11. 11. 2011

Spát, smát, vstát, lítat


SAM_8719 Za poslední dny jsem vám až tolik toho nepřidala. Důvodem je snad jen to, že jsem šťastná, spokojená, zavalená prací a školou. Zjistila jsem, že za poslední dny jsem v celku rozpolcená. Jeden den štěstí a druhý den se kácím pod návalem věcí do školy například. Asi si náš chtějí ten poslední rok vychutnat. A to bych nebyla já, abych se dobrovolně ještě nepřihlásila na několik projektů :D. Do toho se mi nahromadila spousta společenských akcí. A jak říká P. , budeme se muset obětovat a vydržet je :D. Chystám se po dlouhé době na dva koncerty a konečně po dlouhé době uvidím své holky ( ano udržuji vztah asi se dvěma slečnama a P. to kupodivu schvaluje :D). Taky bych ráda na ples své staré školičky, ale nějak nemohu sehnat lístky, takže budu muset vytáhnout adresář a hledat vhodný mocný kontakt na někoho, kdo je sežene (aneb, jak se hodí staré známosti).
Podařilo se mi navázat přes blog svou první významnější spolupráci a jsem na sebe hrdá. Ještě o tom určitě uslyšíte. Jen se bojím, aby to nedopadalo jako na jiných blozích, kde se to reklamami jen hemží a slečny ani nemají tu slušnost uvést, že jde o sponzoring, reklamu atd. Ale asi mě dobře znáte ( sice jen virtuálně) a víte, že budu upřímná ;) a nikomu nebudu valit klíny do hlavy ( jo, tak teď jsem to napsala přesně, jako mluví moje mladší sestřenka :D asi se vracím do puberty).
Dorazilo mi několik knížek a dokonce jsem měla tu čest jednu vyhrát, což je skvělé, protože jsem o ni moc stála. Takže asi bude další knižně inspirační recenzo video !! Já vím, jsem asi blázen. Užívejte života, každá minuta je drahá a teď nemám na mysli peněžní hodnotu, nýbrž tu nevyčíslitelnou, duševní.
A kdybych byla hippie nebo sjetá, popřála bych vám slunce v duši, mír a lásku na zemi :P.
PS: fotka značně nekvalitní a ještě zrcadlová, jde to se mnou z kopce :D. Tak se budeme tvářit, že tam žádná není.
Vaše Bezega
Formspringme                      Youtube              Facebook

13 komentářů:

  1. velmi prijemny blog na vikend! prajem aby spolupráca vyšla k tvojej spokojnosti (úprimnosť sa veľmi cení! :)) a čo najdlhšie trvajúce toto pre teba šťastné obdobie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z celého článku je patrné, že jsi šťastná a spokojená! To Ti přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano, z článku je krásně vidět, že jsi opravdu spokojená, závidím ti, protože já jsem celý týdne (a ještě i ten příští budu) ve stresu ze školy, ale tak s tím nic neudělám. :) Na fotce ti nehorázně sluší! Mooc moc se mi líbí celý krásně sladěný outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rada bych ti listky na nas maturak zaridila, ale moje anonymita by byla v troskach! :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že jsi štastná, i když si sama! Jsi silná holka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonym1: škoda :D
    Anonym2: že by Přítel ? :D
    Anonym3: to víš, silný holky jsou silný holky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Trošku mi připomínáš Markétku KOnvičkovou vím že to sme nepatří ale tak co už mno:-)jo a moc ráda sleduji tvé videa kdy se můžeme těšit na další?tady házím odkaz na muj blog je zaměřenej na kosmetiku www.cotton-candy.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Candy: tak děkuji, pokud to měla být poklona :D. Markéta je dle fotek pěkná holka. Přiznám se, že jsem nevěděla o koho jde :D. Další video nejspíš tenhle týden ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je sranda, tady se nam někdo zamiloval :-)). To je dobře. Je z toho cítit optimismus a štěstí. Tak ať ti to tentokrát vyjde! :-)

    A jo, Markéta Konvičková. To je fakt. :-). Když jsem se na ni nedávno dívala, říkala jsem si, že mi někoho připomíná (sleduj: ona tebe, ne ty jí :-) ).

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  10. na fotce ti to moc sluší, i když nejsi skoro vidět :D ale to neva. to podtatné je vidět. jsi kočka :)
    se sebevědomím, myslím si problém nemám. mám problém s tím, dojít s plány, sny a cíly do konce. nikdy jsem ničeho podstatného, na čem mi záleželo, nedosáhla. a to je to, co chci změnit. ale musím začít v hlavě. vím, jak na to. už se mi to jednou podařilo. ale zapomněla jsem na to a svého cíle jsem nedosáhla. jedu odznova :) za lepšmi zítřky.

    OdpovědětVymazat
  11. Fotka je sice nic moc, ale i tak vidím, že ti to na ní moc sluší! :)
    Budu se těšit na video. A gratuluji ke spolupráci! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Duck Bez Ega! jsem ráda že jsi zpět s novým blogem, miluju tvoje videa! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....