1. 12. 2011

Líčení na oslavu

 

Mám toho teď opravdu hodně. Nechci zatím nic prozrazovat, ale něco se mi rýsuje ohledně pracovní možnosti, kde bych mohla trochu uplatnit i znalosti tady z blogu a světa blogování. Vánoce už mě pohltily a nakupuji dárečky, zdobím byt atd. V následujících dnech se můžete těšit na takové všeobecné tipy na dárky. Nemíním totiž nikomu diktovat, co má přesně kupovat, takže to pěkně okecám :D. Mám připravené i další video alias průřez mým dnem. Žádáte mě o další videa a mě to nesmírně těší, ale musím vás poprosit o shovívavost, protože mi i zároveň začalo zkouškové, mám druhou práci/brigádu, která mě také docela dost zaměstnává a ještě mám jednu novinu, kterou vám asi natočím o Vánoce.

Tohle líčení je na oslavu narozenin kamarádky. Byla jsem za něj docela chválena a musela jsem pak líčit i kamarádku podobným stylem. Jak se líbí vám ? Je celkem výrazné, ikdyž mi foťák sežral barvy a trochu pozměnil výsledný efekt. Můj ksichtovník z blízka přejděte bez většího povšimnutí a zaměřte se raději na oči :D. SAM_8880

PS: prosím o radu co s touhle rtěnkou. Je to Alverde rtěnka z nové mašličkové kolekce a já si nejsem jistá, jestli mě nedělá zbytečně moc bledou. Ikdyž k výraznějším očím se mi hodí. Co myslíte ? Nosit, nebo ne?????

SAM_8886 SAM_8870 SAM_8882 SAM_8885

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

20 komentářů:

  1. Líčení je fakt super, máš to úplně umělecky vystínované! - Jenom škoda, že jsi to nenatočila, docela ráda bych viděla, jak tohle vzniklo.

    A ohledně té rtěnky - je pěkná, ale kdybys jí přejela leskem na rty, byla by ještě pěknější, taková pěkně šťavnatá.

    Měj se pěkně! Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady: dík ;)
    Ilča: díky moc, jsi hodná. Já právě nechtěla narušovat to, že je rtěnka ve výsledku matná, ikdyž tady na to moc nevypadá. Tak myslíš, že ji mohu nosit ?

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě je k tmavým očím skvělá, osobně moc NUDE rtěnky nemám ráda, dělá to takový "mrtvolný" dojem. Ale tady u tebe mi překvapivě vůbec nevadí, s těma očima vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení se mi moc líbí Káťo, fakt je to moc povedené! Něco takového, bych klidně nosila každý den. Nalíčíš i mě? :) A rtěnku určitě nosit! Mě se takové nude odstíny líbí. A jak jsi řekla k výraznějším očím se hodí a navíc ti moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vabowime: Díky moc moc moc, tak ji si ji asi nechám :D
    Dáša: :D ráda tě nalíčím někdy ;), třeba už to za pár měsíců bude i možné, uvidíme, nechci nic zakřiknout ;). Díky, jsi hodná, asi jste mě přesvědčily a já jí dám ještě šanci :D (té rtěnce).

    OdpovědětVymazat
  6. Máš dokonale velké oči :) !

    OdpovědětVymazat
  7. To se ti moc povedlo! Krása :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké líčení. Líbí se mi barvičky na očích a hezké stínování. Rtěnka k tomu určitě sedí. A pokud se ti nezdá, tak ji přejeď nějakým lehce zbarveným leskem :)
    Hned po Dáši se hlásím jako další model na nalíčení ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, určitě ji nos! Jak jsi řekla, k tomuhle výraznému líčení se hodí právě tím, jak je nevýrazná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné líčení, vypadáš v něm skvěle..! Máš krásně vystínované oči! Já to pořádně neumím :D a myslím, že tahle rtěnka je k tomu perfektní volba, určitě doporučuji nosit! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Lucinda: tak holky, píšu vám pořadník :D
    Ilča: tak díky ;)
    Skodulka: díky moc ;) chce to jen trochu cviku :).

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé, úžasné, nejlepší líčení =D Jsi docela profík, ne? Opravdu ti moc sluší. Rtěnku rozhodně nos, k tak výraznému líčení se skvěle hodí. Hlásím se jako další adept na líčení :-) Sice myslím, že se umím nalíčit docela obstojně, ale právě pořád trošku bojuju se stínováním a ty ho máš dokonalé. Jana
    Ps. můžu se zeptat, jaký máš na fotkách make up a pudr?

    OdpovědětVymazat
  13. Jana: och díky, no jako profesionál se rozhodně necítím :D. Já si fakt snad zavedu pořadník holky :D. Makeup Loreál Matte Morphose a pudr Stay Matte od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za rychlou odpověď :-) Vhodný make up pořád hledám, a říkala jsem si, že by mi mohlo sedět to, co tobě(mylím odstín), protože co jsem vyzkoušela, všechny byly dost tmavé. Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Jana: tak to si dávej na ten Loreál pozor. Je sice pěnový, takže se krásně rozetře do ztracena, ale některá hodně světlá děvčata si raději objednávají z internetu o pár čísel světlejší odstíny, než nabízejí v drogerii. Tuším, že v drogerii mají nejsvětlejší 140, ale existuje ještě 115 tuším.

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji, jsi zlatá :-) V pondělí ho hned zajdu vyzkoušet. Akorát, když je pěnový, nevysušuje?

    OdpovědětVymazat
  17. Oči krásné, odstín rtěnky se mi moc nelíbí :(

    Jinak Matte morphose 115 se prodává určitě i u nás, ten používám já (a jsem hodně bledá). Ještě světlejší je myslím 110 a ten občas bývá na aukru (v českých drogériích není).

    OdpovědětVymazat
  18. Ty oči. Krása!

    http://clamorousdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....