15. 1. 2012

Knižní tipy 2.

Jsme tu s dalšími pár tipy na knihy. Je jich málo, protože zkoušky na krku udělaly s mým rozvržením času na čtení své a já jsem spíše zabořená do skript, než do imaginární náruče hlavních hrdinů. Jedná se zase převážně o upířinu, ale prostě je to tak. Z nějakého důvodu jsem tímhle druhem fascinována a každou knihu, kde se objeví upír musím přečíst. Ve většině případů se mi pak knihy nelíbí, protože v dnešní době je přeupírováno a každý spisovatel tam nějakého toho krvesaje hodí, bez ohledu na kvalitu knihy.

Formspringme Youtube Facebook

Vaše Bezega

12 komentářů:

  1. super první video na tohle téma se mi moc líbilo tak jsem ráda , že jsi natočila i další :) nějak jsi mě navnadila na ty knížky z levných knih :D za ty prachy pro ně musím skočit ani kdyby se mi potom nelíbily :D
    jinak já jako milovnice upířin v poslední době čtu takovou tu klasiku upíří deníky, školu noci a jako poslední jsem četla odstíny života od jedné české autorky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cci se zeptat, přišel ti už můj email? zase se mi vrátil zpět :D :(

    OdpovědětVymazat
  3. V levných knihách jsem taky dřív kupovala knížky, teď se tam moc často nedostanu. :)
    A brýlky ti sluší, příjemná změna :)

    OdpovědětVymazat
  4. jee děkuju za krásné video :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super video :).. Knihy miluju a tyhle videa mě těší!... jinak jsem chtěla říct, že Polibek upíra je už 3. díl, 2. díl se jmenuje Upírovo tajemství :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mohu se zeptat, jestli jsi nečetla Rozbouřenou temntotu právě od Alaxandry Ivyové? A jestli ano, jak se ti líbila? Mám jí doma, ale čeká mě až po poviné četbě, tak jestli se mám na co těšit. A ještě prý dobrá triologie(fantasy) je od českého spisovatele Pavla Renčína - Městské války:-) měj se hezky a čauky

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé videjko! Tvá knižní videa mám moc ráda, jen pokračuj, jsem zvědavá, co jiného tě zaujalo. A ano, knížečku si vyhrála u mně. :)

    V minulém článku si prosila o nějaké dotazy, tak doufám, že ti nebude vadit, když je přidám sem. Budu se asi opakovat jako ostatní, ale doufám, že pro tebe nebudou otázky moc osobní. :) Takže:

    Jaká typy knih, krom upířích, máš ráda?
    Jakou studuješ školu?
    Jaký je tvůj nejoblíbenější obchod?
    Jakou značku kosmetiky preferuješ?
    Neznáš v Praze nějaké kvalitnější secondhandy?

    Díky a měj se krásně.
    -Kath

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, Nenasytnou od Meg mám doma taky. akorát jsem se k ní ještě nedostala, protože mám rozečtené jiné knížky a taky zkoušky. no, šak to znáš. jinak musím říct, že knížky od Meg mám hrozně ráda a mám od ní skoro všechno, co u nás vyšlo

    OdpovědětVymazat
  9. tak na Nenasytnou mám spadeno od té doby co vyšla a jsem ráda, že ji doporučuješ. a Polibek upíra jsem dostala od mamky na Vánoce. já sem si jinak začla kupovat sérii od Lauren Kateové - knížky Pád a Muka _ je to něco o andělech, fantasy a další sérii od Andrei Cremerové - knížky Smečka a Vzpoura. ale taky vůbec nemám čas se do nich dát. A i další tři díly Školy noci a fakt nejsem schopná to přečíst :-D a opět díky za tohle video a budu se těšit na další knižní tipy. ať učení leze do hlavy

    OdpovědětVymazat
  10. AHoj skvělé video

    OdpovědětVymazat
  11. Ty a tvoje dvě brady mě prostě nebaví...

    OdpovědětVymazat
  12. Video jsem shlédla ze zvědavosti, ač vlastně knížky s upíří tématikou jsem nikdy nečetla,nečtu a ani číst nebudu... ale tak pro pořádek jsem koukla, protože se fajn posloucháš:-)
    Všimla jsem si jak jsi proměnila pokoj a chválím povedené rozbití té agresivní rudé v pozadí jemnýma bílýma poličkama. A mám otázku úplně mimo mísu, ale pořád mi tam zklouzávaly oči...co to tam máš za zvláštní útvar na zavěšení náhrdelníků?? Je to přímo nějaký věšáček nebo něco původně jiného?? Příp. Tě poprosím rovnou o info odkud tuhle věc máš,protože přesně něco takového ke stejnému účelu už hledám vážně dlouho.Díky za odpověď. Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....