10. 12. 2011

Heart of Dixie


Jestli je něco co mi v posledních dnech pomáhá v prokrastinaci, tak je to tenhle seriál. Miluju ,,malé,, státy ve stylu Alabamy. Jednou bych chtěla mít stejný domek, jako má většina lidí v tomhle městě a být si tak blízká se sousedy ( jo, teď se můžete začít smát, že je to tak jen v seriálech, ale mám kamarádku, která pochází z jednoho městečka podobného Bluebell a potvrdila mi, že je to stejné v reálu). Chci dostat koláč při příjezdu a pomalu zapadat jako Zoe. A myslím, že bych s tím možná měla stejný problém jako ona :D. No a mít souseda jako je Wade ? No, asi použiji výraz Rose a napíšu na to OMG. Nejlepší díl z těch, které jsem zatím viděla ? Jednoznačně 1x06 za scénu s Wadem a matkou Zoe.


Formspringme                      Youtube              Facebook
Vaše Bezega

15 komentářů:

  1. Souhlasím, ten seriál miluju :) Jenom si nemůžu odpustit malou poznámku.. Je to Hart ne Heart :) (její příjmení)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten seriál vůbec neznám, ale vypadá zajímavě....ovšem momentálně si ho nemůžu "dovolit", protože ulítávám na Dr. House a ten mi strašně žere čas:D

    OdpovědětVymazat
  3. o tomhle seriálu jsem už slyšela jenom všechno dobré :) doufám , že nejsem jediná co má takový problůém moc seriálů ale málo času :D já víc ulítávám na upířích a seriálech a nebo na takových mystických :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, už mám rozkoukaných tolik seriálů a stejně jsem neodolala a po tvém doporučení pustila první díl. Miluju Rachel Bilson, je to skvělá herečka, milovala jsem jí už v The O.C. California a její styl je jedním slovem úžasný! Momentálně jsem u třetího dílu a seriál mě nějak svým příběhem nezaujal, ale jak řikám Rachel je skvělá a myslím, že budu sledovat i nadále :))

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju její styl, i ten seriál. Pokud podobný město neexistuje, tak si ho založíme, jo :D. (A to jsem ještě před rokem maloměšťáctvím opovrhovala.. no jo, časy se mění :D). A.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, já vím teď se to nebude vůbec týkat tématu , ale mám na tebe takovou ..."prosbu" :D mohla bys prosím natočit nějaké video o lacích na nehty , jaké používáš , kde je kupuješ , jak si nehty lakuješ , a já nevím co ještě , prostě video věnované lakům na nehty.Samozřejmě pochopím,když nemáš čas nebo tak , ale kdybys ho udělala , budu moc ráda ;) a myslím , že i ostatní tak ahoj , a děkuji aspoň za přečtení ;) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moje sestra bydlí v Dallasu na předměstí, a je to tam prý taky jako v seriálu. Závidím ;-) Seriál neznám, ale už dlouho hledám něco, na co by se dalo koukat, tak si to večer asi stáhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nechápu proč si vymazala můj předchozí komentář... asi máš opravdu vážný problém se sebevědomím, anebo jsem uhodil hřebíček na hlavičku a ty se ted stydíš? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonym: já žádný problém nemám, ale nenechám si tady nadávat ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pardon, jestli jsem se tě dotknul, ale musíš uznat, že jsem měl pravdu :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Anonym: díky za omluvu ;). Uznávám, měl si pravdu ;).

    OdpovědětVymazat
  12. Kačenko!Ty mi čteš myšlenky.Od pátku jsem byla nemocná a shlédla jsem všechy díly a nemůžu se dočkat dalších :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, teďka příspěvek trošku od tématu, ale zhlédla jsem tvoje videa o sebevědomí, a musím říct, že mi opravdu vylepšila náladu. To jak o tom mluvíš a tak se tváříš a vysvětluješ, to je úžasný. Je vidět, že jsi o tom opravdu přesvědčená a že chceš vylepšit pár světů tím, že to předáš dál:) myslím, že videa splnila svůj účel, na nějakých 150% :)

    OdpovědětVymazat
  14. teda příspěvek (já už blbnu :D) samozřejmě komentář....:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonym1: jéj díky, já myslela, že je to dle přezdívky pro Alabamu :D. Opravím !!
    Xoana: tak Housík je super ;) asi ho začnu sledovat zase od první série.
    Winnie: jsi můj člověk ;)
    Monika: ono to není ani tolik zábavné, ani nijak poučné, prostě odreagovačka. Přesně jakou potřebuju mezi učením.
    Anonym2: jsem pro !! Jen jestli můžu být prezidentka ? :D
    Anonym3: když já už mám tolik nápadů, že nechci nic dalšího slibovat :D. Ale pokusím se třeba, až mi dojdou nápady.
    Douly: chci k tvojí sestře :D
    Maida: škoda, čtenářka mi psala na FB, že další až v lednu :( ale už se těším. Brzy se uzdrav !!
    Xoana: ach díky, ani nevíš, jakou si mi tím udělala radost. Hodně lidí mi říká, jak jsem naivní, když si myslím, že spasím svět :). Ale mě stačí, když to předám pár lidem okolo ;). Díííky, jsi zlatá.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....