4. 12. 2011

Nominovaní na giveaway výhru ?

 

Vybrala jsem tedy všechny vaše vytvořená videa a nyní se bude hlasovat !!!

1.Klér

    2.Jit

 

3. Stranecka 

4.D

5.Eva

6.Kiki

7.Štěpánka

8.Teres(ka)

Hlasování bude probíhat až do 19.prosince. Tento den ukončím hlasování a zvolím vítěze !!! Můžete si dát odkaz na svůj blog, aby pro vs čtenáři u mě hlasovali ;). Hlasování v postranním panelu prosím pěkně !!!

Tak kdo bude váš favorit ?

10 komentářů:

  1. Jednička je prostě jednička:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Stoprocentně jednička, ale všechny jsou povedené. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší je podle mě jednička a dvojka! :) A teď mám dilema, pro koho hlasovat!

    OdpovědětVymazat
  4. hlasujem za jednotku! pobavila som sa :)

    OdpovědětVymazat
  5. samozdřejmě, že bych chtěla vyhrát já :D, ale musím uznat, že Klér to udělala přímo grandiózně :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak líbí se mi celkem všechny :-) ale vzhledem k tomu, že jsem tu trojku dělala já, tak ji i nejlíp chápu.... v každém videu se najde věc, u které nechápu, proč by se měl vyhledávat zrovna "tohle" :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí 1 a 3, nemůžu se rozhodnout. Jednička je originální nápad, ale 3 je ze všech vánočních nejvtipnější.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....