5. 12. 2011

Najdi v sobě soba….

Voní u nás pečivo, svíčky a františek. Chci si užít celý takový měsíc a ne jen pár dní před Štědrým dnem. Můžu hrdě prohlásit, že všechny dárky mám nakoupené a všechny i zabalené. Stačilo mi na to jedno  víkendové pobíhání. Posbírat papírky s nápady pro dárky (píšu si nápady celý rok), jet do Prahy (protože u nás se prostě nedá nakoupit vše, co jsem si vymyslela) a za asistence L. ( díky Lukášku :* za nošení tašek) vybírat a o sto šest platit. Připadá mi to jako jediné, nebo to také tak vnímáte ? Já si chci užít svátky pohody a klidu, ale jaksi mi to kazí magoři okolo. Proto se asi zavřu a budu vycházet jen v nejnutnějších chvílích (dělám si srandu :D). Lidé vjíždí do jednosměrek, rvou se v obchodech o poslední řízky a nakupují v Tescu hromadně dárkové kazety s mejdlíčkama za 100,- (byla tam přece sleva ze 139,- na 100,- ;bude na vánoce, narozeniny, svátky a vnoučata dostanou pěkně stejné balení, ať se nehádaj). Tak to sakra ne !! Asi napíšu petici na odblbovací program pro vánoční pohodu. Ale to bychom se v těch peticích za chvíli ztráceli :D.

PS: moje moto za poslední týdny ? Neřešte neřešitelné věci, občas zasáhne osud a vyřeší to za vás.

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

9 komentářů:

  1. Musím tě pochválit zase super video a navíc na mě přenášíš tu krásnou vánoční atmosféru takže ti chci moc poděkovat.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat kde přesně jste byly? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Andrea: tak to jsem moc ráda ;)
    Baríísek: v Makru ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé to motto sem potřebovala slyšet! :) tak a odteď nic neřeším a užívám si Vánoční pohodu..! :) Já ten shon taky nemám ráda, já si letos dávám na nakupování dárků opravdu záležet :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš super zimní design! :)

    OdpovědětVymazat
  6. super video :D! taky nemám ráda ten spěch a raději si užívat vánoc :)

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že máš proti těm balíčkům opravdu averzi. ;-) Já je nerada dostávám, ale pro brášku vždycky jeden (pečlivě vybranej) koupím. Jezdí na týdenní montáže, a tam se zrovna tohle hodí.
    Byla jsem v Makru teď o víkendu, a taky jsem od všech těch ozdob nemohla odtrhnout oči.
    P.S. Ty videa z tvého dne jsou supr! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....