13. 12. 2011

Polomrtvá

Tak dnes jsem stihla v rekordním čase si zacvičit, jít do práce, nakoupit jídlo, jít zařídit věci na úřady, koupit jeden dárek, uklidit, ozdobit stromeček a upéct várku cukroví. Teď se snažím o to, abych si zapamatovala alespoň pár věcí na zítřejší zápočtový test. Něco mi ale říká, že si to půjdu napsat po novém roce znovu. No nic, pár jich mám už v kapse, tak se to jednou nezblázní. Tedy možná dvakrát, protože ve čtvrtek mě čeká další a ten nebude o nic lehčí.

Jak jsem si dneska myla hlavu, koukla se do zrcadla a usoudila, že by moje vlásky potřebovaly zase nějakou tu odbornou péči. Né, že by byly nějak strašné, jsem ráda, že pěkně dorůstají a jsou zdravé, ale chtělo by to nahodit fazónku. No a pak jsem na internetu našla tuhle inspiraci a šílně se mi líbí. Co vy na to ? Myslíte, že by to ke mě šlo ?

40180621645110543_2BWdy68c_b-horz

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

24 komentářů:

  1. strašně by ti to slušelo s těmi vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jo, jak říkají francouzi pourquoi pas? :)

    Zároveň ale zvaž, jestli bys s tím neměla příliš mnoho práce. Já jsem se před měsícem nechala ostříhat a s ofinou na bok je spousta práce, vlasy se mi sami od sebe lehce vlní (trošku víc než tobě) a občas si říkám, že se mi stýská po té době (po létě), kdy jsem vepředu měla vlasy dlouhé, takže je stačilo po prohýřené noci pročísnout prsty a vypadaly dobře:)

    Ale...nedej na cizí rady a řiď se sama sebou :) ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Darinka: díky ;)
    Xoana: jj, práce s tím bude. To už jsem si vyzkoušela, když jsem měla krátké vlasy. Vůbec nevím, jestli by mě patka šla. Musím se právě poradit ještě s mojí kadeřnicí.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že by ti patka slušela, protože máš hodně vysoký čelo. Taky nosím patku právě kvůli moc vysokýmu čelu :-D Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym: snad ano :). Ještě se poradím, protože se mi právě vlasy přirozeně docela kroutí.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě by ti to slušelo, to by se mi líbilo i na mě :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký :) A chceš ten střih, nebo bravu nebo obojí? Se střihem si tě umím představit snadno, bude ti slušet a myslím že i změna barvy by byla fajn, malinko bych tě přitmavila ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Dexe: díky :) jestli do toho půjdeš, dej vědět !!
    SlečnaLíná: sestřih :) ztmavovat néé, tmavou blond mám svou přírodní a jsem v ní jako šedá myš.

    OdpovědětVymazat
  9. to je super, sluší ti to! :)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj myslím že by ti to sedlo taky se mi vlasy trochu vlní a mám podobný sestřih, ale je pravda raději se poradit s kadeřnicí:)

    OdpovědětVymazat
  11. podle mě by ti ten účes moc slušel,zkus ho :))
    Krásný blog,sleduju ♥ :))*

    OdpovědětVymazat
  12. Do sestřihu bych určitě šla a moc se mi líbí i ten odstín :)

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě:). Vypadala bys šmrncovně:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle vlásky by byly fajn! :) Buď ráda, že je máš zdravé, mě teď pěkně padají, lámou se a třepí se.. pěkně mě to nervuje.. :D a se zápočtama to znám.. :-/ taky toho mám teď fůru, v pondělí budu psát hnedka tři zápočty, takže žůžo! :D Držím palce, ať ti to vyjde! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že by ti to slušelo ( i když si tě v tom moc nedokážu představit), ale asi s tím musí být dost práce. Mimochodem máš krásné vlasy už teď! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím si, že ano, určitě to zkus :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tvýmu obličeji už nepomůže nic...

    OdpovědětVymazat
  18. Moc Ti to sluší a jak jsem řekla, tak by Ti to určitě šlo :)
    A anonym je velký idiot

    Nakonec jsem měla lehce červené rty a jen řasenku :) Fotila se celá postava, takže by to stejně nebylo znát.

    OdpovědětVymazat
  19. ten účes je super, určitě by to k tobě šlo.., hlavně máš na to hustý vlasy, akorát s úpravou budeš mít asi problém..
    Jéžiš zase nějakej chytrej anonym, lidi jsou vážně trapný :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ten účes by ti slušel na 100%, moc se to k tobě hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tyjo, ty už strojíš stromeček? To my to děláme ráno na Štědrý den :-)
    Na zápočty Ti držím palce :-)
    A myslím že by Ti ten účes fakt moc slušel, takový obyčejný ale šrncovní zároveň :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Máš vyšší čelo, takže by ti patka v pohodě šla :) Ale líbí se mi to i jak to máš teď.

    OdpovědětVymazat
  23. Koukám, že jíme stejně a navíc se můžeme utlouct po salátu :D
    a koukej přidat článek

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....