14. 1. 2012

Catrice–Transparentní fixační pudr/transparent fixing powder


Tenhle pudr je z limitované kolekce Welcome to Las Vegas. Takže netuším, jestli bude zařazen normálně do prodeje stálého, ale asi ne, tudíž kdo ho chce, rychle do drogerie.
Vyrábí se pouze v jedné transparentní barvě. Pokud se něčemu transparentnímu dá říkat barva.
Plusy:
  • Skutečně matuje – lesknu se s ním za mnohem, mnohem delší dobu
  • Skutečně fixuje – zkoušela jsem to na Dermacol makeupu, který má tendence se na mém obličeji po pár hodinách divně stékat a oxidovat do oranžových fleků, ale s tímhle pudrem i tenhle šílený makeup vydržel
  • Jemná textura, krásně jemně namletý
  • Po použití vám udělá hezký sametový povrch pokožky aneb ať žijou silikony
  • Dá se hezky zapracovat do pokožky
    SAM_9025
Mínusy:
  • Chemická vůně – ne nijak strašně intenzivní, ale je tam a je cítit hlavně při nanášení. Ale na obličeji už nic cítit není.
  • Hrozně práší – i když na něj používám svůj nejměkčí kabuki štětec od Douglas, stejně je hodně okolo na pouzdře a práší se i při nanášení na obličej. Tudíž s ním doporučuji pracovat technikou tupování.
  • Díky prášení rychle ubývá
  • Jako asi každý trans.pudr z drogerie, který jsem zatím zkoušela, i tenhle vám mírně zabarví obličej do bílého nádechu. Tudíž pokud jste hodně světlé, je to pro vás paráda a pak stačí zapracovat na vystínování obličeje, nějakou tu tvářenku, ať nejste jak mrtvolky. Vaše ,,tmavší,, kolegyně ale budou muset opravdu opatrně s množstvím.
  • Pokud to s ním přeženete, má tendence zviditelnit chloupky na obličeji. Pak vidíte i ty, o kterých jste předtím nevěděli.
  • Za mě je mínus ošklivý obal, který se mi nelíbí. Ale znázorněná paní na vrchní povrchu pudru, která byla jen na efekt a po prvním použití se vám setře, byla hezká. Škoda, že nevydržela déle.
  • Cena (tuším kolem 170,-, nepamatuji se přesně) mi přijde trochu přehnaná na tenhle produkt od této značky, ale kosmetika Catrice je  celkově o něco dražší než třeba její kolegyně Essence.
    SAM_9026
    Nicméně, abych to shrnula. Je to velmi příjemný pudr a po NYC fix.sypkém pudru je to můj top drogeriový fix.trans.pudr. Ale asi si ho podruhé nepořídím, ani nemám v úmyslu si jej kupovat do zásoby.
SAM_9027SAM_9028SAM_9030
Za mě: 4/5 kachniček
zimm_water_intro_duck-cb1301509758zimm_water_intro_duck-cb1301509758[4]zimm_water_intro_duck-cb1301509758[6]zimm_water_intro_duck-cb1301509758[8]
Formspringme       Youtube     Facebook
Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. Ahoj , moc se mi líbí tvůj blog , tvé nápady.. no prostě všechno , ale chtěla jsem se zeptat kdy natočíš zase nějak nové videjko ????

    OdpovědětVymazat
  2. Anonym: mockrát děkuji ;) nové video jsem právě natočila, ještě ho musím zpracovat ;).

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné, já mám velmi ráda Essence, od NYC jsem nic nezkoušela, je lepší než tento? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla zatím po všech fixačních pudrech šílené šupinky, takže nic pro mě :) Moc se mi líbí tvé hodnocení s těma kachničkama :D

    OdpovědětVymazat
  5. slečna L. : ten mi dělal šíleně bílý obličej, ikdyž jsem se ho snažila zapracovat a mastil se mi po něm obličej. Tenhle od Catrice hodnotím jako lepší.
    Markvitka: díky :D, tip pro tebe, zkus nanést klasický pudr, na který jsi zvyklá a až potom jen lehce tenhle fixační ;). No a hlavně hydratovat krémem.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji, já neměla tedy ani ten od Essence, když už jsme u toho. :D tak prosím ještě o jeho hodnocení. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. slečna L. : nemáš zač. Bohužel na ten od Essence dělat recenzi nebudu. Byla by totiž jen špatná. Nesedl mi absolutně v ničem. Možná jen nízkou cenou.

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám většinou od Rimmel Stay matte, s tím jsem docela spokojená.. Neměla jsi ho? Pro srovnání..
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. N. : to je můj nejoblíbenější drogeriový pudr ;) ale tady je řeč o fixačním bezbarvém.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá docela pěkně, já používám od Rimmel London a je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za recenzi :-) Už dlouho se na nějaký transparentní pudr chystám a nemohla jsem se rozhodnout, takže asi půjdu do tohoto.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....