27. 12. 2011

Novoroční předsevzetí

Jako každý rok si dám pár cílů, přání, která si chci splnit a za kterými jít.

  1. Mé největší přání a byla bych nejšťastnější, kdyby se splnilo klidně jen tohle, je zdraví pro mou rodinu. Vzhledem k tomu, že mám nyní v rodině jednoho člověka, který na tom není zdravotně dobře a je mým nej nej človíčkem, přeju si pro něj hlavně čas a nějaký ten zázrak.
  2. Věřit některým lidem..respektive získat zase trochu té důvěry, protože někdo si ji zaslouží a já tak budu klidnější.
  3. Teď něco méně psycho – Zhubnout na 65 kg. Já vím, je to tu asi každý rok a pro mě je to nějak nepředstavitelný cíl, protože vždycky, když se k němu blížím, tak se něco stane a já jsem mimo.
  4. Pořídit si nový počítač
  5. Zlepšit angličtinu a přibrat si další jazyk na dobré úrovni (stále váhám nad pokračováním s Turečtinou, Španělštinou nebo Čínštinou)
  6. Zrealizovat projekt, na kterém se podílím a někam to s ním dotáhnout
  7. Dodělat bakaláře
  8. Vybrat si školu na Mgr./Inženýra a přihlásit se
  9. Šetřit
  10. Přestat si kousat kůžičky okolo nehtů (jo, přestala jsem a už je to zase tady)
  11. Přestat úplně pít alkohol (prostě to chci udělat pro sebe a své tělo)
  12. Dělat si každou neděli den pro sebe…takové ty holčičí dýchánky u čaje/kakaa s knížkou, maskou a v županu tak, že by se vás lekl i pošťák (chybí mi to a nějak jsem zapomněla, jaké je to úplně vypnout a relaxovat)
  13. Vídat se více s kamarády (nějak jsem zpohodlněla, oni mají nějak hodně práce a už se tolik nevídáme)
  14. Zajít si holiči – nový střih
  15. Pořídit si toaletní stolek a zlepšit uskladnění kosmetiky
  16. Začít chodit na jógu
  17. Vybrat dovolenou na léto
  18. Podívat se Anglie
  19. Psát si pravidelně do nového diáře
  20. Pořídit kameru
  21. Naučit se lépe pracovat s videi
  22. Přestat být smutná i přes hezké okamžiky
  23. ………..

15 komentářů:

  1. Opravdu hodně přání(předsevzetí)
    Ta 10 se mi líbí nejvíc :D máme stejný problém :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dexe: tak mám na to celý rok ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce! :-) Hlavně co se týče bodu č. 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dexe, Bezega: přidávám se do klubu okousaných :( já nad tím vždycky zvítězím, když se cítím dobře, ale jakmile se mi zase chmury vrátí, je to zpátky...fakt stydím, to jsou pak krásný laky na nehty houby platný...
    Bezega: máš koukám pěkně dlouhý seznam :) já mám taky vždycky kilometrové, tak jsem se to letos rozhodla pojmout ve větším- a i na další roky dopředu:)- zkusím 101 cílů na 1001 dní, nepřemýšlela jsi o tom taky?
    Zůza

    OdpovědětVymazat
  5. Zůza: přesně tak, když jsem v poho, tak nekoušu :D. O tom jsem nikdy neslyšela, jak to přesně funguje ?

    OdpovědětVymazat
  6. já si předsevzetí raději nesepisuji :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla předsevzetí každý rok a nikdy nevyšly, letos jsem se rozhodla si je nedávat, tedy ani nesepisovat, prostě si budu dávat cíle kdykoli se mi zachce a budu věřit, že je splním :-)

    Jinak tvoje předsevzetí jsou pěkná, zdraví přeji všem ;-) Zhubnout se ti už konečně povede, věř tomu ;-) k č.5 doporučuju španělštinu, přece jen je to světový jazyk a mě se líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Bezega: celkem prostě :) Máš přesně 1001 dní - asi tři roky na splnění svých 101 úkolů, cílů nebo jak to nazvat. Každý to pojímá trochu jinak, mě ale přijde nejužitečnější, sestavit si to z těch milionů věciček, které jsem "vždycky chtěla", ale není čas- třeba upéct dort, naučit se s šicím strojem a ušít něco na sebe, zapsat se do kurzu kreslení... Nebo jiné úkoly jsou třeba časově omezené " po 30 dní budu dodržovat to a to" :) většinou je jeden z úkolů vytvořit blog a o každém splněném úkolu napsat článek, něco vyfotit, popsat co ti to dalo. Pro inspiraci: http://101in1001.blogspot.com/
    Zůza

    OdpovědětVymazat
  9. to je super, že si to takhle sepisuješ! nechci poučovat, ale je dokázané, že lidi, kteří si přesně stanoví své cíle jich dosáhnout mnohem snadněji, než lidi, kteří chtějí "něco" dokázat ;) tak ti budu držet palce! ;)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné předsevzetí. Přeji ti, ať se ti všechno splní.
    Některé cíle máme podobné. Především být šťastná, věřit více lidem, podívat se konečně do Anglie, zhubnout,... :)

    OdpovědětVymazat
  11. 13,18(-je to tam skvělý :D),19 a 22 se nám shodují...a co se týče těch jazyků, přimlouvám se za španělštinu - přece jen je opravdu pěkná, není přehnaně těžká a používá se trochu víc než turečtina (aspoň mi to tak připadá)...ale je to na tobě-sestřenka se učí arabsky :) ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že se ti vše podaří zvládnout! A s 1. předsevzetím držím palce!!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. tiez drzim palce pri splnani, ja som sa chvilku snazila o samostudium spanielciny, ale potom som nemala cas, a akosi sa mi nepodarilo k tomu vratit..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Se seznamem novoročních předsevzetí je to trochu ošemetné, ale věřím,že někomu to pomáhá a je schopný držet se ho..já ne,proto si sestavuju kratší seznamy kdykoli mě to napadne a hlavně nové aktivity přidávám postupně vždycky až se mi zajedou ty předešlé,takhle se to osvědčilo mně. Tobě ale přeju pevné odhodlání splnit si svůj seznam, teda aspoň ty body, které můžeš ovlivnit.

    OdpovědětVymazat
  15. máme podobné cíle, zvlášť s těmi jazyky - konečně udělat FCE a zlepšit se ve fránině, kdysi jsem uměla celkem dobře, ale teď jsem ji dva roky neviděla, tak to chci obnovit :D zhubnout to je jasné, s tím se pojí i ten alkohol - půl roku jsem na něho nesáhla a věř nebo ne, vůbec mi nechybí. Kámoši se trochu diví, když třeba na disce místo piva a sladkých míchaček piju minerálku, ale zvykli si. A hned je mi líp. ;) Přeju ti, ať se ti to všechno vyplní. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....