14. 1. 2012

Cílené šetření peněz

Tyto nápady slouží spíše pro ,,chudší,, studenty. Jedná se o dva nápady, jak naložit s částí svých peněz a postupně si našetřit na nějakou věc/kurz/zážitek si našetřit takřka bezbolestně.

Na konci videa vás žádám o malou výpomoc. Po dlouhé době chci zase natočit Q+A video. Bylo to vlastně moje první video, které jsem kdy natočila a já myslím, že je dobré tuhle tradici obnovit.

Takže pokud máte na mě jakékoliv otázky, sem s nimi do komentářů a nebo na youtube do komentářů k tomuhle videu. Připomínám, že nebudu odpovídat na otázky ohledně mého osobního života, které absolutně nesouvisí s blogem.

Formspringme   Youtube   Facebook

Vaše Bezega

25 komentářů:

  1. Dobré téma, šetřit neumím a vždy se mi peníze rozkutálí :/

    PS: máš krásného pejska, co tam proběhnul :))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky ;) šetřit někdo ale nemusí ;).
    Ozzy mockrát děkuje :D, je to moje zlatíčko.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak po takovy vyhruzce hned na zacatku, na co teda rozhodne odpovidat nebudes fakt nemam chut se na neco ptat!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonym: tak se na nic neptej a nemusíš mi to tu ani sdělovat ;). Krásný podvečer přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Bez, moc hezké video :) Hned jsem si udělala také obálky a chystám se udělat si i ty desky :) Děkuju za nápady (doufám, že už si konečně na ten mobil a iPod našetřím)

    Jinak bych se ráda zeptala:

    1) Jak dlouho už bloguješ a co tě k tomu přívedlo
    2) Od jakých značek máš nejraději kosmetiku
    3) Jakého člověka bereš za svoji inspiraci

    zatím mě nic dalšího nenapadá :)

    Těším se

    Lucy

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za video, pro mě je to víc než aktuální téma. Obálky určitě založím ještě dnes :)Moc chválím, sluší ti to tam a působíš sympaticky a rozumně :)
    K otázkám : zajímalo by mě, na jaký kurz se chystáš? ( je nebo není to osobní?) Dál tip na cenově příznivou a funkční pleťovou masku pro citlivou pleť, nejlíp nějákou hydratační... a budu přemýšlet dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to až tak osobní :). A děkuju..

      Vymazat
  7. Otázky:
    1) Kdo nebo kde ti dělaly vlasy? Máš je naprosto dokonalé.
    2) Kdybys měla vybrat jeden kosmetický produkt, bez kterého by ses neobešla, který by to byl?
    3) Jak nejraději trávíš víkendy?
    4) Umíš lyžovat?
    5) Ve které pobočce Ikey (Černý Most x Zličín) se lépe orientuješ?
    6) Obešla by ses raději bez sladkého nebo slaného?
    7) Který jazyk máš po angličtině nejraději?
    8) Jaké je tvé šťastné číslo?
    9) Máš auto?
    10) Používáš nějaké výrobky od Avonu nebo Oriflamu? Pokud ano, které?
    11) Které jídlo a pití nesnášíš?
    12) Kde bereš nápady na články a videa na blog?
    13) Koupila by sis radši 3 méně kvalitní trička nebo 1 "normální" za stejnou cenu?

    Doufám, že se tě neptám na nějaké příliš osobní otázky, ale jiné mě nenapadly :)) (Kdyžtak ti večer ještě nějaké napíšu! :D)

    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, až tak osobní otázky nejsou ;). Měla jsem na mysli třeba to, když se mě někdo ptá, kde bydlím, kolik si vydělávám apod.

      Vymazat
  8. já myslela, že se takové video točí z nahromaděných otázek ne z "vynucených" a souhlasim s anonymem. buď všechny otázky nebo to pak trošku postrádá smysl,ne? teda to už je pak zas na soudnosti lidí, co se ptají samozřejmě...
    jinak šetřím tak, že si vždycky něco vyhlídnu, ale hned si to nekoupím, když se pro to vrátím, tak už to většinou není, takže jsem zklamaná, ale zase pak raduju, že jsem nic neutratila :-D a taky vysypávám občas drobné z peněženky do "šetřisaura" :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko se mi mohou nějaké nashromáždit, když všichni směřují jinak své otázky na formspring, kde na ně hned odpovídám. Ale teď na to chci natočit video. Jinak si otázky nevynucuji. Jen jsem vás poprosila, aby jste mi nějaké napsali, pokud něco chcete vědět zrovna. A to upozornění jsem říkala pro to, že právě je na blogu hodně anonymů, kteří se mě ptají jen na osobní věci ,do kterých nikomu nic není. Každý nemá onu soudnost. Je to obyčejné upozornění a nemyslím si, že by to bylo něco šíleného.

