10. 1. 2012

Já to přece dám !!

http://data.whicdn.com/images/19631411/Chuletas_En_Las_Piernas_large.jpg
  • 4 hodiny spánku(Dá se tomu říkat spánek ? Dobře, tak 4 hodiny kóma.)
  • hektolitry vypitého zeleného čaje (proč sakra já nepiju kafe ?)
  • kruhy pod očima hodny zkušeného gymnasty (dobře, kecala jsem o všech těch super krémech)
  • bordel po pokoji (návštěvy pro příští týden zakázány)
  • v nejhorší chvíli zásadně začínají sousedi přestavovat nábytek, vrtat !! (právě teď) a to pravidelně při mé zkoušce, jinak se tu nic neděje
  • panika..nemůžu najít index
  • panika...zapomněla jsem odpověď na zběžně vytaženou otázku
  • panika...nevím v jaké učebně se zkouší
  • panika.....nevím ani své jméno
  • kéž by se daly kroky, kterými se přibližuji ke škole, obrátit
  • všichni všechno ví, děvčata se navzájem zkouší a kluci se smějou pod vousy, že to bude brnkačka a nebo v klidu namítnou, že tohle bude voser..
  • panika..slečna, která se učila tři týdny to neudělala, nepomohl ani zářivý úsměv a propocené tričko
  • v tuhle chvíli má Bezega neměřitelný tep a zběsile začíná listovat všemi materiály
  • po pár hodinách čekání jdu na řadu..
  • před dveřmi se upravím a hluboce se nadechnu
  • ,,Dobrý den.Dejte mi index, vytáhněte si otázku, příprava a můžeme začít.,,
  • .......
  • pokračování po 14:00...

12 komentářů:

  1. hodně štěstí Bez !

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jsi mi tímto popisem úplně připomněla i mé studijní stresy :), přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. držím paste! Uplne si toto vsetko pamatam, a hlavne ten pocit po :D Vzdy sme skocili na nejaky dobrý obedík a kávu :)

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce :)! Momentálně se mám dost podobně..s tím, že jsem tedy ve druháku a ne ve třeťáku :D, kdy už jde do tuhýho :D..
    Za rok se nechci ani vidět :D..

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, to zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně se mi z toho udělalo špatně, když si představím, že mám většinu zkoušek před sebou. Možná to nebude až tak dramatický jako u tebe, ale i tak, já tyhle stresy zvládám těžce :/ Tak přeji hodně štěstí, věřím, že to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  7. úplně mě z toho zamrazilo, když jsem to četla :D za hodinu mam taky zkoušku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Páni,moc se mi líbí,článek psanej v bodech :D Snad to dáš!

    OdpovědětVymazat
  9. Jo to znám... Někdy je nadlidský výkon upravit se tak, ať aspoň trochu vypadám k světu :D
    Dneska jsem byla taky, tak držím palce ať to dáš přinejmenším tak dobře jako já :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši fuj, to je vážně úplně stejný jako já dneska! :D :D Já tyhle chvíle tak strašně nenávidím :(

    OdpovědětVymazat
  11. :):)My ze střední sedíme, čteme a bavíme se...:)...(a netušíme, jaká vlastně vejška bude:D)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....