3. 11. 2011

Vlasová péče a rutina

Doufám, že vás těma mýma výtvorama neunudím a neumořím. Tohle video se týká mé oblíbené vlasové péče. Vše co na vlasy používám od přípravků až po pomůcky. Na konci prozradím barvu, na kterou se mě hodně z vás ptalo.

 

PS: Všem mockrát děkuji za komentáře k minulému videu. Jste úžasní, jak mě podporujete a zároveň mám od vás ,,kritiku,, a ohlas. Dáváte mi nové nápady a udržujete mě neustále bdělou a ve střehu pro další práci na blogu. Díky a myslím to od srdce upřímně…. Za vaši přízeň přichystám giveaway, ale asi se inspiruji u PlumFoolery na blogu !!

Formspringme                      Youtube              Facebook

7 komentářů:

  1. To video bylo super, určitě mi to něco přineslo -třeba tu masku na vlasy musim vyzkoušet, a po šamponech bez silikonu se určitě taky poohlídnu, když vim, jakej je to přesně výrobek - nikdy mě nebaví číst to složení, protože je to napsaný supermalinkejma písmenama a já si ty názvy silikonů stejně nepamatuju. :D Jo a taky se hrozně moc těšim na recenzi na tangle teezer, protože vlastním nerozčesatelnou hřívu a už si fakt nevim rady.

    No, a abych tě pořád nechválila, tak tu mám malou výtku: Občas trochu odbíháš od tématu, tak na tom zkus trochu zapracovat, nebo si udělat taháček, jinak super video! :)
    ¨
    Měj se pěkně, Ilča. :))

    OdpovědětVymazat
  2. netoč se zespoda, máš tam dvě brady!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, s kartáčkem na zuby by mě nenapadlo čistit kartáče, ale koukám, že to jde moc dobře, takže určitě vyzkouším. Díky na tip. :)

    Chci se tě ještě na něco optat - nedoporučila bys mi nějakou cenově výhodnou masku na vlasy pro barvené vlasy? Já je dřív nikdy nepoužívala, ale asi bych měla protože jsem si teď od září už třikrát barvila vlasy (mně zase pro změnu barvy špatně chytají) a nevím po které sáhnout dřív. Předem dík. :)

    PS: Líbí se mi tvůj odstín rtěnky/lesku na rty. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám hodně dlouhé a jemné vlasy , které si musím umývat každá den protože sestra je alergička a mezi valsy se drží prach a tak..
    nejvíc mi na vlasy vždycky pomůže gliss kur :D měla jsem už hodně druhů od této značky a jediné co mi moc nevyhovovalo byl sand jen jeden kondicionér :)
    už jsme viděla u hodně lidí na youtube kosmetiku kerasté :) taky bych ji chtěla vlastnit akorát mě odrazuje ta cena no :D tak snad někdy v budoucnu :D
    chtěla jsme se zeptat zda "užíváš" i nějaké vitamíny na vlasy? mě totiž dost vypadávají poslední dobou tak hledám něco co by mi pomohlo
    hodně je známí biosil ale ten nechce protože mám averzi vůči vitamínu B :/ :D

    jinak chtěla jsem se zeptat zda bude někdy v budoucnu video jak skladovat make up? :) a nebo make up start kit? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super video... s tím kartáčkem je to fakt dobrý... to zkusím :).. já to vyčesávám jiným hřebenem :D... ale s tím kartáčkem to bude asi lepší :D...
    Jinak já si myju vlasy každý den, prostě pokaždé, když jdu do školy nebo o víkendu někam jedu... docela opruz, ale já to druhý den už neučešu, tak jak chci :).. Zrovna včera mi sestra doporučovala od Gliss Kur Denní elixír, tak jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně mne těmi výtvory nenudíš, moc ráda se na tvoje videa koukám a jsem ráda za každé další, určitě pokračuj i s délkou! Videa na tohle téma se mi taky líbí, takže toč dál i třeba monthly favourites ;-)
    Jo, a anonyme, nech si to, starej se o sebe,. ma o svoje 2 brady:-*
    Ps: krásný blog, už sem chodím celkem dlouho, i na tvůj starší, a jsem moc spokojená, úžasné <3

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé, video se mi moc líbilo, určitě se inspiruju :) Teď jsem koukala i na Tvé video o školních pomůckách, za které jsem taky hlasovala a včera jsem si udělala nějaké vychytávky, co jsi ve videu radila. Děkujuuu! :) Jinak ty lepítka jsem taky viděla jenom v Lidlu, ale trošičku jiná, barevnější, měli 5 posledních, takže jsem neváhala a všechny je koupila, protože se opravdu hodí.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....