29. 12. 2011

Diáře na rok 2012

Blíží se konec roku. Byl tu dotaz na diáře. A protože já jsem maniak na seznamy, diáře, záznamníky, notýsky, je tohle pro mě véélice zajímavý článek. Abychom si pořídili vyhovující diář, musíme si určit pár věcí, které od něj vyžadujeme. Mé požadavky byly : lehkost a formát akorát tak do kabelky (rozumějí něco okolo A5 až A6, menší by byl pro mě nepohodlný), dostatek místa na záznamy, barevný pěkný design, bez reklam (mám hodně denních záznamů a reklamy mě akorát matou, když potřebuju něco rychle nalistovat a reklamy na lícní straně nesnáším). Nepožaduji držák na tužku, stejně sebou povětšinou tahám miliony propisek. Nepotřebuji ani gumičku na uzavírání, v kabelce se mi ,,zatím,, nestalo, že by se diář rozevřel a nemá se mi zněj co vysypat, protože používám lepící papírky. Nechci ani diář s možností doplnění papírů, protože jak se znám, za chvíli by mě omrzel a těším se na možnost si každý rok koupit nový.

Pokud hledáte eleganci a kvalitu, sáhla bych asi po diářech Moleskine. Líbí se mi jejich rozdělení na druhy (cestovatelský, na recepty atd.), ale pro mě jsou až příliš strohé a kus dítěte ve mě vyžaduje roztomilejší design :D.

Já jsem se pro tento rok zamilovala do diářů od Albi. Díky úžasným designům, které pro příští rok udělali, jsem nevěděla, který si dříve vybrat. Mají nepřeberné množství variant a velikostí. Navíc za příznivé ceny.

Já mám konkrétně tenhle :

 Zde si můžete vybrat ;)

Nebo zde

Takto vypadá vnitřek

No a pokud má v sobě někdo dětinskou náladu jako já a umí anglicky,pak doporučuji objednat si nějaký diář z ebay. Najdete poměrně levné a s poštovným zadarmo. Pokud vás neodradí delší doba dodání (až kolem 3 týdnů), tak vás naladí nádherné designy, mnohdy doplňkové nálepky, pěkné rozvržení.

Zde pár na výběr :)

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

17 komentářů:

  1. Albi schvaluju :D, mám ho totiž taky, ale trošku jinej, letos maj parádní výběr.. :) za stovečku jsem si pořídila slušnej diář, menší akorát do malý kabelky :D
    A s Moleskine taky souhlasim..jak říkáš jsou takový strohý nebo já jsem taky asi ještě dítě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Paul frank diář se stránkou na každý den. Vyměnila jsem ho za Converse, který byl stejně řešený. Jasně, jsou to školní diáře od června do června, ale na zapisování práce a restů do školy geniální :))

    OdpovědětVymazat
  3. oj diáre, si mi ulahodila :) tento rok som mala tématický s Alfonsom Muchom, v krúžkovej väzbe, tá sa mi veľmi neosvedčila, tak som prešla na 2012 na Albi, ako ty, tak som zvedavá koľko vydrží. Práve som si aj prelistovala 2011 a ako pozerám, samé farebné ceruzky, zvýrazňovačky, lepiace pásiky, kolečká, šípky :D no nádhera, to by mohlo byť aj na psychologický rozbor :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem tu nenechala komentář, ač jsem čtenářkou tohoto (i předešlého) blogu docela dlouho. Ale zrovna dneska si říkám, že když má někdo stejné křestní jméno i diář na příští rok, tak tu zákonitě musím nechat zmínku o tom, že je mi tenhle blog nesmírně sympatický a ráda se sem vracím:)) K.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se vám článek líbí !!
    Koukám, že jsem se Albim treila do vašeho vkusu :D.
    Katja: no tak to si mi udělala velikou radost ;) soujmenovkyně ;). Budu ráda, když se sem vrátím a okomentuješ i další články, když už to spolu tak dlouho pečeme :D.

    OdpovědětVymazat
  6. já mám ten s těmi dortíky, zítra tam všechno přepíšu a už se těším až ho budu používat! :)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. já mám diář od ELLE a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Albi jsou krásné, ale mě rozčiluje, že tam mají ten kalendář jakoby naležato, škoda že není klasicky, tohle se mi nelíbí a kvůli tomu jsem ho nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  9. já mám přesně tenhle pruhovaný z Albi, ale vevnitř normálně vlevo pod sebou tři dny a vpravo zbytek týdne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj chtěla bych se zeptat kdy natočíš zese nějaký video.Předem dík

    OdpovědětVymazat
  11. Darinka: Elle časopis všeobecně moc nemusím, takže ani diář si nebudu kupovat jen proto, že je Elle , protože se mi nelíbí.
    Rezka: ahojky, odkážu tě na můj formsprin, kde už se mě na to někdo ptal. Kdy bude přesně nové ti neřeknu, až se mi bude chtít a aktuálně jsem nemocná, takže nevím.

    OdpovědětVymazat
  12. Koupila jsem kamarádce na Vánoce diář od Albi, taky jsem nemohla vybrat, mají jich tak moc! :)
    Chci se zeptat, jestli už skončila giveaway?

    OdpovědětVymazat
  13. já zas mám několikátým rokem Moleskine a jiný bych už asi nechtěla. :) dříve jsem používala diáře z Marks&Spencer, taky doporučuju, mají nádherný design a jsou dobře řešené, a pak ještě Paperblanks, ty jsou zase opravdu kvalitní. Značku Albi zase pro změnu vůbec neznám, a jak se tak dívám tak vypadají docela dobře. :) Co mi zas vůbec nevyhovuje jsou diáře z Elle, Marianne a prostě všechny ty časopisové, na mě je to malé, nepřehledné a s mou organizací času "každý den jedna plná stránka" by se mi tam nic nevešlo :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem se na albi diáře koukala. Jsou úúúúžasné:) Ale já spíš kupuju ty, na školní rok...:) Ten tvůj se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jo a jinak, pouzdra, deníčky, diáře, bloky, sešity, deníky, adresáře, skicáky, kabelky, fotoalba, kroniky.....to všechno je moje velká slabost už od mala :D Kde jsem schopná strávit nejvíc času? není to drogerie, není to ani obchod s oblečením, je to papírnictví!!!!:D

    OdpovědětVymazat
  16. ten muffinkový mám. <3
    albi má nejhezčejší diáře.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....