21. 1. 2012

Kabelkové dilema

Potřebuji poradit. Víla šetřilka mě nahlodala a řekla, že těch pár drobných, které mám nastřádané (ty co zbyly z nákupu nábytku), se jí nechce už schovávat a tak si konečně pořídíme něco nového. a co mě napadlo jako první ? Nová černá kabelka. Černá je klasika, jde ke všemu a hezkou černou kabelku považuji za základ šatníku.

Zkusila jsem se kouknout na nabídku Manga, Zary atd. Bohužel ty co se mi líbí stojí od 4 000 výš a jiné se mi moc nelíbí tvarem, či nemají pevné dno, což u kabelek nesnáším. Tedy u těch, které se tváří naoko jako držící tvar, ale po vyndání všech vycpávek v obchodě zjistíte, že se vám po vložení deštníku udělá na spodku nevzhledná boule. Proto jsem zavrhla bowling bag z Manga, která se mi ale moc líbila.

Tudíž jsem si našla něco na netu, plus mi něco pomohly najít holky na FB. A já se nemůžu rozhodnout, jestli to tedy objednat a nebo počkat a ještě si více našetřit. (Bohužel má vysněná Almičko, zase tak dlouho čekat nebudu).

Tak vybrali by jste dámy ? A kterou ? Nemáte některá třeba jednu z nich doma ? Jestli ano, napište mi prosím, jak je to s kvalitkou ?

1.Chci spíš matnou, takže tuhle volím jako zálohu2. To je moje favoritka

3.Kdyby měla zlaté detaily, tak ji beru hned.

4.Tahle z River island je z nich nejdražší, má zvláštní tvar, ale líbí se mi.

No a teď babo raď. Tedy spíš čtenáři raďte !!

Formspringme        Youtube           Facebook

Vaše Bezega

47 komentářů:

  1. Líbí se mi ta poslední... tak bych nějakou takovou potřebovala, protože moje posedlost velkýma taškama je silnější, koupím si asi další počítačovou ošklivou, kam nacpu všechno učení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítačové mám přímo na netbook, ale tohle je prostě kabelka na honění parády :D

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí ta poslední:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na ní odrazuje ten tvar, pořád nevím nu :)

      Vymazat
  3. 3....je nejlepší!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mně se naopak ta poslední vůbec nelíbí :D Souhlasím s 2. s tvojí favoritkou :) Ta je moc pěkná. Hladká lesklá se rychle poškrábe, to z vlastní zkušenosti nedoporučuju. A trojka se mi zdá s tím zámečkem už nějaká ohraná. Se zámečkem jen Birkinu nebo Kelly od Hermés :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jojo, favoritka prostě vyhrává. Ta lesklá je fakt náhrada a uvidím, možná do ní půjdu za delší dobu, ale v jiné barvě. Jo Birkinka, to by byla jiná liga :D
      Můžeš se zeptat, to víš, že jo :). Holky na FB mi poslali odkaz na obchod. http://www.svetshopaholiku.cz/54-kabelky-2011 a mají je i v jiných barvách.

      Vymazat
    3. Děkuji, já jsem to právě pak už našla, došlo mi, že tu první a třetí jsem tam viděla, tak jsem mrkla a našla i favoritku :)) za ty peníze je úžasná, škoda, že nenosím hnědou, v té by se mi možní líbila ještě o něco víc :D

      Vymazat
  5. Za mě jednoznačně 3! Moc se mi líbí, odkud je?
    Takovou bych brala hned, jenže už jsem si k Vánocům vybrala velkou černou v Zaře (bohužel s "povislým dnem", takže nemůžu složit jako tip:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejný odkaz jako jsem posílala Markvitce ;).

      Vymazat
  6. Hodila jsem na stranu hlasování :D tak mi můžete pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja som za dvojku, je taká jednoduchá.. nemám rada prečačkanosť :) posledná sa mi nepáči vôbec :D

    OdpovědětVymazat
  8. Druhou bych brala všema deseti a třetí taky vůbec není k zahození! :) Já už taky plánuju, že si nějakou novou brzy pořídím..

    OdpovědětVymazat
  9. Ta první je úžasná! Odkud je prosímtě? Asi jsem se zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se nejvíc líbí určitě dvojka

    A ještě bych se chtěla zeptat jestli někdo neznáte stránky , kde mají nějaká malá a elegantní pouzdra na tužky ??? prohledala jsem celý ebay , ale žádné mi zcela nevyhovovalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak moc malá ? Já mám maličkaté kožené na dvě tužky z ebay právě :).

      Vymazat
    2. A nebo jsem viděla, ale větší a míněná asi jako kosm.taštičky, taková kulovitá pouzdra v Mangu, moc hezká, jen asi za 200,-. Dala by se použít i jako penál.

      Vymazat
    3. Moc děkuju určitě se kouknu do Manga :)

      Vymazat
    4. A tvé pouzdro jsem viděla ve videu je moc pěkné , ale já bych zatím potřebovala trošku větší

      Vymazat
  11. Mně se nejvíc líbí ta poslední......úúúúúžasná!

