17. 11. 2011

Sebevědomí

To jak se k lidem chováme, odráží jejich reakce na nás. To jak na lidi působíme můžeme sami ovlivnit. Jak vystupujeme na veřejnosti, proč sedíme stranou nebo tancujeme na stole v sále plném lidí, se vším se dá pracovat. Nejde o to měnit sami sebe, jde o to pracovat sám na sobě …..

PS: délka videa je šílená a tak jsem ho rozdělila na dvě. Zastavuji se u každého bodu a přesto jsem neobsáhla všechny, které jsem měla připravené.

 

 

Taky bych chtěla říct, že nejsem žádný psycholog či psychiatr, hodně věcem nerozumím a nehraju si na nějakého odborníka. Jen jsem připravila pár tipů, které dle mě obecně fungují.

PPS: ne vše co si na blogu přečteme a ne vše, co na blogu vidíme vypovídá o autorovi všechno.

Formspringme                      Youtube              Facebook

 

Vaše Bezega

13 komentářů:

  1. Teda ja smekam...mluvit takhle plynule z patra jako Ty to je proste umeni, kterym jsou obdareni jen malokteri :) Video se mi moc libilo, jelikoz sebevedomi bych potrebovala zvednout heverem :D Zitra si vyzkousim ten den na blbce ;) Jedine v cem jsem mela u videa problem byl v tom, ze mi jde nejak napred zvuk, takze Tve pohyby jaksi neopovidaly tomu, co slysim...mozna mi nejak blbne net...To ale nemeni nic na tom, ze jsem se pobavila...o to, vic, protoze jsem Te misto videa vnimala spis jako kdybys vysilala z radia ;)...mas super hlas, krasnou vyslovnost, no hotova moderatorka :) Mej se Kato, uz se klepu na dalsi video! Monika

    OdpovědětVymazat
  2. Moni: díky moc, jsi zlatá. Jo kecání, to by mi šlo :D. Ve výslovnosti, artikulaci atd. mám veliké mezery. Ale pracuji na tom :D. Třeba se i zlepším. Je pravda, že mým snem je moderátorka a nebo práce v rozhlase či rádiu, ale to je asi jen sen.

    OdpovědětVymazat
  3. S tim oblecenim s tebou souhlasim:)) ceske zeny se boji kombinovat treba ted na pozdim pletene saty a barevne leginy:)a nebo ceske zeny/slecny neumi pochopit to ze kdyz maji takovou postavu ze to nemuzou nosit ten typ obleceni ve skole je takova jedna slecna trosku oplacanejsi a nekdy jeji obleceni je hrozne.Jinak moc dobre video:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tě též poslouchala jako rádio, protože mi video trochu zlobilo, ale vůbec mi to nevadilo. Asi se budu opakovat, ale tvůj hlas je strašně příjemný, mluvíš krásně plynule, což se jen tak nevidí a délka videí mi absolutně nevadí. Tohle video se ti maximálně povedlo, a ve velké většině bodech s tebou souhlasím. :) Připojuji se k anonymu a také si vyzkouším den blbec. Tohle mě opravdu nadchlo. :) Ani nevíš jak jsem se na nový příspěvek těšila, každý den jsem byla na tvém blogu alespoň třikrát a ono pořád nic a až před chvilinkou, když jsem uviděla nový příspěvek, jsem vytřeštila oči a honem zapnula video. :D Tomu se říká závislost na tvých videích. :) PS: Užij si rozbřesk :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,strasne moc pekne video,ale nejak jde napred zvuk a potom ty,takze to neodpovida tomu co rikas...:-) neslo by to poupravit???

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mam napred video a az pak zvuk, ale o to nejde :D Stačí, že ses usmívala, víc vidět nebylo třeba :)
    Moc hezké, dobré tipy. A to s tim "přeji pekny den" pouzivam v mailove komunikaci, kdyz mi nekdo napise nejakou stiznost apod a ja mu odepisuji :D A muzu rici, že je to skvělé :) Tak nějk více si poslední dobou začínám uvědomovat, že bych se měla starat i o sebe a nejen o přítele. Doteď jsem dělala co chtěl on a oblíkala si co se líbilo jemu. Ale po konverzaci s kamarádkami mi došlo, že se mám oblíkat jak chci (hlavně hezky, aby ostatní chlapi koukali) a bavit se i s jinými muži. Jen tak mu snad dojde, že ON není středem vesmíru... Jen jestli na to už není pozdě :(
    každopádně tohle mě utvrdilo v tom, že se hezky obléci a upravit, usmát se na jiného muže a říci tomu svému ne, NENÍ HŘÍCH :)

    Škoda, že bydlíš někdě za humny a nemůžem zajít na kafe :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ani netušíš, jak moc mě Tvůj komentář potěšil :). Protože vím, že dokážeš napsat i negaci, když Ti něco nesedí. Ale teď se nebavím o stínech, ale o komentáři k mému snu :).
    Děkuju!

    P.S.: Tvoje videa mám moc ráda :). Ať už mluvíš o kosmetice nebo o čemkoli jiném. Vždy to má hlavu a patu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý nápad. Ale dost často meleš vatu.

    OdpovědětVymazat
  9. Začnu chválou a postřehem a skončím chválou:-)Jak už ti někdo dříve vytýkal opakování "a tak dále", tak vidím obrovský pokrok,jak jsi se toho krásně zbavila..až v jednom místě jsi začala,tak tě to na chvíli zase trochu pohltilo,ale vzápětí to přešlo,takže chválím úspěšnost změny a pokrok kupředu.Hlas máš příjemný a vystupování celkově přirozené.Téma videa - vážně něco neobvyklého,ale velmi přínosného a někdo by možná namítl,že přece teorii známe všechny,ale jednoduché věci bývají mnohdy nejlepší a tady jsi to opravdu všechno pěkně shrnula.
    Anonymu přede mnou: nazývej to jak chceš, třeba vatou, ale Bezegy "obkecávání" to celkově tak hezky umí zabalit a je to stokrát lepší než známé nekonečné bručení "eeeeeeeee" mnoha veřejně vystupujících tváří. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím se stylem pozorování "ala rádio", protože video je opravdu mimo :( což ale vůbec nevadí, protože posloucháš se opravdu dobře :)) s naprostou většinou souhlasím a těším se na tvoje další videa. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wau! Takový báječný video! škoda jen toho zvuku, stejně jako ostatní jsem tě bohužle měla jako rádio.
    Poslední tři roky žiju podle toho o čem jsi mluvila! je to báječný, víc sebevědomých žen! :)

    Nedoporučial bys nějakou knížku na tyto témata?
    Děkuji, Natalie

    OdpovědětVymazat
  12. T si moja liga Bezego ..dlho som tu nebola ale dnes vecer si asi kuknem vsetky vide dnes som mala ťažký deň typu citové vidieranie a je to naozaj ťažke...halvne pre oo že ide o rodinu...
    takže súhlasim s tebou ..krásne videa

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....