5. 11. 2011

Podzim v cihlové sukýnce

Tuhle sukni jsem si kupovala asi před měsícem a pořád jsem nějak nenašla odvahu na to, si ji vzít. Neptejte se mě proč, prostě jsem se v ní cítila divně a vždycky jsem si ji těsně před odchodem sundala. Do té doby, než jsem zjistila, že je úplně parádní, líbí se mi, jak je dynamická při chůzi a navíc je to moje nej nej barva pro tenhle podzim. SAM_8754-vert Omluvte prosím kvalitu, samospoušť se mnou nekamarádí :D.
SAM_8747-vert
Na sobě mám: sukně,náhrdelník – NY, boty – Humanic, zateplené punčochy – C&A, vesta,tričko – second hand, lak na nehty – Essie, rtěnka - Rimmel
Formspringme                      Youtube              Facebook

16 komentářů:

  1. škoda, že jsou fotky nekvalitní, protože Ti to moc sluší :)
    řekla bych, že kombinace červená s černou je na Tobě nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady: mockrát děkuju ;) Jak jsem fotky do upravovala nevšimla jsem si, že jsem měla nastavené špatné rozlišení :(

    OdpovědětVymazat
  3. ale tyto boty jsou spis z humanicu ne?:)

    OdpovědětVymazat
  4. si krásna, naozaj tá čierna s touto červenou ti velmi ide! nádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně super :) ale prosím,nedávej takovyhle ohraničení na ty fotky ;).Zbytečně je to kazí ...

    OdpovědětVymazat
  6. skvelá sukňa, pristane ti to takto! :) ale súhlasím s komentárom nad mojím- radšej bez tých rámčekov :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší! :) sukně je úplně úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc pěkná sukně, sluší ti ;) taky se mi tahle barva v poslední době zalíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonym: díky, opraveno ;)
    Nykousek22: máš pravdu, jsem si nějak moc hrála :D

    Ostatním mockrát děkuji ;).

    OdpovědětVymazat
  10. Zkoušela si někdy mít pěšinku na straně? Myslím, že by ti to slušelo :).

    OdpovědětVymazat
  11. Anonym: zkoušela a někdy to tak i nosím ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší :) krásně umíš ladit barvy a styl, takže to působí neotřeně, svěže a pěkně zároveň :). Vím, že se to sem asi moc nehodí, ale kdybych mohla vyslovit nějaké přání, moc bych si přála nějaké další knižní video :). Moc mne to baví, je to díky tobě velmi příjemné, navíc sama jsem příznivcem literatury :) Jsi mi velmi sympatická ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tá červená súknička je úchvatná ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. ta kombinace se mi na tobě opravdu líbí, sukeň je rozkošná :)
    a souhlasím s anonymem nade mnou, že pěšinka na stranu by ti slušela :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....