    OdpovědětVymazat
  12. Dvojka je úžasná :-)a trojka taky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se nejvíce líbí ta první nebo třetí :) Potom nám napiš, jak si se rozhodla :)

    OdpovědětVymazat
  14. mně se nejvíc líbí ta jednička nebo dvojka.
    s tou poslední ti nevim nevim, nějka se nemůžu porovnat s tim netypickým tvarem... ale originální je, to zase jo...

    giveaway u mě:-)

    http://color-beam.blogspot.com/2012/01/giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
  15. mám doma jedničku - Maisy, Paul´s Boutique a je skvělá! 2.mi přijde obyčejná, trojka se mi líbí hodně (super varianta, pokud chceš matnou, ale s tím zlatem nezlatem je to blbý), 4. se mi nelíbí vůbec...

    leskyblesky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. aaaa, já teď koukám na ty www stránky, co jsi sem dala a ta první vůbec není PB!! to je napodobenina! mrkni sem: http://www.asos.com/Pauls-Boutique/Paul-s-Boutique-Maisy-Patent-Large-Shoulder-Bag/Prod/pgeproduct.aspx?iid=687559&SearchQuery=maisy&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Nude

    tady je originál, za 2000,-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsou to všechno ,,napodobeniny,, na těhle stránkách. Birkinky, Paul´s boutique, Marc Jacobs, LV atd. Ale nemají nikde fake znaky, ani jména apod. Prostě okopírované tvary atd. od značkových kabelek. Jéé, radši si to neměla zmiňovat, teď mi tu zas budou všichni psát, že kupuju fake :D. Už mám rozhodnuto, tak se uvidí, jaká dorazí kvalita.

      Vymazat
  17. Můj názor: pokud nosíš více zlaté doplňky než stříbrné, kup si 2. Pokud naopak, ber 3.
    :)
    Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ono, já nosím oboje :D. Tedy ne dohromady, ale střídám to!! Ale už jsem se rozhodla. Vyhrála prostě moje favoritka 2 ;). Díky :)

      Vymazat
  18. na tu první jsem se dívala a taky nad ní uvažovala, ale pak zvítězil ASOS a teď mi přišla naprosto úžasná a krásná kabelka, která je pevná, nijak se neprohýbá a má můj oblíbený tvar. Navíc poštovné zdarma a dodání do týdne, co víc si přát? :)


    tvar i podoba viz tato kabelka:
    http://www.google.cz/imgres?q=louis+vuitton+alma&hl=cs&biw=1600&bih=799&gbv=2&tbm=isch&tbnid=a9ty5huzKoApDM:&imgrefurl=http://coolspotters.com/handbags/louis-vuitton-miroir-alma-bag&docid=Uz3sAlvUJzrC0M&imgurl=http://www3.images.coolspotters.com/photos/284051/louis-vuitton-miroir-alma-bag-profile.jpg&w=300&h=300&ei=SGAcT8bzFOKI4gSbz-zJDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=772&vpy=444&dur=10&hovh=225&hovw=225&tx=115&ty=202&sig=117587383650542114654&page=1&tbnh=137&tbnw=137&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:31,s:0

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy: jéé, no tak Alma je moje vysněná :D. Nemyslíš Maisy od PB ? Tu zvažuji potom :D. Jsem úchyl na kabelky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi povídej, tohle byla kabelka číslo 51 :D už je nemám kam dávat, ale nemůžu si pomoct :) už nevím, jak se jmenovala a na stránkách jí taky nevidím, ale určitě to není poslední, co jsem si tam objednala :)

      Vymazat
    2. Tak já jsem naštěstí udělala už přítrž tomu nakupování a nějakých se zbavuji. Postupně si penízky za prodané uložím a koupím si nějakou dražší a kvalitní :). Nebudu jich mít sice dvacet, ale jednu, která vydrží a bude pořád IN :D. Zhrozila jsem se, když jsem dneska otevřela vrchní fochy ve skříni a zjistila, že tam mám uloženo několik kabelek, které vůbec už nenosím a zapomněla jsem na ně.

      Vymazat
  20. Já bych doporučila Almu od LV :D

    (Tu bych tedy doporučila i sama sobě, kdybych měla odpovídající příjmy.))

    mimochodem, ta River Island je vážně moc hezká, jdu se na ni podívat zblízka na asos.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zu věř, že mít na ní, už mám od každé barvy :D. Plus ještě nějakou od Hermés :D.
      Né, že mi tu Islandku vykoupíte :D. Další měsíc je moje :D.

      Vymazat
  21. Ahoj, můžu se zeptat odkud je ta první kabelka? Ta lesklá. Díky, Terka.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj , chtěla bych poprosit pokud si nějakou vybereš a koupíš si ji , jestli bys ji pak třeba nafotila nebo ja nevím udělala video ....... ??
    Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji uvidíte v nějakém outfit postu :).

      Vymazat
    2. :D mimo téma , ale máš opravdu moc hezký blog a užasná vide !

      Vymazat
    3. Není zač :)

      Vymazat
  23. jelikož jsem si objednala tu první a čekám na ni ve dvou barvách, tak bych je doporučila:D ostatní se mi nelíbí:(

    OdpovědětVymazat
  24. mít peníze, beru všechny! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....