26. 12. 2011

,,Povánoční,, shrnutí

Ahojky všem….jak jsem slíbila, až bude chvíle času, vrhnu se zase na blog. Nebudu vám sem dávat fotky z vánoc, je to pro mě osobní a já se rozhodla respektovat soukromí mé rodiny. Nebudou ani fotky toho, co jsem dostala. To si můžete okouknout na jiných blozích. Nějak postrádám smysl těchto článků. Raději se vás zeptám, jak jste vánoce prožili vy ? Byli jste s blízkými nebo sami, nebo dokonce v práci ?

Já prožívám vánoce více dní než jen o Štědrý den. Stromeček si chci nechat nazdobený co nejdéle, ponavštěvovat se s rodinou (ikdyž ta naše zase tak veliká není a část, která je dál, tak tu prostě nemáme šanci navštívit ani o prázdniny, bohužel), zbavit se konečně všeho jídla, které už nemůžu ani vidět (a to nejsme žádní vyžírači supermarketů), vypálit všechny františky a pouklízet všechny dárečky. Co mám v plánu na další dny je celkem pracovní a školní. Přeci jen mi zbývá ještě pár zkoušek a straší mě tu termín na část bakalářky.

Jak budete trávit Silvestra ? Já si už připravuji předsevzetí, která se mi po většinou podaří pěkně plnit po celý rok. Tedy taková ta klasická, že zhubnu a budu víc cvičit zapisuji každý rok, ale až letos se mi je podařilo plnit. Tedy krom těchto svátků, kdy jsem ani jednou necvičila, ládovala se a vsadila bych se klidně o nové kalhoty, že všechna shozená kila jsou zpět. Nebo převážná většina určitě a já se cítím nafoukle, o tunu těžší, neforemná, neskladná a chybí mi endorfínky. Prostě maminčinu cukroví se nedá odolat, jede se babičce na chlebíčky, salátek dochucuji každý rok já a letos se obzvlášť povedl. Takže se bude držet očistný program a zase se dám do svého blogu o hubnutí.

Chtěla bych na blog připravit takový průřezový program, co mám v plánu a co vás čeká. Berme to jako inspiraci pro mě, kdy se kouknu na článek, kde budu mít některé nápady pohromadě. No, tak já se jdu dát do práce, ať to tady zase nějak fičí !!

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. Ano, real life je daleko cennější, než virtual life. Ale mám pocit, že v dnešní době to i tak někteří nechápou.

    U mě dárek, ze kterého mám radost je foťák.

    Předsevzetí si nedávám. Nebaví mě čekat až do 1,1, takže jsem začala už dnes.
    3 měsíce jsem vkuse žrala a vůbec se nehýbala. Dnes jsem byla běhat a potom ještě bruslit, tak zase pěkně najíždím na cvičební režim.

    Nicméně do Nového roku Ti přeji ať se ti splní všechna Tvá přání. :)

    OdpovědětVymazat
  2. An: díky ;) i tobě přeji spousta splněných přání. Já si to sepíšu a čekat nebudu až na 1.1. a začnu také dříve ;). Gratuluji k foťáčku, doufám, že na blogu budou nové fotečky !! A s tím jídlem a pohybem jsme na tom stejně :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať všechna svá předsevzetí dodržíš! Držím palce, protože já to nikdy nezvládnu...ale letos se to snad změní :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bezego jsi tlusta a nechutna krava s umnělejma nechtama maš hnusniho psa a si pyča.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym: a ty se nauč gramatiku, když chceš někomu nadávat ;) těší mě, že jsem piča s tvrdym :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já být tebou, tak na takové hloupé anonymní komentáře ani nereaguji.. Inteligentní lidi si dokážou o takových udělat obrázek i potichu... bože bože.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem ti chtěla napsat, ať na to vůbec nereaguješ, ale ta piča s tvrdym mě rozesmála :D (Darinka)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....