23. 12. 2011

Veselé vánoce

Někdo se mě ptal, jestli jsem si dala blogovou pauzu. Tak vás mí čtenáři ubezpečím, že nic takového se nechystá. To, že jsem nepřispívala mělo jednoduchou příčinu – nedostatek času. Můj šestitýdenní dárek pro babičku s dědou mi dává pěkně zabrat. Do toho škola a práce, no a nějak jsem neměla náladu ani čas vás tu obšťastňovat články. Mrzí mě to mrzí, ale nedá se svítit.

Dostávám se k podstatě, proč píšu tenhle článek. Onen shon mě přinutil si dnes sednout a říct si, že takhle už to dál nechci. Pomíjím to, že pracovat se prostě musí, aby bylo za co žít.

Vám tímto přeji nádherné vánoce. Pokud jste si přáli něco pěkného pod stromeček, tak doufám, že Ježíšek na vás nezapomene. Že na pár krásných chvil vypnete televizi jako zvukovou kulisu a raději budete poslouchat staré historky vašich prarodičů, u kterých jindy zíváte. Jestli jíte jindy sushi a kalamáry, že nyní nepohrdnete pořádným řízkem a salátkem, že vám nezaskočí kostička od kapra a nestrávíte večer na pohotovosti. Že vám ovíněný tatík nezapálí popřípadě neshodí vánoční stromeček. Že nezapomenete na vaše zvířecí kamarády a třeba si vzpomenete na ty, kteří nemají takové štěstí a nemají kde bydlet (my jsme rozdávali polívku v kostelíčku v jedné vesnici, kde má mamka kamarádku). Doporučuji útulky pro pejsky, charity a různá zařízení pro bezdomovce (raději mám, když vidím, jak se moje pomoc dostala ke konkrétnímu člověku). Přeji vám, aby celý večer proběhl v pořádku, poklidu a nebo třeba hlučně, prostě tak, jak to máte rádi. A mé největší přání je, aby jste si něco z toho poklidu, příjemného večera a porozumění odnesli i do dalších dnů a zkusili se ke svým blízkým a i k cizím lidem chovat mileji, příjemněji a s větším porozuměním. Krásné prožití vánočních svátků a děkuji vám čtenáři za vaši přízeň, za vaše komentáře, za to, že mě udržujete v bdělosti a nutíte mě se zlepšovat !! A nakonec děkuji za to, že je blog mým koníčkem, který mi hodně dává.

Veselé Vánoce  Vaše Bezega

16 komentářů:

  1. Aj tebe zltíčko ...krásne a požehnané Vianoce v kruhu rodiny cmuk

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě také krásné Vánoce v kruhu blízkých a milovaných lidí. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné přání.
    I Tobě Vánoce přesně takové jaké si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně napsáno, i tobě šťastné a veselé, Bezi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je moc pěkná,sluší Ti to moc,vánoční sobíku :D :)
    Veselé Vánoce a štastný Nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bezego tobě také jenom to nejlepší! :) Krásný dnešní večer a spoustu úspěchů do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké přáníčko, doufám, že sis užila stejně, jako jsi přála nám;)

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji ti překrásné Vánoce plné klidu a pohody!:)

    OdpovědětVymazat
  10. mohu se zeptat, kdy bude vyhlášena giveaway? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné Vánoce i tobě. Sice už je po Štědrém dnu, ale to nevadí :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....