2. 12. 2011

Tipy na Vánoční dárky


Přicházím s dalším obřím videem, které není až tolik konkrétní. Snažila jsem se to všemožně okecat, abych vám vnukla pár nápadů, co komu koupit. Nechci ukazovat konkrétní věci, výrobky a diktovat, co koupit, takže v tom třeba najdete inspiraci a třeba ne.


Formspringme                      Youtube              Facebook
Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. Hezké video a fajn tipy. Přesto nutně potřebuji vědět, jak si upravuješ vlasy, že to vypadá tak jak to vypadá :)

    Doufám, že se zde v komentářích rozpoutá diskuze s konkrétními tipy na dárek pro přítele, jelikož jsem v koncích :(


    Jinak jako dárek doporučuji předplatné časopisu, pokud víte že daná osoba určitý časopis čas od času, nebo pravidelně kupuje :)
    Loni jsem takto příteli předplatila Maxim a byl maximálně spokojen, radoval se jaký malý kluk z autíčka na dálkové ovládání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinda: Vlasy si nijak neupravuji, jen je umyju a takhle se mi vlní přirozeně ;). Barvím se Garnier Heřmánek. Někde tu mám video o péči na vlasy, kterou používám ;).

    Pro přítele doporučuji nějakou stránku, kterou jsem dala tady do odkazů pod video.

    Dííky moc za tip, na předplatné jsem úplně zapomněla :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani na minutu jsem se u videa nenudila :) Tvé vystupování je velmi milé, máš sympatický hlas a strašně nádherné oči :) Bylo mi příjemné to poslouchat, takže se těším (doufám že brzy) na další video :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milé video. Musím říct, že jsi ve mě probudila vánoční náladu. :) Vánoce mám ráda, ale nějak ty dárky neprožívám. Dáváme si maličkosti. Jsem ráda, když vím co ta osoba chce a můžu ji potěšit. Jinak třeba bráška ujiždí na sypaných kvalitních čajích, tak to je taky pěkný malý dárek. Nebo takové ty plechové zdobené krabičky na ty čaje. Jinak já nejsem náročná a většinou ani po něčem velkém ani drahém netoužím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné video a skvělé tipy na dárky :)
    Už jse těším na další tvá videa.... :) :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. kráný video...
    čteš nebo jss četla Tajmeství? To bych si ráda poslechla, tvoje názory na tohle téma :)

    OdpovědětVymazat
  7. Petra: páni, ani minutu a to má 25 minut, tak to díky ;).
    Dáša: jj, kvalitní čaje jsou také dobrým dárečkem. Já nesnáším ty levné balení Pickwick atd. Já jsem asi taky divná (dle měřítka jiných lidí) a na Vánoce nechci žádné veledary.
    Anonym: Děkuji pěkně ;)
    Natalii: četla jsem, ale nemyslím, že by bylo vhodné na to dělat samostatné video. Líbilo se, filmy jsem viděla, ale nešílím z toho úplně. Přeci jen mi už není náct :D.

    OdpovědětVymazat
  8. hm mě ani nenapadlo,že tajemství je pro náctileté :D Ale dobře, taky názor. Tedy pokud si nečetla tu speciální edici Tajemství pro mladé :)
    Spíš myslím, že to je přizpůsobeno mentalitě američanů. Ohledně knížek pozitivního myšlení a osobního rozvoje, považuju tajemství za velmi slabé. Ale ok, video nebude, chápu :)

    OdpovědětVymazat
  9. díky za tipy! taky jsem pokoušela o něco podobného, můžete kouknout http://kavarenskapovalecka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. S něčím souhlasím (nevhodnost živých květin, parfémů, dárkových kazet, domácích spotřebičů a naopak knihy, šperky), s něčím zas tolik ne - kosmetika, jídelní koše.

    Jídelní koše jsou podle mě vhodné např. do práce, pro šéfa, pro kolegyně.

    Kosmetika - k Vánocům by se měly dávat dárky, které vydrží a jsou památka. Ne takové, které se časem vypotřebují. Ale to je jen můj názor, vím, že se často dává.

    A dále: dostat svíčku z Ikei, plyšáka nebo lávovou lampu, tak se snad urazím :-).

    Ideální jsou dárky, které jsou přímo na tělo. To co si člověk buď dlouho přeje nebo by si to sám nekoupil. Jsou věci, které nejsou třeba tak drahé, ale jsou vlastně zbytečné a sám si člověk řekne, že to je nepotřebné za ty peníze, ale jako dárek je to vhodné. Pokud si vlastně někdo dlouho přeje domácí spotřebič, tak proč ne. :-)
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Daniela: to měla být jenom inspirace, nenařizuji nikomu, co koupit.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....