      Vymazat
  9. Opravdu skvělé video, já právě šetřím na foťák, takže se mi Tvé rady hodí. Já si teda všechny peníze dávám do kasičky a jen když něco potřebuji, tak si něco málo vytáhnu, ale jinak se snažím na kasičku nesahat :)

    A otázka ( teda pokud se můžu na tohle zeptat)- Na jaký kurz šetříš? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj , úžasné video i nápady jak ušetřit :)

    PS : Přeji spoustu štěstí přii zkouškách

    OdpovědětVymazat
  11. já si píši výdaje,tak nárazově :D třeba pul roku a tak :D ale vždycky se mi udelalo blbe za jaký krávoviny jsem urácela :D no a momentalne nemam z ceho setrit,pac jsem si vcera koupila netbook :D

    OdpovědětVymazat
  12. Pekne video, fakt ti to tam slusi....:) Cetla jsem na tvem formspringu otázku ohledně podkladových bází....ve kterých drogerkách by se tak ty tvé doporučené daly sehnat? Respektive kam ty pro ně chodíš? Těším se na video, Lucka :)

    OdpovědětVymazat
  13. uděláš i video, jak šetřit, když nemáš žádný příjmy? :D já dostanu peníze jen tak max. na narozeniny (300,-) a k svátku (asi stovku).. a vždycky si hned koupím to, co jsem si chtěla koupit už třeba i dýl a nic mi nezbyde.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bohužel asi nepomůžu. Jedině sehnat si nějaký ten příjem v podobě brigády.

      Vymazat
  14. Tvoje první video s otázkama jsem viděla a moc se mi líbilo! Je dobře, že bude zas :-) Měla bych otázku... jaké jsou tvé oblíbené parfémy a které ti nejvíc voní na mužích?

    OdpovědětVymazat
  15. Jakoby, a tak dále, prostě, takže… Pozor na tato plevelná slova. Úplně to trhá uši. Až moc často je používáš.
    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechtěla jsem vůbec komentovat, ale souhlasím s tebou :)

      Vymazat
  16. Video je uzasne hned som si zalozila obalky :) :) a tebe to sekne :)tvoje videa a blog som objavila az teraz ale zda sa mi ze som na nich zavisla :D tak ked to pojde pridaj co najskor nove video

    Ktory produkt od alverde mas najradsej ?
    Preco pouzivas kozmetiku alverde?
    Kupujes si aj nepodrebne veci ? (myslim take co prave teraz nepotrebujes)
    Kolko zvykavas minut v dm? (dufam ze neni velmi osobna )
    Mas radsej dm drogerie alebo 101 drogerie ?
    (ospravedlnujem sa mze nepisem po cesky ale som slovenka )

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,

    z "kosmetických"otázek by mě zajímal tvůj typ v boji s "černými tečkami". Trpím na ně, ale mám jinak suchou a citlivou pleť a většina produktů na boj s nimi mě hodně vysušuje. Díky, Terka.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj chtěla bych se zeptat na pár věcí:
    1.
    Neznáš nějakou bázy pod oční stíny s drogérie a cenově dostupnou??
    2.
    Jakou máš skušenost s pěnovými make-upy(jeden se mi líbí a nevím jestli to nejsou vyhozené peníze??
    3.
    A čím se pěnový make-up nanáší??
    4.
    Jakou máš skušenost s kosmetikou ELF??

    Předem děkuji za odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  19. Hezké video :) Já si píšu výdaje už od loňského roku, a koukala jsem jakou částku jsem třeba utratila za celý minulý rok za kosmetiku:) Od letoška se snažím šetřit, a systém obálek se mi líbí. Jinak všechny důležité účtenky skladuju v krabičce (od dražších věcí jakou jsou boty, nebo oblečení - právě pro případ reklamace), a ostatní účtenky časem vyhazuji (účtenky z Alberta skladovat nepotřebuju).

    OdpovědětVymazat
  20. Podobný seznam na útraty si s přítelem vedeme už delší dobu, abychom věděli, kolik průběžně utrácíme za měsíc, je to super věc.. Občas se nestačíme divit, kolik jsme toho utratili :-D a na účtenky mám hezky pořadač na každá rok :-)
    A místo obálek máme velké hezké černé prasátko, do kterého házíme padesátikoruny :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....