29. 12. 2011

Detox po Vánocích a na Nový rok

Takže pár lidí se mě ptalo, jakou že to očistu těla plánuju po vánočních přežíračkách. Jelikož se cítím dosti nafoukle, mé tělo vykazuje přebytek zadržované vody a já se chci zase vrhnout na cvičení, Zumbu, zdravý jídelníček a celkově zdravější způsob života, tak se do toho musím nějak zase dostat. K tomu mi pomůže pár dní takz. ,,odvykávacích,,. Něco jako mají feťáci na léčení (dovolím si to tak nazvat, protože i já si přijdu na jídle závislá za poslední dny). V čem bude můj detox spočívat ? Nutno podotknout, že jsem si něco o pročištění organismu přečetla a nedá se tohle dělat déle. Já to mám naplánované na týden (takže ano i přes Silvestra).

První den : (v mém případě čtvrtek) Naplním si dvě dvoulitrové pet lahve neperlivou vodou a mám za úkol je za celý den vypít. Nic jiného nebudu ani pít, ani jíst. Odlévat si budu do bobble bottle pro jistotu, i když půjdu někam ven. Tento den je nutné se pohybovat v blízkosti záchodů, než si tělo zvykne. (kdo chce, může zapojit i zeleninové či ovocné šťávy, měly by být ale čerstvé a ne z krabice).

Druhý den: Mám naplánovaný zeleninový den. Bude to taky asi trochu zajímavé :D po dni s vodou. Prostě očista no :D. Měla bych sníst pět porcí zeleniny za den. Mohu si dát i zeleninový salát, ale bez zálivky, koření atd. kdyžtak jen zalitý oliv.olejem. (k tomu vypít dva litry vody)

Třetí den: Mám naplánovaný den s masem. Je dovoleno jakékoliv maso (nejlepší je samozřejmě bílé- kuřecí či krůtí) uvařené přírodně v páře či ve vodě, bez soli, koření. Nejsou povolené přílohy ani oblohy. (vypít dva litry vody a půl litru čaje). Tady si nejsem jistá počtem porcí, protože maso k snídani mi přijde divné. Maximálně si vezmu nějakou šunku s vysokým obsahem masa.

Čtvrtý den: Luštěninový den a rýžový den. Tenhle den budu jíst jedině vařenou čočku a rýži. Pokud se to smíchá, je to velice chutné. (vypít dva a půl litru vody)

Pátý den:  Zelenina v kombinaci s přílohami (brambory, rýže ) – uvidíme, co vymyslím za recepty ( vypít litr čaje a litr vody) dopoledne si dám asi nějaké ovoce jako malou změnu.

Šestý den : Mléčný den – k snídani a svačinám jogurty – bílé (v mém případě sladké, protože normální bez všeho jako jsou cereálie a lžička marmelády do sebe prostě nedostanu). K obědu tvaroh odtučněný. K večeři cottage přírodní. (litr vody a litr čaje)

Sedmý den: Komplet očistný, hlavně po šestém dni :D. Takže na programu zase jen voda a neslazené čaje (nejlépe bylinkové)

Po celý týden ráno vstanu na osmou hodinu a od devíti do desíti hodin si dám rozcvičku, dle rozpisu pro P90X. Večer, pokud budu schopna si dám ještě  nějakou posilku či kardio. Celý týden budu vyhledávat co nejvíc aktivit na pohyb. Budu chodit co nejvíc pěšky a po schodech, ale zbytečně se nebudu přepínat. Pokud mi to dovolí čas, chci si zajít i do sauny. Vhodné jsou i speciální čaje přímo určené pro detoxikaci těla.

Další dny už si pojedu svoje krásné jídelníčky. No držte mi palce, ať jsem schopna s tímhle fungovat normálně i pracovně a studijně :D. Nejvhodnější by byl odpočinek u toho a jen cvičit, ale to bohužel nejde.

