9. 12. 2011

Podivný řetězák od Yell

Nejsem fanoušek těchto věcí, ale článek se mi u Yell moc líbil a řekla jsem si, že budu ošklivá kopírka a také něco podobného na sebe prásknu. Samozřejmě o tom Yell ví a mám ji prohlásit za zakladatelku, takže budiž vyřčeno !! Účelem je prásknou na sebe pár podivných věcí.

 

Zdroj: weheartit.com

  1. Pokud se někdo napije z mojí skleničky, automaticky hledám nenápadně otisky rtů a sklenku si pootočím :D.
  2. Pokud podávám někomu ruku, vždy ji tak podivně nakloním a mám pevný stisk. Už hodně lidí mi řeklo, že to značí nadřazenost a není to dobré, ale já se to nějak nemohu odnaučit.
  3. Nemám ráda, když se na mě někdo lepí. V autobuse, v metru, ve frontě. Nebo když přijde někdo v autobuse a stoupne si blízko. Připadá mi, že mi tím lidé omezují můj prostor.
  4. Pokud si koupím amarantové ,,brambůrky,, s příchutí rajčat a bazalky, nedokážu je přestat jíst, dokud není pytlík prázdný.
  5. Nerada smrkám na veřejnosti. Přijde mi, že jsem hrozně hlasitá :D.
  6. Občas skáču lidem do řeči, když mám pocit, že mě neposlouchají a já nutně potřebuji něco říct.
  7. Ikdyž zpívám v malé kapele a už jsme měli pár veř.vystoupení, nerada zpívám před kamarády. Nerada odpovídám na otázky typu: co hrajete, co zpíváš, jde ti to a můžu si vás někdy přijet poslechnout ?
  8. Nenávidím svůj hlas na nahrávce – zním jako šmoulinka z plechovky s ucpaným nosem :D.
  9. Když na místě kde hrajeme zjistím nějakého známého, automaticky znejistím. Proto sebou neberu jiné kamarády. Před cizími si ostudu udělám klidně :D.
  10. Nesnáším alkohol a přesto se občas napiju. Nenávidím silně opilé vulgární lidi chovající se jako hovádka.
  11. Jsem až moc hodná, důvěřivá a blbá.

Vysvětlení: Nechtějte po mě nahrávky mého zpěvu, považuji je za nepublikovatelné. Ikdyž miluju zpět, považuji svůj hlas za týrání obecenstva ( ještě pořád si klepete na čelo, jak teda můžu zpívat v kapele ?). Obrovským snem je mít hlas, který by zvedl diváky ze židlí, donutil je tančit a skandovat naše jméno. Hlas, který by na druhou stranu rozbrečel všechny přihlížející. Ocením krásný tenor,bas či alt (prostě všechny :D) a miluju, když někdo umí doopravdy zpívat. Važte si tohoto daru.

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. 1. Když se někdo napije z mojí skleničky, tak už se jí ani nedotknu. ;-)
    8. Můj hlas zní, jako kdybych byla šílená naivka :-D
    12. Doteď jsem nevěděla, že zpíváš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Douly: tak dík :D určitě to nebude tak strašné, jen jsme sebekritičky !!!

    OdpovědětVymazat
  3. 1,4,5,8 se naprosto shodují semnou :D :D :D !

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Bezego, koukám, že se tu od mojí poslední návštěvy leccos změnilo:) Nový design, nový název....no páni! Pěkný článek:) Já jsem se zatím nedostala k tomu veřejně na sebe něco prásknout....ale každopádně se zpěvem to máme podobně-až na to že nejsem v kapele....toho si važ!!!!!! Jen jsem zaskočila pozdravit....Měj se pěkně a užívej si zimu, ty šmoulinko ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Bezego, koukám, že se tu od mojí poslední návštěvy leccos změnilo:) Nový design, nový název....no páni! Pěkný článek:) Já jsem se zatím nedostala k tomu veřejně na sebe něco prásknout....ale každopádně se zpěvem to máme podobně-až na to že nejsem v kapele....toho si važ!!!!!! Jen jsem zaskočila pozdravit....Měj se pěkně a užívej si zimu, ty šmoulinko ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Xoana: vítej, jsem ráda, že si zavítala zpět ;). Snad se ti tu bude více líbit :). Šmoulinka zdraví :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji:) a těším se na příspěvky:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....