23. 11. 2011

Podzimní procházka

SAM_8803
Fashion blogerky mě omluví, ale do lesa fakt nechodím namakeupovaná a  vystajlovaná.
Miluju podzimní procházky. Krásně svítí sluníčko, stromy hrají krásnými barvami, psí zlato mi běhá okolo nohou a to člověčí mě zlobí a hází do listí.Z procházky na hodinku byla procházka tří hodinová. Musím pořád obdivovat svého čtyřnohého šmudlu, protože na jeho velikost zvládá túry výborně. Neškemrá, že chce na ruku, to až když začne hodně pršet nebo sněžit. Už se nám povedlo se i ztratit, tedy pokud to upřesním mé drahé polovičce ano, já věděla, kde jsme :D. Ale pššt…Proto na mě působí dost špatně tohle počasí. Nedá se nic dělat venku. I přeběhnutím z jednoho místa do druhého riskujete umrznutí, nudli u nosu a týden s antibiotiky. Pořád se mi chce spát a nechce se mi nic dělat. Ještě, že P. je v tomhle jiný a je extrémně aktivní :D. ,,Nutí,, mě něco dělat a to je jen a jen dobře. V podstatě bych jen spala, válela se v posteli a nebo byla s kamarády někde v baru. Ovšem ty první varianty zavání leností, ta další nulovým stavem peněženky před Vánoci a dát peníze za pití, raději než za dárečky se mi nechce. asi nemá cenu se ptát, jak působí počasí na vás ?! Jediné přínosné v tom vidím to, že mě to nutí víc cvičit a hýbat se. Protože tím vyplavím nějaké ty endorfiny a pak je všechno lehčí, veselejší. Kdyby ani to nepomohlo, schovávám si tu 75% čokoládu  pro případy nouze ;P.
SAM_8800
Odchyt divé zvěře
SAM_8805
Jak jim to pěkně šlape ;)

SAM_8807
Ještě pořád to nemá ty správné barvy, snad se dočkám.

SAM_8799
Zrovna jsme stihli vlak 
Formspringme                      Youtube              Facebook
Vaše Bezega

6 komentářů:

  1. Super fotky a článek, jsi mi čím dál sympatičtější svými názory, jsi skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné zpestření mezi články o kosmetice, kterým umožňuješ náhled na Tebe zase trochu z jiné stránky. Jsi pro mě v české louži jedna z mála (spočítala bych na prstech jedné ruky) blogerek, ze kterých opravdu cítím osobnost a charismaticky působit na čtenáře, kteří tě přitom neznají je podle mě vážně kumšt.
    Tvé fotky z lesa mi hned po ránu zpříjemnily den, i když u nás máme zakaboněno.
    Jako horský nadšenec a pro zlepšení nálady v mlhách občas mrknu na tyhle stránky http://alena.ilcik.cz/ - slunečné fotky z míst nad inverzí...akorát to se mnou pak hrozně cuká vyrazit tam taky;-) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc sympatické počtení, mám ráda články z všedních-nevšedních dní. Líbí se mi, že Tvůj blog je oproti spoustě jiných pestrý - kosmetika, tipy do života, něco o tobě, knížky... Je vidět, že jsi nezamrzla jen nad myšlenkami nad make-upem a že máš spoustu jiných zájmů a cílů a to je mi moc sympatický :)

    OdpovědětVymazat
  4. Claire: mockrát děkuji, jsi moc hodná ;)
    Jana: prvně ti rovněž mockrát děkuji. Ani nevíš, co pro mě takový komentář znamená ;). Také mi zlepšil den, protože jsem si ho četla ve škole, kde to dneska bylo mírně na palici, takže děkuji. Za ten tip na fotky také děkuji, hned jsem se zasnila a plánovala v duchu výlety :D.
    SlečnaLíná: nene, jen makeup v hlavě naštěstí nemám :D. Ikdyž nic proti někomu, koho je to hlavní koníček/povolání atd. Já jsem všestranný člověk a mám opravdu hodně zájmů, o kterých ani třeba nepíšu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak už jsem psala, je hezké vidět fotky, kde se směješ :)
    Vypadáš šťastně :)

    OdpovědětVymazat
  6. nemůžu se nezeptat ..ty jsi z Kladna?:) .. odepiš prosím ..celekm by mě to zajímalo :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....