Formspringme                      Youtube              Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. Tak to bych asi nevydržela! Možná kdybych normálně nepotřebovala fungovat - učit se apod., ale jenom ležela v posteli a koukala na filmy:D Obdivuju tě a čekám posty! Taky jsem přemýšlela o povánočním detoxu, cítím se strašně! Nafouklá, všeho přejezená, oteklá... ale po přečtení článků o detoxikaci organismu mě to celkem odradilo:(

    OdpovědětVymazat
  2. Peťul: no, já se bojím toho, že musím právě normal fungovat dál. Můžeš si to ale nastavit dle sebe na mírnější verzi. Posty o tomhle budu dál směřovat asi na svůj hubnoucí blog.

    OdpovědětVymazat
  3. tohle bych taky brala, cítím se jak balón, ale jako pročištění asi použiju jen to, že začnu hodně pít (s tím mám pořád sakra problémy) a zařadím více zeleniny a ovoce (slíbila jsem si, že ovocný den do konce roku už nebudu provozovat :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň, ale tady mi poprvé přijde, že jsi trochu přestřelila. Nápad je to hezký, ale zvládnout normální pracovní a školní program a k tomu pěkná fyzická zátěž...no nevím,krom toho, že i na to blbý učení mozek potřebuje cukr bych měla vážně strach,aby to se mnou někde neseklo. Osobně jsem kdysi zkoušela třídenní detox ovocně-zeleninový a i to bylo těžké. Být tebou,zkrátím to aspoň na pět dnů - zelenina,ovoce,zel.polévka,rýže,maso,mléčné.Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se snažím něco shodit a celý minulý týden jsem pila bylinkový čaj, který ti má dodat energii a zároveň by měl být po něm úbytek kalorií vyšší a krásně jsem zhubla půl kila za týden a energie jsem také měla, to jsem hlavně cítila při cvičení, kdy se vždy do toho musím nutit :D A ještě bych ráda řekla, že jsem nedržela žádnou dietu nic, klidně sem si dala i čokoládu, držím ti palečky ať to zvládneš, já bych nevydržela celý den nejíst :D Jím normálně co chci, samozřejmě se nepřejídám a cvičím každé ráno a večer 100x lehy sedy a 40x dřepy a opravdu se mi postava zpevnila :) Od září jsem shodila 4 kg, momentálně mám 61,8 kg při 170cm a chtěla bych alespoň na těch 58-57 kg. Minulý rok jsem vážila 68kg, a proto ti držím palce ať se ti to podaří :-) .... Omlouvám se za tak dlouhý komentář, měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Inu, řekla bych, že je to plán náročný... Nevím jestli není lepší přejít hned na jiný stravovací systém, než tohle. :) Já osobně bych asi zešílela. Ale moji plnou podporu v tomhle máš! :)
    Já se teď snažím hlavně eliminovat příjem cukroví, přece jenom cukr a škrob je velmi "fajn". Od 26.12. jsem začala běhat a bruslit na ledě, procházet se, takže každý den si dám kousek pohybu, ať je má mysl i tělo spokojené. To vyznělo divně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. myslíš, že s timhle jídelníčkem budeš mít ještě energii na nějakej sport? bullshit..:/ bude Ti akorát blbě...

    OdpovědětVymazat
  8. bych umřela :D
    I když dnes mě čeká taky hladovka po včerejší zlaté svatbě :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, zní to zajímavě a je to moc krásná představa.
    Jak tak vidím, tak sacharidy budou jen 4., 5., 6. den. čili tři dny bez energie, hm, jak psali ostatní pokud budeš jen ležet tak by se to možná dalo zvládnout. Pokud máš v plánu cvičit, tak to je dobré leda na kolaps. Ale je to jen můj názor, třeba se to dá vydržet kdoví.
    I když jak jsem dnes viděla, tak sis dala na svačinku loupák plus něco k tomu, tak aspoň něco :)
    Držím palce, a těším se na články jak to zvládáš a jak se cítíš :)

    OdpovědětVymazat
  10. No já bych něco podobného taky potřebovala..! :D Ale znám se a nebyla bych schopná to dodržet.. :( musím nějak po troškách :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....