Riviera rose
  • Na rty – Maybelline watershine XL volume lip plumper – Nude up 605

Formspringme         Youtube               Facebook

Vaše Bezega

26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. och děkuji, ale stále se učím a zkouším

      Vymazat
  2. jestli ty máš zapadlé oči, tak já nemám žádné! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám docela přepady kůže přes víčka :)

      Vymazat
  3. máš nádherně vystínovaná víčka!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi líbí to stínování :-))

    OdpovědětVymazat
  5. co tě rozplakalo? :( moc se ti to povedlo, nic bych nepoznala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplakané oči míněno od rýmy :D.

      Vymazat
  6. Pěkné, pěkné :) Já mám hrozně malé a zapadlé oči, takže jako nemám skoro co stínovat a nikdy se mi to nepovede :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce si to najít nějaké tipy a triky na zapadlé oči ;)

      Vymazat
  7. To vypadá skvěle! A dokonalý linky, jak jedním tahem - s tím mám vždycky problém :D. Jinak s těmi víčky - mám to samé... Člověk si s tím dá práci a pak to jde vidět jen, když zavřu oči..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leah: jedním tahem bohužel ne :) to s těmahle linkami nejde, protože rychle zasychají. Taky jako Skodulce poradím najít si tipy a triky na zapadlé oči, na netu je toho spousta.

      Vymazat
  8. Dokonalé stínování! A doufám, že bude brzy recenze na Revlon Colorstay, taky se na něj už docela dlouho chystám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) recenze určitě bude co nevidět.

      Vymazat
  9. Krásné :) opravdu si myslím , že se ti líčení povedlo

    A ještě bych se chtěla zeptat kdy přidáš nějaké nové videa ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :). Video teď asi delší dobu nebude, protože jsem šíleně nastydlá a nejsem schopna mluvit srozumitelně. Navíc pořád smrkám a věř mi, nebylo by to hezké video :D.

      Vymazat
    2. aha tak se brzy uzdrav :)

      Vymazat
  10. Líčení je hezký, máš pěkně tu linku....

    Nerada rejpu,ale musím:) Proč si dáváš svůj copyright na fotku, která není tvoje, pokud jsem to tak správně pochopila?(psala jsi, líčení je inspirováno tímto obrázkem...)
    To mi přijde minimálně dost drzé, to se na mě nezlob :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to se omlouvám. Já náhrávám uložené fotky přes windows live writer a ten mi tak označí všechny fotky, obrázky atd. Ani jsem si toho nevšimla.

      Vymazat
  11. Stínování je opravdu pěkné, povedlo se. Ale musím říct, že se mi strašně moc nelíbí ty olepené řasy. Kazí to upravený dojem hezkého stínu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....