10. 1. 2012

Já to přece dám!! …pokračování

  • příchod do školy a bledé obličeje spolužaček
  • jen L. má obličej rudý od toho, jak v ní tepe nervozita
  • potím se i na místech, kde určitě potní žlázy nejsou
  • jeden pán na holení…jeden úspěch za B
  • slečna se vypotácí ze dveří a má to naštěstí za D
  • stupňuje se nedočkavost, lidé žadoní o předbíhání, chtějí se nám tam narvat dálkaři, ale naše desky na seminárku jsou nabroušené a sice vysokoškoláci, ale stejně se nebráníme použití sprostých slov na obranu..kombináči pochopili, že pracující denní student, je naštvanější než dálkař
  • uvědomuji si, že jsem od rána nic nejedla
  • H. je hodný a dává mi kousnout kebabu
  • H. není hodný a směje se mi, když lapám po dechu (nechal si dát do kebabu chili)
  • jdu na řadu ….
  • chvíle nervozity než padne otázka. Dnes žádné losování, žádná příprava. Jede se naostro.
  • povídám, ani netuším pořádně o čem. Jede mi pusa jak na běžícím páse. Snažím se zapojit zkušenosti z bakalářky (kterou ještě nemám ani načrtlou), z dobrovolnického centra, z praxe. Slyším se po dvacáté říkat mé oblíbené jakoby. Soustředím se na to, abych neříkala jakoby a stojím si za názorem na fungování živnostenského úřadu u nás ve městě (určitě by se vám nelíbil).
  • psní T., která oplývá několika tituly před i za jménem (asi to chtěla mít vyvážené) a ke všemu má ještě dvě příjmení se na mě mile usměje
  • pochválí mi odevzdanou práci, znovu mi pochválí mojí prezentaci a schopnost vyjadřování (asi přešla moje jakoby)
  • povídáme si o práci
  • jsem pokárána za to, že si stihnu při hodinách psát zápisky, diskutovat s ní , řešit věci do práce a ještě chatovat na facebooku (zároveň mě prý ale obdivuje Veselý obličej s otevřenými ústy, asi není ženská)
  • odcházím s krásným A v indexu a úsměvem na rtech….já vám říkala, ŽE TO DÁM !!
  • PS: že mi stejně budete držet palce i příště ?

Formspringme Youtube Facebook

Vaše Bezega

18 komentářů:

  1. Gratulace :)! A hodně štěstí př dalších zkouškách :).

    OdpovědětVymazat
  2. jéé,to musíš mít radost! Gratuluji,budu ti držet palce i při dalších zkouškách a tak hodně štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky :) a jj, radost mám šílenou. Hlavně to byla jedna z mála profesorek, které dají na to, co doopravdy o daném tématu víte, bere ráda věci z praxe a ne jen nabiflované definice.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to gratuluju! Jsi dobrá :)) Jsem zvědavá, jak budu já v daleké budoucnosti řešit tyhle věci :D

    OdpovědětVymazat
  5. Velká, převeliká gratulace! Nedokáži si představit sebe, páč mě rozhodí i obyčejné otázky od profesorů při hodinách :D

    OdpovědětVymazat
  6. téda gartuluji :) seš šikovná ;)
    já už vidím sebe jak se budu podobně nervovat před maturou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju! :) Tohle moc dobře znám, dneska sem si to taky prožila :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluju!!!!! Jsi šikovná, že máš A :) Přeji hodně úspěchů i v dalších dnech. Přítel měl dnes také zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulace, šikulka:) Já mám za sebou dneska zkoušku ze správy daní a taky jsem přidala na ústní svůj názor - na finanční úřad u nás ve městě:D

    OdpovědětVymazat
  10. beautiful post,love your style =)
    lots of love!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. :D:D:D Výstižný! Dneska jsem zažila to samý, naštěstí se stejným výsledkem, úleva, co? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju!!:) Připomínáš mi mou sestru.....stejný zmatkař a stejně svědomitý a pilný student:)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju!!! :) Každá zkouška je o nervy, to moc dobře znám :)) Co studuješ za školu??
    Zvu tě na svůj blog, www.markvitkysvet.blogspot.com a přeju hodně štěstí do dalších zk. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju mockrát všem :) vaše komentáře mi vykouzlily další úsměv !!
    Všem středoškolákům - nebojte, teď je to pro vás nepředstavitelné, ale až přijdete do toho procesu, ani vám to nepřijde :).
    Xoana: no já moc pilný student nejsem :D ale změní se to, protože snad budu konečně studovat to, co chci ;).

    OdpovědětVymazat
  15. Je Bezego ty mi vždy spravíš náladu

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....