9. 1. 2012

Celoksichtáček č.1

Detail celého líčení z předchozího outfitového článku.
Na oči jsem použila:
  • Podkladová báze Artdeco
  • Stíny Essence – 02 Dance all night pod obočí
  • 25 Go all girlie – na pohyblivou část víčka
  • 47 Earl grey – do záhybu oka
  • 40 Mauve it – také do záhybu a na vnější koutek
  • Gel.linky Essence – 02 London baby
  • Řasenka – Maybelline One by one
  • Obočí – gel.řasenka od Essence
SAM_8998SAM_8996SAM_9009SAM_8997SAM_9008
Na obličej bylo použito:
  • Lokálně acnecolor light – stále léčím !
  • Astor Mattitude makeup
  • Pudr – transparent fixing powder Catrice
  • Pod oči – Garnier roll-on
  • Tvářenka – Dream  mousse
SAM_8995
Rty:
  • balzám Astrid jahoda
  • rtěnka – MaXFactor 615 Star dust pink
SAM_9006
Vaše Bezega

13 komentářů:

  1. Ahojky, prosímtě jaký odstín používáš make-up ten astor? mě přídou ty jejich barvy příšerné.. A Ty vypadáš stejná bledulka jako já..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka: ten nejsvětlejší co jsem sehnala. Tuším, že se jmenuje Ivory 001 ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásně nalíčená, přidávej takové posty dál, jsou super :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by celkem zajímal ten transparentní pudr od Catrice - cena a jaký je? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to přesně tak strašný, jak sem čekala. Obzvláště to tvoje obočí, fuj :-D

    OdpovědětVymazat
  6. z jakého outfitpostu je to líčení? Ať hledám, jak hledám nikde nic :(

    OdpovědětVymazat
  7. Claire: díky :) budu !!
    Jitulka: Tak já na něj hodím recenzi ;).
    Lucee: z tohohle -> http://duckshot.blogspot.com/2012/01/nakupni-vychazka.html

    OdpovědětVymazat
  8. nejaky tvrdy prechody :D vypada to jak soumerny monokly

    OdpovědětVymazat
  9. parádně nalíčené oči. :) mimochodem jak jsi spokojená s acnecolor? a kde je tak k sehnání? :)

    OdpovědětVymazat
  10. slečna L.: já ho začala používat kvůli dermatitidě, ale jen lokálně. Nedovedu si představit, jak to někdo může používat na celý obličej :O. Vysušuje a léčí, zakryje problémová místa, takže když jsem měla dermu nejhorší a nesměla si aplikovat žádný makeup, byl tohle dobrý pomocník v zakrývání, abych neděsila lidi :D. K sehnání je v lékárně. Mají dva odstíny - light + dark. Můžeš si je tedy namíchat, kdyby ti neseděl odstín.Můžeš si ho nechat i předepsat od kožní.

    OdpovědětVymazat
  11. tak to asi nebude nic pro mě. :D nechci mít vysušený obličej. :D sice mám sem tam pupínek, ale to raději přežiju. :D dík. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. je fakt, ze si bloncka so svetlou pletou, ale na moj vkus posobis straaasne bleducko, co tak troska bronzeru, alebo aspon cervene?:)...alebo stavujes na look ladovej princezny?:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonym: to udělalo přesvícení, ale mám na sobě normálně tvářenku :) navíc na zimu moje pleť dostane vždycky šíleně bledý tón.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....